Goodbye My Lover-פרק 4

Lol69 15/02/2015 674 צפיות 7 תגובות

והנה הגיע הבוקר הראשון שלי במכון. יום אחד מתוך תקופה לא ידועה. אין לי מושג לכמה זמן אני נמצאת במכון הטיפשי הזה. הדבר היחידי שאני יודעת זה שבאלי לצאת מפה ומהר. פתחתי את עיניי באיטיות והסתכלתי על התמונה של מיכאל אשר הייתה מונחת על השידה שצמודה למיטתי. הוא כול כך יפה אמרתי לעצמי וליטפתי את תמונתו. אף פעם לא הבנתי מה הוא מצא בי. תמיד היו מסביבו כול כך הרבה בנות ואני חייבת להודות שחלקם הגדול היו יפות ואף בעלות אישיות מדהימה. אז איך זה שמכולם דווקא אותי הוא אהב? לעולם לא אבין זאת. הסתכלתי אל המיטה השנייה בחדר אשר בה ישנה השותפה שלי לחדר. מאז אתמול לא הספקתי לדבר איתה אז אין לי מושג מהו שמה. ניצלתי את זה שהיא ישנה והלכתי אל המקלחת אשר נמצאה בחדר שלנו. פתחתי את זרם המקלחת קצת לפני הסימון האדום. הסימון האדום סימן על המים הכי רותחים. הרגשתי את המים כסכינים על גבי. אהבתי את ההרגשה של גבי נשרף. אם להגיד את האמת, פשוט קיוויתי שהמים יהפכו לסכין אחד גדול אשר יכנס בגבי ויגרום לי לדמם למותי. לאחר כ15 דקות במים הרותחים יצאתי. הרגשתי כאילו גבי עולה באש ונהנהתי מההרגשה. הסתכלתי מסביב למקלחת וניסיתי למצוא את הבגדים שלי. כנראה ששכחתי אותם. הנחתי את המגבת על גופי והצמדתי אותה עליי שלא תיפול. כאשר פתחתי את דלת המקלחת יכולתי לראות כי השותפה שלי לחדר בוחנת את התמונה שלו.
"אל תיגעי בזה ילדה!" צעקתי וחטפתי את התמונה מיידיה.
"יש לי שם את יודעת, שרון נעים להכיר" וחייכה. העצבים מילאו אותי.
"אל תגעי בחפצים שלי!" צעקתי.
"אני מצטערת.. לא התכוונתי" יכולתי לראות את העצבות בעינייה. לקחתי נשימה עמוקה והתיישבתי לידה.
"זה הוא נכון?" הוסיפה.
"כן" עניתי בגימגום.
"איך זה קרה?" ומיהרה להוסיף "אם זה בסדר"
הרגשתי צביטה בלב. אף פעם אף אחד באמת לא ניסה לדבר איתי על מיכאל. או בכלל שאל משהו.
"זה קרה ביום רביעי. השעה הייתה 01:00 בלילה. התחלנו להיתווכח בהודעות. הוא אמר משהו לא במקום וזה פגע בי. לאחר שניות ספורות הוא הבין שאמר משהו לא בסדר ושלח לי הודעה שהוא מצטער. אבל אני עם האופי הדבילי שלי לא עניתי לו. הוא הרגיש כול כך רע שהוא לא חשב. הוא יצא מהבית ב01:00 בלילה ונכנס לאוטו שלו. עבר את המהירות המותרת והתנגש בעץ. הוא נפגע במוח בצורה חמורה ומת בדרך לבית החולים"
"איך הוא התנגש בעץ?" השאלה הזאת העלתה את הדמעות לעיניי.
"הוא שלח לי הודעה. והיה כתוב בה אני אוהב אותך" פרצתי בבכי. הרגשות הציפו אותי. מאז האשמתי את עצמי במוות שלו. הכל בגלל שהייתי מפגרת. לא עניתי לו. אורי יא חתיכת מפגרת מה הבעיה שלך?! סיננת את הבן אדם שאת אוהבת בגלל האגו המפגר שלך ועכשיו הוא מת!
"טיפשה,טיפשה,טיפשה…" מלמלתי לעצמי.
לפתע הרגשתי ידיים מחבקות אותי.
"את לא אשמה" לחשה אל תוך אוזני.


תגובות (7)

סיפור מושלם תמשיכי! וגם אשמח אם תקראי את הסיפור שלי.. all of me ותתני לי שיפור כדי לכתוב כמוך. תודה:)

15/02/2015 17:53

    תודה רבה :) אני אשמח לקרוא

    15/02/2015 19:18

חחח ממש המלאך השומר השותפה הזו.. . מצטערת הצלחתי לסבול את המכון לחולי נפש שהגיע באיכותו וברמתו כמאט "לאוגורייס" (בית הספר של ארי פוטר) יכולתי לסבול את זה שהיא לא ניסתה על היום הראשון למרוט את שערותיה של שותפתה רק על שניסתה לדבר איתה ושלא נדבר על שהיא נגעה בתמונה של האוהב שלה שבגללו היא(הגיבורה) ניכנסה למשבר וכמו פוסט תאומה עלם קרב!. היא ניסתה להתאבד בגללו! דמת!. אבל הדמות השותפה לחדר גם היא הגיע למקום הזה בעיקבות משבר גם לה יש כאב וסיפור עצוב קורע לב. לא אמין!. אנשים בהישתקמות יקח המון זמן עד שהם יסמכו על מישהו בטח על מישהו חדש. אז את אומרת לי שהיא פשוט חיבקה אותה כמו מלאך?. והגיבורה לא עשתה כלום?. ווא איזה פוצי מוצי. ממש לא אמין. אני יודעת על מה אני מדברת אני בעצמי עברתי לא רק משבר אחד וניסיתי להתאבד פעם אחת וברחתי בילדותי מהבית מלא פעמים. הייתי אצל פסכולוגים ואפילו פסיכייטרים. הייתה לי ילדות קשה אם הורים שאין מה לתת להם אוסקר להורות. היום אני גדולה יותר וכבר לא תלויה בהם בכלום אבל עדיין סובלת מהם כי אני חייבת לבנתיים לגור איתם. בכול אופן חוץ מי ילדות קשה עם הורים קשים גם לא הסתדרתי עם החברה, בגלל סיבות שונות.
, וגם עברתי בערך בגיל שתיים עשרה פחות אולי אפילו תשע או עשר. זה תראומה מעורפלת. בקיצור כמאט נהנסתי על ידי סבא רבה שלי. ומאז אני עוד סובלת מי תראומות. אני מתקשה לסבול מגע של אחרים ובעיקר בנים. את אמא שלי אני בכלל שונאת לחבק ומחבקת אותה במורת רוח שאין בררה כדי לא לפגוע בא אבל תמיד רק מחכה שיגמר. ככה גם כול השאר אם אני כבר מאפשרת למישהו לחבק אותי כדי לא להעליב אותו אני מרגישה עדיין ממש לא בנוח ומחכה שיגמר. אני שונאת את עצמי על זה שעד היום אני מתקשה לקבל גם מי מי שנירא לי שזה בסדר ובטוח, גלויה חיבה ומגע וחום. אני פשוט לא מצליחה להרגיש טבעי כלפי גילוי חיבה ומגע חם. אני נירתעת אינסטיקטיבית, אנשים שבתראומה לעולם בטח לא רק בתחילת ההשתקמות שלהם, לעולם הם לא יאפשרו למישהו לחבק אותם. זה מי צידה של הגיבורה. מה הצד של חברת החדר אני לא חושבת ש מי בתראומה יכולה לא משנה כמה אמפתייה יש לה למישהו אחר היא לעולם לא תרשה לעצמה לחבק מישהו זר כמו איזה מלאך. לא אמין גרוע!. רואים שמעולם לא חווית תראומה. עד עכשיו חיבבתי אבל אם לא תעשי מקצה שיפורים לגרום לזה להיות אמין אני הרגיש שבמקום לקרוא ספר מורכב על ילדה אובדנית וכואהבת שמתגברת על התראומות שלה. אני קוראת ספר על ארי פוטר בבית החולים. אין לי בעיה עם ארי פוטר אאהבתי את הסרט. אבל פשוט תצטרכי לשנות את השם לארי פוטר ובית החולים ולא גוד בי לבר. זה הכול.

15/02/2015 18:54

    אני חושבת שדי הגזמת עם התגובה שלך. לא ניסיתי לפגוע בך במקומות אישיים. וזה שככה בחרתי לנסח את הסיפור זה לא אומר שאף פעם לא עברתי משהו.אנשים חווים טראומות בצורות שונות וגם מטפלים בהם בצורות שונות זה מזה. זה שאת הרגשת ככה זה לא אומר שהיא אמורה להרגיש ככה. אני חולקת על דעתך, אני חושבת שאנשים שהם במשבר הם דווקא צריכים את החיבוק הזה. משהו שיראה להם שהם לא לבד. תחשבי על זה ככה: היא איבדה את האדם הכי קרוב עלייה. היא ניכנסה למכון שלא רצתה בו ובנוסף לזה שלחה את אמא שלה לעזאזל. היא עוברת מצב של בדידות ואין לה אף אחד. היא במצבי רוח שמשתנים כל שנייה. נ.ב אף פעם לא ראיתי או קראתי הארי פוטר.

    15/02/2015 19:12

לא יודעת אני עדיין לא מצליחה לראות אמינות בסיפור על שתי נפשות שבורות שאמורות לעזור אחת לשניה, אם כבר חיבוק אז זה רק אחרי הרבה זמן שהן יכירו וירשו לעצמן להיפתח אחת לשנייה ומגע מצטערת להגיד לך זה השלב האחרון. לא יודעת אני לא שופטת אותך אולי גם את חווית טראומות ואת פשוט מגיבה להן אחרת. אבל מי שבטראומה לדעתי לא בוכה. אלה קופא. מעמיד לעצמו אלף חומות במקום חומות הביטחון שנהרסו לו. ובטח לא יאפשר למישהו לנסות להפשיר אותו על ידי חיבוק כול כך מהר. אני במקומה במקום הגיבורה. הייתי דוחפת את השותפה ויוצאת מהחדר בדממה רועמת. אבל זו רק אני אולי אני משהו אחר ואת משהו אחר. למרות שהסטטיסיקה מרא שאלה שהם באמת בטראומה חייבים קודם להסתגל מחדש לקרובים שלהם ומתקשים לפתח שוב קשרים בגלל הפחד לאבד או להיפגע שוב. אגב אני כבר בשמונים אחוז החלמה מי כול הטראומות שלי ולכן ממש לא אכפת לי אם יש תועלת בעניין לדבר על הדברים. אני לא הפרסם בראש גלי אבל אם אני רואה שיש בזה צורך לספר ולו רק בשביל שהאחר ילמד איזה דבר אני לא אפחד לדבר כי זה מעולם לא היה אשמתי אז אין לי מה לתבייש, וגם אני כבר מעבר לזה זה כבר מאחורי מי זמן. מחכה לפרק הבא

15/02/2015 19:35

    צריך לזכור שזה סיפור, הוא לא חייב להיות ב100 אחוז אמין. ולדעתי לכל מי שחווה טראומה חווה אותה בצורה אחרת, דרך אחרת. זה לא שכולם חוו אותו דבר. זה דרכי התמודדות שונות!. אני מסכימה עם דעתך לגמריי אבל תמיד יש צד שני. סך הכל לשתינו יש מבט שונה על הסיפור ואיך שרצוי שיהיה. אני מעריכה את הדעה שלך ומכבדת אותה. אבל לדעתי בסך הכל לכל אחד יש משהו שלדעתו ככה זה צריך להיות. זה תלוי באישיות, בתגובה שלו וכאלה. אני מודעת לדברים האלה. אם להגיד לך את דעתי האישית אז גם לי הייתה תקופה קשה. היו לי מחשבות אובדניות והייתי פוגעת בעצמי, לא הייתי מספרת לאף אחד וכשנפתחתי למישהו פתאום הרגשתי הרגשת הקלה מדהימה. הייתי צריכה את החיבוק שיגיד לי שהכל בסדר,הייתי זקוקה לחום והאהבה וזה מה שהציל אותי בסופו של דבר. ובכך אני מסבירה שלכל אחד יש סך הכל דרך היתמודדות שונה.

    15/02/2015 19:48

טוב יקרה את לא חייבת לקחת את התגובות שלי כול כך ברצינות. את רשאית לכתוב איך שבא לך זה הסיפור שלך. אני רק אמרתי את דעתי אבל את כמובן רשאית לחלוק עליה וזה יותר מי בסדר. מחכה לפרק הבא :)

15/02/2015 19:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך