MUSIC❤️
אממ וואו, יש לי הרבה מה לכתוב. דבר ראשון - אני דיי תקועה בשניי הסיפורים. כתבתי סתם משהו קטן שהיה לי דודה לכתוב משהו שלא קשור לשניי הסיפורים, משהו ישראלי כזה, 'ערסי. תמיד רציתי לדעת לכתוב בצורה הזאת, אני דיי בטוחה שלא הלך לי חחחחח זה לא הולך להיות סיפור, כמו כשתוב בשם של הסיפור - 1/4 יהיה ארבעה פרקים, זה הראשון מבניהם. אני ממש מצטערת שלא העלתי כלום הרבה זמן, עוד מעט סוף הלימודים ואני כולי שלכם! חחחח טוב, בעצם גם של המיטה שלי, וחברות חחחחח בקיצור יהיה לי יותר זמן ושקט נפשי לכתוב לכן. אתמול הייתי בים, נשרפתי בכל הגוף ואני נחתכתי ברגל מאבן בים, ונשברה לי ציפורן :((((( ועוד מחר אני הולכת לשפיים עם הבצפר, אני לא יודעת איך אני ימרח קרם הגנה בלי להכאיב לעצמי אוף והשם של הבת בסיפור לא מכוון אליי או משהו כזה, סתם לא היה לי שם. גם לסיפור עצמו לא היה לי, שמעתי בידיוק את השיר הזה של אד ואז חשבתי לקרוא לזה ככה למרות שזה לא כל כך מתאים. מקווה שזה ארוך מספיק כדי לפצות על השבועיים. אוהבת המון המון, ושבוע טוב❤️

Give Me Love – 1/4 ❤️

MUSIC❤️ 15/06/2014 3184 צפיות 4 תגובות
אממ וואו, יש לי הרבה מה לכתוב. דבר ראשון - אני דיי תקועה בשניי הסיפורים. כתבתי סתם משהו קטן שהיה לי דודה לכתוב משהו שלא קשור לשניי הסיפורים, משהו ישראלי כזה, 'ערסי. תמיד רציתי לדעת לכתוב בצורה הזאת, אני דיי בטוחה שלא הלך לי חחחחח זה לא הולך להיות סיפור, כמו כשתוב בשם של הסיפור - 1/4 יהיה ארבעה פרקים, זה הראשון מבניהם. אני ממש מצטערת שלא העלתי כלום הרבה זמן, עוד מעט סוף הלימודים ואני כולי שלכם! חחחח טוב, בעצם גם של המיטה שלי, וחברות חחחחח בקיצור יהיה לי יותר זמן ושקט נפשי לכתוב לכן. אתמול הייתי בים, נשרפתי בכל הגוף ואני נחתכתי ברגל מאבן בים, ונשברה לי ציפורן :((((( ועוד מחר אני הולכת לשפיים עם הבצפר, אני לא יודעת איך אני ימרח קרם הגנה בלי להכאיב לעצמי אוף והשם של הבת בסיפור לא מכוון אליי או משהו כזה, סתם לא היה לי שם. גם לסיפור עצמו לא היה לי, שמעתי בידיוק את השיר הזה של אד ואז חשבתי לקרוא לזה ככה למרות שזה לא כל כך מתאים. מקווה שזה ארוך מספיק כדי לפצות על השבועיים. אוהבת המון המון, ושבוע טוב❤️

לפני הסיפור, תיקראו את ה'ברציתי להוסיף', זה דיי מסכם ומסביר הכל.

*
״נועה,״ לחש.
״בייב,״ 
״אהובה קטנה שלי,״ המשיך ללחוש.
״בוקר טוב,״ אמרתי לו בחיוך קטן כשפקחתי את עייני באיטיות, משפשפת אותם במעט.
״בוקר טוב אהבה שלי,״ לחש כשריפרף במעט בשפתיו על שלי, מנשק בעדינות. הוא הרים את גופי הקטן והניח אותי על גופו, ואני רק חפרתי את ראשי בתוך חזהו הקשיח.
״אני חוזר ביום שישי לבסיס,״ הודיע. 
״טוב.״ עניתי אחרי כמה דקות, לוקחת את התיק איפור שלי ויוצאת מהאוהל בסערה.
״אה יפה?״ שאל אלעד.
״הכל מעולה,״ ירקתי בכעס כשהלכתי לצחצח את שיניי.
הוא היה אמור להשאר עוד שבוע! ועכשיו הוא שוב פעם הולך לי! פשוט מדהים!
חזרתי אל מקומנו, מתיישבת על אחד הכיסאות.
״על מה את כועסת?״ שאל ניב לאוזני מאחור.
״על הטמטום שלך,״ אמרתי בכעס.
״את יודעת שאני חייב להשאר שם וללכת כל פעם שאומרים לי.״ אמר ואני הנהנתי בשקט.
״אבל אתה עדיין מעצבן,״ אמרתי בכעס.
״ומה עוד?״ שאל בגיחוח.
״אדיוט.״ השבתי בעצבים.
״ומה עוד?״ שאל בחיוך.
״מטומטם,״ אמרתי בכעס.
״ומה עוד?״ שאל.
״טמבל,״ עניתי.
״ומה עוד?״ שאל.
״אני אוהבת אותך.״ עניתי באהבה כשהבטתי על הבחור שלי, הבחור שאני כל כך אוהבת.
״ומה עוד?״ שאל, ואני התנפלתי עליו בנשיקה.
״אני רעבה,״ אמרתי כשהתנתקנו והוא התיישב במקומי ואני מעליו.
״יש לך או את השפתיים שלי, או את הזין שלי, תבחרי,״ אמר.
״אתה דוחה,״ סיננתי.
״כאילו שלא עשינו את זה פעם כבר.״ אמר מצחקק כששתל לצאוורי מספר נשיקות.
״ניבווווש תכין לי קפה,״ ביקשתי בחיוך.
״ממ מה אני יקבל בתמורה?״ שאל בחיוך.
״אותי,״ לחשתי לו באוזן בקול מפתה.
הוא קם במהירות והכין את הקפה שאני אוהבת, ומגיש לי אותו.
״תודה בייב.״ אמרתי בחיוך כשלגמתי מהקפה.
״בשבילך הכל אהובה שלי,״ אמר בחיוך.
״בשבילי ובישביל הסקס איתי,״ אמרתי מגחחת.
״בסוף יחשבו שאת הזונה הקטנה והפרטית שלי, עם כל הסקס שאנחנו עושים והדיבורים עליו,״ אמר בגיחוח ואני סטרתי לו בחוזקה וקמתי לתוך האוהל, מתעסקת בטלפון במעט.
״אני שונאת אותך אל תתרח אפילו להיכנס.״ אמרתי בכעס.
״ואני אוהב אותך בייב, לא התכוונתי לזה כמו שחשבת שאני התכוונתי.״ אמר.
״אתה יכול לדחוף את הכוונות שלך לתחת מיצידי,״ ירקתי בעצבים.
״נועה,״ 
״נועה,״
״נוני שלי, קטנה שלי אני מצטער ואני אוהב אותך הכי בעולם, סליחה נונה קטנה,״ אמר בחיוך קטן, החיוך שממיס אותי.
״אתה תפסיק להיות אדיוט ותיהיה ניב הזה שאני אוהבת, שתמיד חמוד ולא מפסיק להגיד לי שהוא אוהב אותי?״ שאלתי והוא הנהן ונישק אותי.
״ואיזה עוד ניב יש שאת לא אוהבת?״ שאל כשנשכב לידי, ושם את ראשי על חזהו כששיחק בשיערי.
״ניב השיכור, ניב המציק, ניב הסוטה וניב האדיוט.״ אמרתי והוא חייך.
״ואיזה ניב את כן אוהבת?״ שאל.
״את ניב שאוהב אותי, את ניב המצחיק, את ניב החמוד והרומנטי, ואת ניב עם הזין,״ אמרתי מגחחת במשפט האחרון.
״מה זה ניב עם הזין חצופה, את בת 17 אל תחשבי על דברים כאלה.״ אמר בציחקוק.
״עם אני בת 17 זה אומר שאני לא צריכה לקיים יחסי מין?״ שאלתי בבילבול.
״כן, את קטנה,״ אמר מגחח.
״אז למה אתה בסופו של דבר מזיין אותי?״ שאלתי.
״הסתכלת פעם במראה? רק מלראות את הפרצוף שלך עומד לי כל כך חזק שאני יכול לגמור,״ אמר ואני גיחחתי בחיוך.
״את יכולה להגיד שגם אני מחרמן לך תצורה בכל פעם שאת רואה אותי,״ אמר צוחק.
״אבל אתה לא,״ אמרתי בפשטות עם חיוך.
״עלק לא, לפני שניה אמרת שאת אוהבת את ניב עם הזין,״ אמר ושנינו צחקנו.
״עכשיו בואי נלך ביחד לבריכה, אל תיהיי יבשה,״ אמר.
״אוקיי, אבל אני צריכה להחליף לבגד ים,״ אמרתי והוא נשכב בנוחות.
״מה אתה נשכב, עוף מהאוהל!״ אמרתי צוחקת.
״אני יעצום עיניים, מבטיח,״ אמר.
״שקרן,״ אמרתי מטלטלת את ראשי.
״גם ככה את צריכה שאני אקשור לך, וכבר ראיתי אותך ערומה, הרבה מאוד פעמים,״ אמר ואני נאחתי.
״אוקיי, אבל תעצום עיניים.״ אמרתי כששמתי את ידיי על עיניו.
״אני עוצם, מבטיח.״ אמר בחיוך.
״ניב אני אסרס אותך, תזהר,״ אמרתי מצחקקת.
״אוקיי אוקיי,״ אמר.
הוצאתי את הבגד ים והורדתי במהירות את החולצה והחזיה, והבטתי לשניה על ניב, הוא הביט בי בעיניים פקוחות, על החזה שלי, ליתר דיוק.
״ניב!״ צעקתי והוא חייך.
״מה את צועקת, אני מסתכל על הפרצוף שלך לא על הציצי שלך,״ אמר, היה אפשר לראות את מבטו נודד לחזה שלי מספר פעמים.
״אתה כזה שקרן,״ אמרתי מגלגלת את עיניי.
״ועם זה היה כל כך מפריע לך, לא היית ממשיכה לדבר איתי כשהחזה שלך זז כל כך יפה ככה כל פעם שאת זזה,״ אמר כשהביט בחזה שלי, שוב.
״דיי יחרמן מת, תשתחרר לי מהחזה!״ אמרתי צוחקת.
״עם תכסי אותו אני לא אסתכל.״ אמר בפשטות.
״אבל אתה תמיד מסתכל עליו, גם עם הוא מכוסה!״ אמרצי והוא צחק.
״פשוט תשימי כבר את הבגד ים,״ אמר מטלטל את ראשו.
״תקשור לי בבקשה,״ ביקשתי כשסידרתי את הבגד ים בנוחות.
הוא קשר לי את הבגד ים, מוודא מידי פעם שזה לא חזק מידיי.
״זהו,״ אמר כשסיים, ידיו החליקו על ביטני מאחור ועלו לכיון החזה שלי, תופסות בקצה הבד ומנסות להסתיר כמה שיותר.
״שאף אחד לא יסתכל במקרה על מה ששייך לי.״ אמר ואני גילגלתי את עיניי.
״מה אתה לוקח בעלות, זה החזה שלי,״ אמרתי מצחקקת.
״מממ הוא שלי, ואז שלך,״ אמר בחיוך כשנשק ללחי ויצא מהאוהל.
*
״נונה שלי,״ קולו לחש לטלפון.
״אני מתגעגעת,״ אמרתי בשקט ובעצב. חזרנו מהטיול אוהלים מלפני כמה ימים, וניב עדיין בצבא, אמרו לו שהם צריכים אותו ליומיים ובסוף השאירו אותו עוד שם.
״גם אני, ואני מבטיח לך כשאני מגיע, אני בא אלייך ישר עם המדים ועם הכל, ועם הסירחון אז תיתמודדי,״ אמר מצחקק בשקט.
״עצוב לי,״ אמרתי לאחר כמה דקות של שקט, הבכי עמד לתקוף אותי.
״למה יפה שלי?״ שאל בדאגה.
״לא יודעת. בא לי לבכות.״ אמרתי, מנגבת את הדמעה שכבר זלגה לה.
״הבכי משחרר קטנה שלי, תיבכי, זה ישחרר אותך.״ אמר ואני רק ניתקתי את השיחה. אני שונאת את הפעמים האלה שיש לי חשק לבכות ואני ליד אנשים, אני אחר כך לא יכולה לדבר וחייבת לבכות. ניב המשיך להתקשר בלי הפסקה, אני סתם מטרידה אותי ומציקה לו כשהוא בצבא ולא צריך את החפירות שלי.
״אל תנתקי אף פעם ככה, את מדיאגה אותי!״ צעק לטלפון כשעניתי.
״אני מצטערת,״ מילמלתי כשניגבתי עוד מספר דמעות.
״אני אוהב אותך הכי בעולם,״ אמר. הייתי צריכה את זה.
״אני רוצה אותך ליידי כשאתה אומר את זה, אני אוהבת לראות את החיוך הקטן שיש לך כשאתה אומר את זה.״ אמרתי בשקט, מחייכת ביני לבין עצמי כשמצאתי את עצמי חושבת על חיוכו המתוק, שיערו הקצוץ שכל כך החמיא לו, מספר זיפים קבועים שעיטרו את סנטרו, שורת השיניים הלבנות, שתיי העיניים הירוקות והחודרות, כל זה, הדבר שאני הכי אוהבת בעולם.
״מתי אתה חוזר?״ מילמלתי במעט כשניגבתי את אפי המנוזל.
״או מחר, או בשבת, או שבוע הבא. זה תלוי.״ אמר.
״אבל היום יום שני, עד שבת? שבוע הבא?״ שאלתי בעצב.
״אני מצטער אהובה שלי, זה לא באפשרותי.״ אמר בעצב.
״עם אתה נשאר שם שבת, אני באה אלייך.״ אמרתי מצחקקת במעט.
״מעולה, אני לא יהיה לבד.״ אמר, אפשר היה לשמוע את חיוכו.
״למה לבד?״ שאלתי במעט בילבול.
״שאר הבנים בחדר שלי רוב הסיכויים הולכים מחר,״ הסביר.
״אולי תשלח לי סרטון שלך מחייך ואומר לי את מה שאני אוהבת שאתה אומר?״ ביקשתי.
״אני שניה מנתק שולח לך ואני יחזור אלייך, אוקיי?״ שאל.
״אוקיי,״ אמרצי וניתקתי. ממתינה לסרטון שחיכיתי לו בשקיקה.
הודעה חדשה מאת: ניבוש שלי ❤️
'מקווה שיצא בסדר אהובה קטנה, קוראים לי למשמרת, מצטער. אוהב אותך נונה יפה שלי.'
וליד היה מצורף סרטון. 
'אני אוהב אותך הכי בעולם נונה' נשמע בסרטון, וחיוכו המתוק של ניב נמרח על המסך, ובסופו נשיקה נמסרת באוויר, ועוד כמה צעקות מבחוץ שקוראים לו. 
״נועה?״ נשמע קול בדלת.
״כן אמא?״ שאלתי כשהבטתי בה.
״מה זה?״ שאלה כשראתה שהסרטון ממשיך לנגן.
״ניב שלח לי עכשיו,״ אמרתי בחיוך קטן והושטתי את הטלפון להראות לה.
״איזה חמוד הוא, ותזהירי אותו, רק אני קוראת לך נונה.״ אמרה מצחקקת כשקמה לעבר הדלת.
״רציתי לשאול מה את רוצה לאכול?״ שאלה.
״אממ אני לא רעבה אמא, תודה.״ אמרתי בחיוך.
״וכבר מאוחר ומחר יש לך בית ספר, לכי לישון,״ אמרה ואני הנהנתי, נשכבת במיטה מיד לאחר שהטענתי את הטלפון.
*
״כאשר יש שתיי משוואות והx והy אחד מתחת לשני זה אומר שצריך לסדר את המשוואה, כי זוהי משוואה לא מסודר-״ הצילצול קטע את המורה למתמטיקה, והיא שחררה אותנו והלכה לה מיד לאחר שבירכה אותנו בבירכת יום טוב שזרקה לאוויר.
״נועה!״ צעקה עדן כשהתקרבה לכיווני.
״אה?״ שאלתי כהמשכתי לעשות את התרגיל, אחר כך אני אשכח הכל.
״בואי, יש בחוץ חייל שעומד שם, בואי נבדוק עם הוא חתיך,״ אמרה בהתלהבות. אולי ניב בא?
״ואולי זה ניב שלך,״ אמרה בהתגרות כשלא קמתי.
״וכל הבנות בטח נמרחות עליו..״ מילמלה בקול.
״אני באה!״ הרמתי את קולי, סוגרת את המחברת ומכניסה הכל לתוך התיק.
שמתי את התיק על הגב, הולכת ביחד עם עדן לבחוץ.
ניב עמד לו שם, הסיגריה בידו. המדים הירוקים שכל כך מחמיאים לו, והוא כנראה מחכה שמישהו יענה לו לטלפון.
״לירון וכל שאר השפוטות העמות שלה מתקרבות אליו,״ אמרה לי עדן כשהצביעה עליהן.
״אני כבר אראה להם בשביל מי הוא בא לכאן,״ אמרתי בחיוך מנצח.
״אני אחכה שהם ידברו איתו ואז אני יבוא אליו,״ אמרתי ועדין ציחקקה מהנהנת.
״סעמק למה היא לא עונה?״ סינן ניב בכעס. מי זאת היא לעזאזל? 
לירון ושאר הסתומות התקרבו אליו ולירון התחילה לדבר.
״היי, לירון,״ אמרה בחיוך כשהושיטה לו את ידה.
״ומה את רוצה בזה שאת לירון? כפיים?״ שאל מגחח. אני חולה עליו.
״ואתה?״ שאלה בחיוך, היה נראה שהיא מנסה להבליג על היבוש שהוא דפק לה.
״לא אמור להיות אכפת לך,״ סינן.
״רק שאלתי,״ אמרה בתמימות.
״רק עניתי,״ חזר על הטון של קולה. 
ניב המשיך לחפש משהו ברחבי בית הספר, ולירון והשפוטות שלה עדיין מדברות איתו. לפתע ניב עצר וחייך, והתקדם לכיווני.
״את רואה אותי ולא באה, הא?״ אמר כשהחזיק מתחת לישבני, מרים אותי על מותניו.
״התגעגעתי אלייך,״ אמר כשהרים את ראשו במעט ונשק לי.
״ואני מתקשר מיליון פעמים ואת לא עונה בכלל,״ אמר בטילטול ראש.
״הטלפון בתיק על שקט, מצטערת בייב,״ אמרתי והבטתי בו, הוא סך הכל לא היה שבוע וארבע ימים, אבל אני עדיין מתגעגעת.
״אני אוהבת אותך,״ אמרתי כשחיבקתי אותו.
״אני אוהב אותך,״ אמר כשנשק עוד נשיקה לשפתיי.
״זוג יונים, ההפסקה עוד מעט נגמרת ועוד לא אכלת נועה,״ אמרה עדן.
״אני לוקח אותה איתי למסעדה, היא לא צריכה הפסקה.״ אמר ניב כששילב את ידו בשלי.
״באמת?״ שאלתי בחיוך.
״כן, אנחנו צריכים להשלים פערים,״ אמרה כשכרך את ידו סביב מותניי.
״תהנו בבצפר,״ אמרתי בגיחוח לחברותי שפשוט גילגלו את עינייהם.
״תהני מכוערת,״ אמרה עדן כשחיבקה אותי.
״תודה קופה,״ אמרתי מצחקקת וניב כשכבר התרחק סימן לי לבוא.
״התגעגעתי אלייך כל כך,״ אמרתי בעודי מביטה בו.
״גם אני אלייך נוני,״ אמר כשנשק לי והושיט לי קסדה.
״תביאי לי את התיק שלך,״ ביקש, הושטתי לו את התיק והוא הכניס אותו מתחת למושב האופנוע ושם גם לעצמו קסדה.
״קודם הולכים לבית שלי, אני אתקלח ואחליף בגדים ואז נצא, אוקיי?״ הודיע ניב. כשעלה על האופנוע.
״אולי, לא נלך עכשיו למסעדה ונלך בערב רק?״ שאלתי וניב החל לסוע.
״איך שאת רוצה אבל כמו שאת שמה לב, אני מסריח ואני עוד עם המדים של הצבא אז אני לא יכול ללכת ככה,״ אמר.
״אז הולכים אליי או אלייך עכשיו?״ שאלתי.
״אליי, ועם את רוצה גם להתקלח את מוזמנת, יש לך הרבה בגדים אצלי,״ אמר.
״אוקיי,״ 
״ניב תגיד, יש מצב שראית אצלך חזיה אדומה עם ציורים של מיקי מאוס בצדדים?״ שאלתי.
״אני חושב שכן,״ אמר.
״היא הייתה אצלך כל הזמן הזה? כמה חיפשתי אותה!״ התלוננתי.
״היית שואלת,״ אמר מצחקק והוא החנה את האופנוע.
״מתאים לך תיק של מעצבים,״ אמרתי צוחקת כשניב לקח את התיק שלי בידו.
״מהמם לי את לא רואה?״ אמר צוחק.
״בואי לפה,״ אמר כשאני התרחקתי מעט הצידה, ניב משך בידי אליו ונשק לי, מכניס את לשונו באיטיות ומסובב אותה בפי.
עלי,״ אמר כשהפנה לי את גבו לשק קמח ואני עליתי, מחבקת צאוורו בכדי לא ליפול.
הוא התחיל לרוץ בכל המדרגות עד לקומה שלו, ניב גר עם שותף וההורים שלו גרים רחוב ליד.
״זה פעם ראשונה שהשותף שלי בבית להרבה זמן, תוכלו לדבר כשאני במקלחת,״ אמר ואני הנהנתי.
״ככה אנחנו עושים בצבא, מרימים מישהו עד למקום מסוים למקרה שמישהו יפצע וצריך להוציא אותו מהטווח של המלחמה,״ אמר.
״וואי מגניב, ועם מישהו שמן רצח?״ שאלתי מצחקקת וניב פתח את דלת הבית.
״לרוב אנשים נופלים אבל בדרך כלל אנחנו סבבה,״ אמר.
״הא אחי, חזרת?״ שאל השותף שלו, אני כבר לא ממש זוכרת איך קוראים לו.
״יש לי חופש עד שבת,״ אמר בחיוך.
״והבאת איתך את הפרח הא? ככל שעובר הזמן היא נהיית יפה יותר,״ אמר מביט בי, לא יכולתי לעצור את הסומק שעלה ללחיי.
״הלו הלו אביאל, תוריד תוריד תעיניים שלך מחברה שלי,״ אמר ניב בהזהרה.
״מוריד,״ אמר מרים ידיים.
״עם אתה רוצה יש אוכל במקרר,״ אמר וניב הנהן.
״ניב כנס כבר להתקלח אני עומדת להיחנק מהסירחון שלך,״ היתלוננתי.
״את נכנסת איתי?״ שאל כשפנינו לחדר שלו.
״לא יודעת,״ מילמלתי.
״בואי, הרבה זמן לא התקלחנו ביחד,״ אמר כשהושיט לי את ידו. תפסתי אותה בחיבה וניב משך אותי איתו לביפנים.
״את יודעת מה עוד לא עשינו הרבה זמן?״ שאל בחיוך חרמן שעלה לו.
״סקס, ואנחנו גם לא נעשה עוד הרבה זמן,״ אמרתי.
״מה לא נעשה עוד הרבה זמן?״ שאל בבהלה.
״אמרת שאני קטנה מידי בשביל לעשות סקס לא?״ שאלתי מגחחת כשנעלתי את דלת המקלחת.
״ממ גם נכון, אז זה אומר שאני אצטרך לשכב עם מישהי אחרת,״ אמר בהתחכמות כשהוריד את חולצתו.
״מצחיק מאוד, ואני אמורה לקבל מחזור מחר, תחכה עוד שבוע,״ אמרתי והוא נאנח והרים את חולצתי.
״אתה נאנח? אתה יודע איזה סבל זה?״ שאלתי.
״לא, ואני לא רוצה גם,״ אמר ואני הנחתי את ידיי על חזהו.
״לא היית לוקח את הכאב בשבילי, כמו הפעם הראשונה ששכבנו?״ שאלתי והוא חייך.
״הייתי לוקח ממך כל כאב שבעולם. עכשיו בואי ניכנס כבר, אני עומד להיחנק מהסירחון של עצמי,״ אמר ואני ציחקקתי, פותחת את הכפתור במכנסיו.
״אני אוהבת אותך קוף,״ אמרתי לו בחיוך כשהבטתי בו מחייכת, והוא רק חייך במעט והוריד את מכנסיו.
״אני אוהב אותך יותר,״ אמר בחיוך כשהניח את ידיו על מותניי, מקרב אותי אליו ונושק לראשי.
הפשלתי את מכנסיי וניב פתח את החזייה שלי.
״אני ממש לא אוהב את החזייות שלך,״ אמר ואני ציחקקתי.
״למה?״ שאלתי.
״הם מסתירות את הדבר היפה שמאחורה,״ אמר כשנשק לשפתיי.
״החזה שלי לא יפה, הוא גדול מידי.״ אמרתי.
״החזה שלך מאוד יפה, שבי בשקט, יש נשים שהיו מתות לאחד כמו שלך,״ אמר כשהוריד את הבקוסר השחור.
״אני מעדיפה אחד קטן מאחד גדול, זה סתם כבד ולא נוח,״ אמרתי מושכת בכתפיי.
״לא סיפרת לי בסוף איך הלכה לך הבגרות באנגלית,״ אמר ונכנסנו למקלחת, עומדים ביחד תחת זרם המים החמים.
״בסדר,״ אמרתי במעט ביאוס.
״זה לא נשמע בסדר שהוא באמת בסדר.״ אמר ניב כשפתח את ברז המקלחת.
״הלך לי ממש גרוע, הייתי צריכה לבקש ממך שתעזור לי, אתה ממש טוב באנגלית ואני סתם סתומה אוף,״ אמרתי מבואסת.
״פעם הבאה תגידי לי ואני אעזור לך, בכל בגרות שיש לך, אני בא מהצבא בשבילך, נכון?״ אמר.
״לא. אתה בטח בשביל אמא שלך ואחים שלך, לא בישבילי. מה יש לך לבוא לחפירות שלי?״ 
״לא כי החפירות של המשפחה שלי יותר טובות. החפירות שלך לא חופרות, אני אוהב אותם. ואני כן בא בשבילך, את חסרה לי כשאני בצבא ואני תמיד מתגעגע אלייך, אל תחשבי שלא,״ אמר.
״באמת?״ שאלתי בחיוך קטן.
״בטח שכן, אגב המשפחה שלי, אמא שלי ביקשה שנבוא, היא מתגעגעת.״ אמר.
״נבוא אחריי המקלחת?״ שאלתי.
״נסיים להתקלח, נישן צהרים, נלך אליה ונחזור להתארגן למסעדה, טוב בייב?״ שאל.
״אוקיי,״ עניתי בקלילות כששפכתי שמפו על ידי, חופפת לניב את שיערו הקצוץ.
״שמת לי מהשמפו שלך?״ שאל צוחק.
״כן, יהיה לך את הריח של השיער שלי עכשיו,״ אמרתי בחיוך.
״ריח של בחורה? איזה יופי לי,״ אמר צוחק
״תיסתובבי,״ ביקש ואני נענתי לבקשתו, והוא חפף את שיערי הארוך ביסודיות.
״אני חשבתי על לעשות צבע בשיער,״ אמרתי.
״תשאירי אותו ככה, טיבעי והכי יפה,״ אמר.
״אבל ממש בא לי לצבוע,״ אמרתי.
״אז תעשי פס,״ אמר.
״זה יכול להיות חמוד, איזה צבע אני אעשה?״ שאלתי.
״את שואלת אותי? מה אני בידיוק מבין בזה,״ שאל צוחק.
״לא יודעת, חשבתי שתיהיה נחמד ותעזור לי,״ אמרתי 
״נממ אז תיצבעי לבלונד?״ שאל בבילבול.
״לא בלונד זה של פרחות,״ אמרתי במעט כעס.
״חצופה, ספיר צבעה לבלונד,״ אמר, ספיר זאת אחותו, בת 16. יש לניב ארבעה אחים. 
יש לו אחות נשואה בת 27 עם ילדה קטנה, טלי, אחר כך יש את ניב עצמו, אחר כך יש את ספיר ועומר – תאומים בניי 16, ואחר כך יש לו אח קטן בן 10 עמית. 
״אופס?״ אמרתי מובכת, היא סוג של פרחה, אבל היא חמודה.
״אולי אני יעשה סגול?״ שאלתי כששפכתי מעט סבון על היד, מקרצפת את חזהו המוצק של ניב.
״זה יכול להיות יפה,״ אמר.
״אני גם יכול לסבן לך את החזה?״ שאל במבט שובב עם חיוך.
״ממ לא.״ אמרתי ושנינו צחקנו.
״אני אוהב אותך,״ מילמל לתוך החיבוק שנתנו לאחר שהסתבננו שנינו ואני שמתי מרכך.
״גם אני אותך,״ אמרתי , עולה מעט לשפתיו ומנשקת אותם.
״יאללה, לישון,״ אמר כשיצאנו, מתנגבים במגבת הגדולה.
שמתי חזיה ותחתון
חוטפת מניב את החולצה שבא לשים, ושמתי אוצה במקומו, נותנת נשיקה לשפתיו והולכת למיטה. ניב רק טיטל את ראשו, ושם בוקסר.
״לך תשים חולצה,״ אמרתי מצחקקת
״מישהי לקחה לי אותה, אחמ,״ אמר כשהביט בי ואני רק ציחקקתי.
״אני עייפה, בוא כבר,״ אמרתי מושכת בידו, והוא נפל עליי בכוונה, מדגדג אותי בידיעה שאני רגישה לדיגדוגים.
״דיי ניב!!״ צעקתי צוחקת.
״את מביאה לי נשיקה?״ שאל בחיוך. 
״נממ כן,״ אמרתי והוא רק התנפל על שפתיי.
״יאללה לישון,״ אמרתי והוא נשכב ליידי, מחבק אותי כפיות מאחור, ואני נתתי לעיניי להיעצם בעייפות.
*
ניב צלצל בפעמון הדלת, מחכים שמישהו יפתח.
הוא פתח את ידיו לחיבוק, ואני הנחתי את ידיי על צאוורו, רוכנת לשפתיו הרכות, המשכנו להתנשק עד שעמית פתח את הדלת.
״איכססססס, אותכם לאמא!!״ צעק ואני וניב צחקנו, כל אחד היה ככה בסופו של דבר.
״מה קרה עמית??״ צעקה ספיר.
״ניב ונועה התנשקו, איכסה,״ אמר כשרץ למטבח.
״אוי איזה ילד קטן, הם עושים הרבה מעבר לזה, תאמין לי,״ אמרה מגחחת.
״ספיר סתמי,״ סינן ניב.
״אמא אמא אמא אמא, ניב ונועה התנשקו,״ אמר עמית לאימו של ניב, סיגל.
״ניב ונועה הגיעו??״ שאלה בחיוך והתקדמה לעברנו.
״מתוק שלי,״ אמרה כשחיבקה אותו.
״היי מותק,״ אמרה לי בחיוך כשחיבקה אותי.
״היי סיגל, מה שלומך?״ שאלתי בחיוך.
״מעולה מתוקה, איתך? אתם רוצים לאכול משהו? לישתות?״ שאלה בדאגה.
״אני מת מרעב, עוד לא אכלנו, אבל אנחנו נאכל משהו קטן, אנחנו הולכים בערב למסעדה,״ אמר ניב.
״ניב יש מצב שאמא שלי התקשרה אלייך וענית לה?״ שאלתי.
״כן, היא התקשרה אלייך המון כשיישנו, בסוף היא התקשרה אליי ואמרה שהיא נורא דאגה, ושתחזרי אליה,״ אמר ואני הנהנתי, מוציאה את הטלפון לפני שיצאתי החוצה לדבר עם אימי.
״אני יוצאת לדבר איתה,״ אמרתי לניב, נושקת ללחיו לפני שהסתובבתי ללכת.
״תחזרי מהר,״ אמר לפני כשיצאתי.
״אשתדל,״ מילמלתי, מחייגת את המספר של אימי כשסגרתי את דלת הבית.
״סוף סוף את עונה,״ אמרה.
״אני וניב ישנו, מצטערת,״ אמרתי.
״טוב חוץ מזה, מה שלומך מתוקה? אכלתם משהו? מתי את חוזרת הביתה?״ שאלה.
״אנחנו אצל אמא של ניב עכשיו, אנחנו נאכל עכשיו משהו קטן ובערב אנחנו יוצאים למסעדה,״ אמרתי.
״איזה יופי, טוב מתוקה. ואת עוברת בבית לקחת בגדים?״ שאלה.
״כן שאנחנו נחזור מאמא שלו אנחנו נעבור בבית לקחת בגדים,״ אמרתי.
״אוקיי, אז אני יוצאת לעבודה עכשיו. יש לך מפתח?״ שאלה.
״אממ לא, אין אף אחד בבית?״ שאלתי.
״בעצם שון בבית, ואגב שון ודניאל יוצאים בערב ואני במשמרת לילה, את ישנה אצל ניב היום?״ שאלה.
״אני חושבת, אוליי אנחנו נישן בבית, אני עוד לא יודעת, אני כבר אסמס לך,״ אמרתי.
״אוקיי אז כשאת עכשיו באה תיקחי מפתח, אני לא יודעת מתי הם חוזרים, ואל תישני לבד, עם קורה משהו תדברי איתי אני אבקש שחרור,״ אמרה.
״אוקיי, אז אני אחזור לביפנים, ביי לבינתיים,״ אמרתי.
״ביי מתוקה, תהנו,״ אמרה וניתקה.
נכנסצי חזרה לביפנים.
״לאן נעלמת, בואי לאכול,״ אמר ניב.
״עמית תקרא לעומר וספיר, ובואו כולם לכאן.״ אמרה סיגל כשהתיישבה ליידנו.
״נועה מה את רוצה לאכול?״ שאלה.
״אני לא רעבה, תודה,״ אמרתי בחיוך קטן.
״היא תאכל איתי אמא, תודה. שבי את תאכלי.״ אמר ניב.
״אה אמא,?״ שאל עומר כשהתקרב במכנס קצר בלבד.
״קודם לך תשים חולצה, יש כאן אורחת,״ אמרה.
״נועה כבר לא אורחת,״ אמרה ספיר כשהתקרבה ואני רק האדמתי במבוכה.
״נועה תיהיה אחות יותר טובה ממך,״ אמר עמית לספיר שהוציא את לשונו בהתגרות.
״היא לא יכולה להיות אחות שלך,״ אצרה ספיר מגחחת.
״למה?״ שאל בתמימות.
״אחים לא עושים ילדים ביחד,״ אמרה.
״ספיר! הוא ילד בן עשר!״ צעקה סיגל בכעס.
״קיצר אמא מה רצית?״ שאל עומר בחוסר סבלנות.
״שבו ותיהייו בשקט שניה, אבא צריך להגיע כל רגע.״ אמרה.
״שמעתי אבא באתי,״ אמר אביו של ניב כשנכנס.
״אבאאאא!!״ צעק עמית באושר כשקפץ על אמיר אבא של ניב.
״בייב, תפתחי את הפה,״ אמר ניב.
״אני לא רוצה,״ אמרתי.
״משהו קטן?״ שאל.
״אני לא רעבה,״ אמרתי בסירוב.
״אמא, דברי למה אנחנו צריכים לצאת,״ אמר ניב.
״אוקיי אז עוד שבועיים, אנחנו הולכים לאילת כולם, כולל אותכם ניב ונועה. ואנחנו לא מקבלים סירוב,״ אמר אמיר.
״אתה יודע שאני לא יכול,״ אמר ניב בסירוב.
״תוציא גימלים. אתה גם ככה לא גר איתנו, משועבד לצבא, אז קצת ימים שנהיה כולם ביחד, וכן גם טלי ואלון באים.״ אמר אמיר.
״מה מעניין לי טלי, אני לא יכול. זהו.״ אמר ניב.
״ניב זה פעם בא, הם יתנו לך.״ אמרה סיגל.
״כוסעמק אני לא יכול!״ צעק ניב בעצבים.
״ניב, דיי, זה אבא שלך,״ אמרתי כשהסטתי את ראשו להסתכל עליי.
״אבא אבא, אבל כמה אתה יכול לזיין תשכל? לא באים וזהו. אנחנו זזנו, ביי,״ אמר כשהושיט לי את ידו. 
״אני כבר אדבר איתו,״ אמרתי לסיגל באוזן כשחיבקצי אותה לשלום.
״נועה, בואי,״ אמר ניב מהדלת.
רצתי בקלילות לעבר ניב, נכנסת לתוך החיבוק הצדדי שהציע לי.
״מה קרה בייב?״ שאלתי כשהלכנו לעבר האופנוע.
״זה מחרפן אותי. הם יודעים שאני לא יכול להשתחרר. זה צבא ואין שיחרורים על ימין ועל שמאל, וכוסעמק הוא כל פעם מחדש לא מבין את זה!״ אמר ניב בכעס.
״הוא סך הכל רוצה שתהיה איתם, אתה חסר להם,״ אמרתי, שמה את הקסדה שניב הושיט לי.
״אני יודע, אבל הוא חייב להבין,״ אמר ניב נאנח.
״בייב תסתכל עליי,״ אמרתי לו, הוא הסתובב אליי מביט בי, ואני רק התקרבתי ונשקתי לו בעודי מניחה את ידיי על צאוורו, מקרבת אותו יותר אליי, הוא שלח את ידיו למותניי, עוטף אותם בידייו השריריות.
״אני אוהב אותך, תודה שאת ככה,״ אמר כשהתנתקנו, נושק עוד נשיקה קטנה לפי.
״איך זה ככה?״ שאלתי, מחככת את אפי באפו.
״את תמיד יודעת מה לעשות נכון, את מרגיעה אותי שצריך, ואת פשוט האישה לעתיד שלי,״ אמר מרפרף את שפתיו על שלי בעדינות, אני כל כך אוהבת אותו.
״אני אוהבת אותך, גבר שלי,״ אמרתי בכמעט לחישה, נושקת שוב לשפתיו הרכות.
״גם אני אוהב אותך אהובה שלי, בואי נשמור את זה למסעדה, צריך לשמור על מה לדבר במסעדה,״ אמר מצחקק כשנשק לי מספר נשיקות על השפתיים.


תגובות (4)

אוקיי, מילה אחת יש לי-PERFECT!!!
אני רוצה המשךך ומהרר!!!

15/06/2014 20:15

זה טוב מאוד, אבל עדין יש לך את הבעיה של להבדיל בין עם לאם.
וכל הכבוד לך ילדתי! עקפת אותי בדקה באורך הפרק!
מחכה להמשך.

15/06/2014 20:18

את חייבת להמשיךךך תמשיכייי

15/06/2014 21:13

פשוט מהמםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!
סוף סוף המשכת!!! אני כל יום בודקת אם את מעלה ועד שכן, איזה כיף!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי את שני הסיפורים השניים חסר לך לנטוש!!!!!
פשוט מושלם כותבת מושלם!!! כל סיפור מושלם תמשיכי את זה ואת שני הסיפורים המושלמים השניים!

16/06/2014 15:56
36 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך