תעקבו אחרי באינסטגרם: JASMINO2L

I'M NOT A LIER- פרק 3

15/12/2013 701 צפיות 2 תגובות
תעקבו אחרי באינסטגרם: JASMINO2L

יצאתי עם קלייר לבחוץ כי הייתי חנוקה בבית וראיתי את ריאן מנשק את הבלונדינית שראיתי במסדרון ביום הראשון שלי בבית ספר. הדמעות התחילו לעלות לי וקלייר חיבקה אותי ואמרה שבנים מטומטמים והם לא מבינים כלום מהחיים שלהם ואני אמצא הרבה יותר טובים.
למה כולם משחקים לי בלב ?! זה לא פייר, אני לא עשיתי כלום לאף אחד מהם. עכשיו אני ישנה את כללי המשחק, אני אשחק בלב שלהם.
המשחק רק התחיל .

אחרי הרבה בכי וגלידה הייתי צריכה לקום וללכת לבית ספר כמו בנאדם ולהראות שיש לי ביטחון עצמי גבוה.
שמתי ג'ינס לבן וקרוע וחולצת בריטניה עם ג'קט ארוך שמתי את נעלי הנייק השחורות שלי. התאפרתי מעושן ואודם ורוד לא חזק מידי ולא חלש מידי.הייתי נראת כמו מורדת. הלכתי ברגל ושמתי את השירים שלי .
נכנסתי לבית ספר וכולם הסתכלו עלי והלכתי ישר למורה לספורט, אמרתי לה שאני רוצה להיות קפטן המעודדות ושהייתי בישראל הקפטן ניצחנו בתחרות ארצית, היא אמרה שהיא תבחון אותי ותראה עם אני מתאימה או לא.

נכנסתי לכיתה וריאן הסתכל עלי בלהט הוא התחיל לדבר איתי אבל לא עניתי לו "עשיתי משהו?!". הוא אמר בעצבים. "לא , רק אל תדבר איתי יותר בחיים, טוב ?" יצאתי מהכיתה בצלצול והלכתי לקלייר. "את נראת יפה הבוקר, כל הבית ספר מדבר עליך וכל הבנים דלוקים עליך".
ראיתי כמה בנים שהתקרבו עלי וניסו לדבר איתי, נתתי להם כשראיתי את הפנים של ריאן שמחתי, הוא הבין שראיתי אותו מנשק את אותה הבלונדה.

יצאתי בעצבים מהקפיטריה והתנגשתי בכוונה בבלונדינית הזאת, כל האוכל נשפך עליה וכולם התחילו לצחוק, והיא אמרה לי שאני יחכה.

הסתכלתי על אליעד ונגעלתי, יצאתי לגינה בחוץ וראיתי מישהו לבד אז הלכתי לדבר איתו.
"הייי, מה קורה".? "אממ, בסדר אני חושב". צחקתי, היה לו עיניים אפורות ושיער חום.
סיפרתי לו מה קרה מאז שאני באמריקה והוא החליט לשתף איתי פעולה קבענו שהוא היה חבר שלי.
"אהה, ג'סטין". "יסמין". יצאתי בריצה לכיתה לביולוגיה.

קלייר שמרה לי מקום לידה וסיפרתי לה את כל המקרה הזה עם ג'סטין, היא צחקה ואמרה שזה רעיון ממש טוב.
הבלונדה הזאת הגיע ושפכה עליי משהו ירוק מסריח וצחקה ואמרה" מי שמתעסק איתי כואב לו". "את חתיכת כלבה מטומטמת ואת לא ייודעת מה אני יעשה לך". אמרתי בעצבנות. "אני כולכך מפחדת, אימאלה". וצחקה עם החברות המפגרות שלה.
ביקשתי אישור יציאה מהמורה כדי ללכת לנקות את מה שנשפך עלי.

נכנסתי לשירותים וראיתי את אליעד "שואו טיים" אמרתי לעצמי.
תפסתי את היד של אליעד ונכנסנו לשירותים של הבנות היינו לבד ונכנסו לתא הראשון.
התחלתי לנשק אותו ונגעלתי מעצמי. את חייבת לעשות את זה , הוא שבר לך ת'לב את תשברי לו.
הוא בא להגיד משהו אבל יצאתי במהירות מהשירותים.


תגובות (2)

את רושמת ממש יפה ומעניין, תמשיכייי!
את מוזמנת לקרוא ולהגיב גם בסיפור שלי 3>

15/12/2013 13:16

תמשיכי

16/12/2013 07:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך