סוואגית סלינטור
אוקיי אני רוצה להסביר משהו פעם אני מעלה פרק ופעם ציפי.
ומורן חייםשלי ראיתי פתחת משתמש חדש למה? ואני מקווה שזה לא אומר שאת מפסיקה תסיפור המושלמי שלך

just a dream פרק 1

אוקיי אני רוצה להסביר משהו פעם אני מעלה פרק ופעם ציפי.
ומורן חייםשלי ראיתי פתחת משתמש חדש למה? ואני מקווה שזה לא אומר שאת מפסיקה תסיפור המושלמי שלך

"אתה חושב שזה רציני ?" שאלתי את גיא . הוא לא הביטה בי , עיניו הביטו ברצפה בקדרות .
"אני בטוח , היא מנסה לתפוס אותו כל היום אבל הוא לא עונה " הוא אמר והרים עלי את מבטו . עיניו השחורות נעוצות בעיניים שלי .
פתאום נשמע מכיוון דלת הכניסה טריקת דלת , ידעתי שאלה אסף ואריאל . שמעתי קולות לא ברורים מכיוון הסלון וידעתי שהם מנחמים את לורי . היא הייתה צריכה כל עזרה שאפשר .
"וואו אני ממש לא מרחם על הבוב הזה " אמר אסף שנכנס לחדר ואחריו אריאל .
"הוא יצא פשוט … עם הייתי במקומו הייתי מפחדת לחזור לכאן " אמרה אריאל והתיישבה לידי .
כולנו ידענו מה קרה , בוב השאיר את לורי לבד עם אן וברח , לקח לה את כל החסכונות ונטש אותה עם ילדה בת פחות מחודש .
"לורי כבר אמרה לאחד ההורים ?" שאל אסף .
"לא היא פוחדת היא יודעת שהם פשוט יתחרפנו " עניתי לו , היה כל כך מוזר לדבר ככה על לורי . היא הייתה תמיד כל כך חזקה ועכשיו … הבוב הזה שבר אותה .
"אולי נוכל לעזור במשהו " אריאל אומרת בתקווה .
"אבא המאמץ של בוב התקשר עליה אחר הצהריים , הוא אמר שהוא יעזור " אמר גיא . כולנו ידענו גם מי היה האבא המאמץ של בוב , הוא היה אחד הטייקונים הכי גדולים בארץ . הוא הזדעזע כששמע על מה שבנו המאומץ עשה .
"אני חושבת שכדי שנשכנע את לורי לספר להורים " אמרתי , בעיניי רוחי ראיתי את אימי מתחרפנת כולה ואת אבא של גיא לא מפסיק לצעוק , אבל … לא הייתה ברירה אחרת .
קמתי מהמיטה ויצאתי מהחדר , כולם יצאו בעיקבותי .
כשהגענו לסלון הקטן והפשוט של לורי ראינו אותה יושבת על הכורסה המרופטת שלה , עיניה היו אדומות ולא נראה שהיא מתכוונת להירגע בזמן הקרוב .
"לורי …" אמרתי ברוך . היא הרימה את מבטה ושלחה עלינו חיוך עצוב .
"אני אהיה בסדר בקרוב פשוט … פשוט תשגיחו על אן שלא יקרה לה שום דבר "היא אמרה בקול צרוד מבכי . הבטתי באחיינית המתוקה שלי , היא לא דמתה כלל לבוב . היו לה את אותם העיניים השחורות של אבא של גיא ואת השיער העבה של אמא שלי . היא ישנה בשלווה בעריסתה ולא ידעה כלל מה קורה .
"בסדר לורי עם זה מה שאת רוצה . אבל אולי בתפרי לאבא ולמולי " אמר גיא , הוא אהב אהבה עזה את לורי ואת אן . ברגע ששמע מה קרה עם בוב הוא רתך .
"אבל גיא אני … אני לא יכולה . הם ישתגעו כשיישמעו " היא אמרה את האמת .
"אבל עם הם ישמעו את זה ממשהו אחר זה יהיה גרוע יותר עדיף שתספרי להם את " הוא אמר בביטחון . לורי לא אמרה דבר , היא חשבה על זה כמה רגעים .
"בסדר תן לי את הטלפון כל השאר לכו לחדר אני לא רוצה שתראו את זה " היא אמרה ויכולתי להישבע ששמעתי "לשמוע זה מספיק " שהיא מלמלה .
אני אסף ואריאל נכנסנו לחדר ואחרי רגע גם גיא נכנס .
"הם יבואו בקרוב " הוא אמר .


תגובות (1)

וואי מהמםםםם!! אני מחכה פה להמשךךך!!
יאללה תפרגנו בעוד פרקקק (;
אהה ופתחתי עוד משתמש בשביל להפריד ביו הסיפורים..
שבוע טובבב ❤

21/12/2013 12:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך