shaked_211
חח היי! עדיין כואב לי הגרון ועכשיו גם הראש :(((((((((((
ונ.ב. אני לא אוהבת למתוח אתכן אבל לא היה לי כוח להמשיך היום :(
תהנו!

love in the city-פרק 13 ♥

shaked_211 04/01/2014 1640 צפיות 3 תגובות
חח היי! עדיין כואב לי הגרון ועכשיו גם הראש :(((((((((((
ונ.ב. אני לא אוהבת למתוח אתכן אבל לא היה לי כוח להמשיך היום :(
תהנו!

על הדרך גם האחים שלי הצטרפו אליי ולרון.
כשפתאום ראיתי את נתי! (בן דוד שלי- יש לו גם אח תאום ואחות קטנה בגיל שלי).
תיאור של נתנאל תורג'מן(נתי)-
בן 17.
תספורת מארינס, שיער חום בהיר ועיניים כחולות.
שותה, מעשן אבל לא סטוציונר, שומר על בת דודה שלי ועל אחותי :) וגבוה כמו כולם.
גיא תורג'מן-
בן 17.
בואו נגיד שאני ואחי זה כמעט קופי פסט… תספורת מארינס, שיער חום בהיר ועיניים כחולות עם טיפה ירוק בתוכן, שותה ממש מעט, מעשן גם לא הרבה… לפעמים משיג לי כמה סטוצים טובים :)
שומר על בת דודה שלי ועל אחותי :) אנחנו גרים בראשון. גבוה כמו כולם.
עדי תורג'מן-
בת 16.
שיער חום בין כהה לבהיר כזה… יש לי גוונים לבלונד ואני 1.57 מ'.
לא שותה וגם לא מעשנת, האמת שגם אחים שלי לא נותנים לי… הקטע הוא שמילא אחד אומר לך לא לעשות את זה אבל כשיש שני נודניקים עם אותו פרצוף?! למרות הכל אני תמיד אוהבת אותם. (למרות שבפרקים הבאים זה לא יראה כל כך… חחח).
**חזרה לסיפור**
"נתי!!!" קראתי לו וקפצי עליו, הוא היה בהלם מוחלט.
"אור?! יואו כמה זמן לא ראיתי אותך!" הוא אמר וחיבק אותי גם.
"נתע?!" שלו שאל מאחורינו, הוא קצת דפוק עם איך שהוא קורא לו…
"אומרים נתי!" אמרתי לו.
"שתקי מי דיבר אלייך?!" הוא אמר והעיף אותי ונתן חיבוק של גברים כזה לנתי.
"שלו שתוק!" אמרתי לו ונתתי לו כאפה.
"טוב די כבר נמאס לי מהמריבות שלכם"
"לא ואתה וגיא!" אני ושלו אמרנו היחד, זה קורה הרבה…
"חח התגעגעתי אליכם זוג צוציקים" נתי אמר וחיבק אותי מהצד, אחרי כולם קמו גם לחבק כזה את נתי וגם רון הכיר אותו.
"אז נתי איפה גיא ועדי?" שאלתי.
"ת'אמת היתי אמור לפגוש את גיא פה, ועדי תגיע רק היום למלון בערך באחד…" אמר.
"וואי איזה קטע הזויי זה שנפגשנו" אמרתי.
"כן אה?!" לירן חיקה אותי.
"חהחה אתה לא מצחיק" אמרתי לו, דיברנו בינינו עד שראינו את גיא.
"גיאוש!!!" צעקתי לו וקפצתי עליו.
"אורה! וואי איזה קטע מה כולם פה!?" הוא שאל.
"כן!" אמרתי וכולם הלכו לחבק אותו.
התיישבנו ודיברנו ולאט לאט כולם הגיעו, אני והבנות הלכנו לחדר ולבשנו בגד ים, וירדנו לבריכה.
"תקשיבו אתן נטשתן אותי!" אמרתי כשהינו במעלית.
"חחח אני הייתי עם רן" אגם אמרה.
"ואני הייתי עם אליאור" גניאל אמרה.
"רק הפעם אני מוותרת!" אמרתי והן צחקו, התיישבנו על המיטה שבבריכה שם, כמובן אחרי שפרסנו עליה מגבות וסידרנו את השימשיות, איפה שהמיטה נמצאת זה האזור הכי טוב! זה יותר גבוה מהבריכה, יש פחות רעש, והכי חשוב פחות אנשים!
שכבנו על המיטה והזמנו מהמלצר גלידות כדורים. אני- בננה ושוקולד, דניאל- וניל (הילדה יבשה!)
אגם- שוקו וניל.
"תודה" אמרנו למלצר ושילמנו על חשבון החדר כולל הטיפ. (עצלניות או לא?!)
אכלנו את הגלידה ואחרי זה נכנסנו לבריכה, שיחקנו עם הכדור של הכדורשת ולאט לאט כולם הצטרפו אלינו… טוב מה זה כולם?! אחם שלי ובני דודים שלי…
שיחקנו מסירות במים עד שהעפנו את הכדור מיליון פעם ואז המציל הוציא אותנו, כי גם התחילו להגיע יותר ילדים.
"טוב מי בא לים?" שאלתי.
"אני!" אגם אמרה וגם דניאל באה אחרינו, יצאנו מהיציאה האחוריתשל המלון לכיוון הים, ונכנסנו למים עם מזרני ים ומשקפי שמש, הרי באילת אין בכלל גלים, וגם אם נסחפים, מקסימום זה עד ירדן או מצרים ;)
שכבתי בנחת איזה רבע שעה עד שהרגשתי דחיפות מתוך המים, ואני ברוב טימטומי, צרחתי:
"אמאלה! כריש! אעאע!" ואז ראיתי את דניאל ואגם לידי צוחקות.
"חח משוגעת זה אני" גיא אמר ונתתי לו כאפה בגב, גיא תמיד היה השטותניק בינינו…
"טוב כן גיא, מה רצית?!" שאלתי בציניות והוא צחק ואמר:"סתם.. בואו משעמם בלעדיכן" אמר וחזרנו למלון, וראיתי…


תגובות (3)

רגע אבל חשבתי שזה חופשה רק של האחים

04/01/2014 13:00

תמשיכי ותרגישי טוב

04/01/2014 14:55

תמשיכייייייייייייייייייי היי מגיע לי עוד פרק מהזדהות גם אני חולה :(

05/01/2014 01:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך