שבוע טוב וחג שמח❤

FireProof❤

20/12/2014 707 צפיות 2 תגובות
שבוע טוב וחג שמח❤

Fireproof 
נקודת מבט נייל

׳קוםם יש הופעה עוד מעט׳ הארי בא והעיר אותי ׳קם׳ אמרתי והעפתי את השמיכה ממני, הלכתי לשירותים שטפתי פנים צחצחתי שיניים החלפתי בגדים סדרתי את השיער וירדתי למטה ׳בוקר טוב׳ אמרתי לכולם ׳בוקר? אולי צהריים׳ לואי אמר ׳למה מה השעה?׳ אמרתי והוצאתי את האייפון מהכיס שלי ׳שתיים׳ ליאם אמר לי ׳אני רואה שאני לא היחיד שלא התעורר , איפה זאין?׳ שאלתי והסתכלתי סביב ׳מתארגן׳ אמרו ואני הלכתי ולקחתי לעצמי קורנפלקס עם חלב, ניגשתי לשולחן והתחלתי לאכול.
׳יאללה יוצאים?׳ אמרתי ׳כן׳ זאין אמר ואז לואי לקח את מפתחות האוטו שלו ויצאנו לאולם.
׳צריך לאסוף את סופיה׳ ליאם אמר ללואי ולואי הנהן, ׳הנה היא יוצאת עכשיו שלחתי לה הודעה׳ ליאם אמר ולואי הנהן.
׳היה אתמול מטורף במועדון, אבל היה קטע עם זוגות שכל כך התחשק לי בת זוג, השאלה היא מתי תגיע האחת שלי?׳ אמרתי ואת הסוף של השאלה די מילמלתי.
׳אחי אל תדאג! היא עוד תגיע.׳ ליאם אמר. ׳חוץ מזה היום בת דודה של סופיה באה עם חברה שלה סידרתי להם כרטיסים להופעה ולמאחורי הקלעים שיהיו טיפה איתנו, הן די מעריצות׳ ליאם המשיך את משפטו.
׳מי יודע, אולי בת דודה שלה היא האחת שלך׳ הארי צחק ׳מי יודע? הכול בידי הגורל.׳ אמרתי וצחקתי יחד איתו.
׳היי בנים׳ סופיה אמרה נכנסה לאוטו ונישקה את ליאם.
׳הלו! יש פה במקרה 3 בנים בלי בנות זוג, נשיקות וחיבוקים אחר כך, בתודה אני׳ אמרתי ובדיוק הגענו למקום ההופעה.
׳היי בנים, צהריים טובים. 
עכשיו השעה שתיים וחצי, שבע וחצי יש לכם הופעה ל78.000 מעריצות.
כדאי שתשנו טיפה ותקומו עם הרבה מרץ, אנחנו נעיר אתכם לקראת השעה 6 ככה שיהיה לכם זמן להתארגן, לואי אתה הראשון לקום כי לך לוקח הכי הרבה זמן לסדר שיער, הארי אתה אחריו. יום נעים׳ פול אמר ונכנס לאוטו שלו, ככל הנראה להביא את בת הדודה של סופיה שליאם דיבר עליה, מעניין איך היא נראית, מי יודע אולי היא באמת האחת שלי.סתם לא.
׳סופי׳ אמרתי וניגשתי אליה, חיבקתי אותה והלכנו לשבת בספות.
׳אז ..מה קורה?׳ אמרתי ׳טוב מה איתך?׳  היא שאלה והסתכלה עליי ׳טוב, אז רוצה לספר לי .. איך…מה..למה..-׳ אמרתי ונקטעתי על ידה ׳אתה רוצה לדעת איך בת דודה שלי נראית׳ היא אמרה והתחילה לצחוק ׳כן משהו כזה׳ אמרתי והתחלתי לצחוק איתה ׳שניה אולי יש לי תמונה שלה׳ היא אמרה, הוציאה את האייפון מהכיס והחלה לחפש בגלריה תמונות שלה עם בת דודתה. 
׳הנה זו היא׳ היא אמרה ׳נע היא בסדר׳ אמרתי וחטפתי ממנה את הטלפון, היא בסדר כזה.
׳העיניים שלה..׳ אמרתי ובהיתי בהם לאחר שקלטתי שיש לה עיניים כחולות כמו הים.
׳היא עוד מעט תגיע ניי תראה אותה אתה תהיה בהלם הבטחה שלי׳ היא אמרה ולקחה ממני את הטלפון ׳רגע׳ היא אמרה אחרי שקמתי ׳אתה יודע איפה ליאם?׳ היא שאלה ׳לא בדיוק, אם אני אראה אותו אני אגיד לו שחיפשת אותו׳ אמרתי והתקדמתי לחדר הלבשה ׳היי גייס׳ אמרתי והתרוחתי על הספה הצהובה בחדר הלבשה.
׳ניייללללל!!׳ כולם צעקו ׳מה׳ אמרתי בתמימות עם פרצוף עצוב ׳תפסת את כל הספה קום ממנה לפחות מחצי ממנה ישמן׳ זאין אמר ובא לידי להתיישב.
׳תקשיבו, סופיה הראתה לי תמונה של בת דודה שלה והיא נראית די בסדר׳ אמרתי ׳נו ו..?׳ הארי אמר ׳סתם שתהיו מוכנים שיהיו איתנו עוד שתי בנות׳ אמרתי וקמתי מהספה בשפשוף ידיים, ממש ממש קר.
׳אה באה איתה עוד מישהי?׳ לואי שאל ׳כן׳ אמרתי ויצאתי מהחדר לאחר ששמעתי את ליאם קורא לי, חיפשתי מאיפה בא הקול ומסתבר שזה מהספות מאיפה שישבתי עם סופיה, הוא בדיוק חיבק מישהי.
׳נייילללל׳ סופי צעקה ׳מההה׳ צעקתי כמו אהבל, נראלי אני כזה ׳יש פה מישהי שמעריצה אותך יותר מדיי׳ היא צעקה ׳וואלה? איפה במישהי הזאת ? באלי לפגוש אותה׳ אמרתי והתקרבתי לכיוונם ׳הנה׳ היא אמרה והצביעה על מישהי עם שיער ברונטי עיניים כחולות כמו הים, גומות,סומק בלחיים,מישהי שהיא די גמדה אבל בגובה סביר, היא מושלמת.
׳היי אני נייל׳ אמרתי וניגשתי וחיבקתי אותה ורק אחרי דקה בערך היא חיבקה אותי חזרה, נראלי היא די בשוק.
׳אין לה מה להיות בשוק אני בן אדם רגיל כמוך בדיוק׳ אמרתי וחייכתי אליה, אם זאת בת דודה של סופיה אז אני מבטל את מה שאמרתי ממוקדם, היא מושלמת.
׳אממ חחחחח היי אני דניאל׳ היא אמרה וצחקקה ׳נייל -סתם שתדעי׳ אמרתי וחייכתי אליה, יש לה חיוך ממכר.

נקודת מבט דניאל

׳אני בשוק פשוט׳ אמרתי לסופיה, ׳לא חשבתי שהוא יהיה כזה מושלם במציאות׳ המשכתי את משפטי וחייכתי אליה חיוך מבויש ׳יש לו אופי נהדר אני אסדר בינכם׳ היא אמרה והתיישבה על ספה צהובה כזאת במין חדר כזה, מעניין של מי החדר.
׳היי סופי הי 2 בנות שאני לא מכירה׳ לו אני חושבת נכנסה לחדר.
׳חחחחחחחחח לו זאת בת דודה שלי דניאל וזאת חברה שלה אלינור׳ סופיה אמרה ׳הו אז היי דניאל והיי אלינור׳ היא אמרה וחייכה אלינו ׳הי לו׳ אמרנו שתינו וחייכתי אליה חיוך תמים ומביוש.
׳של מי זה החדר הזה?אם אפשר לשאול׳ שאלתי והתיישבתי ליד אלינור ׳שלנו׳ נייל פתאום הגיח משום מקום.
׳אה חחח׳ אמרתי וקמתי מהספה ׳מה קמת?שבי׳ הוא אמר ולקח לי את היד והושיב אותי חזרה בספה ׳נייל ודניאל חה  חרוז אחלה זוג תהיו אם תהיו ביחד׳ היא אמרה ואני פשוט האדמתי והסמקתי ׳נכון׳ נייל אמר ואני חייכתי אליו ׳אל תתביישי ממני׳ הוא אמר ׳אני הולך שניה להביא מים לי לדניאל ולמי עוד? אלינור רוצה גם?׳ הוא שאל והיא הנהנה אליו ׳שניה חוזר׳ הוא אמר ויצא מהחדר.
׳ההופעה עוד עשר דקות בנות כדאי שתתמקמו במקומות שלכן הן ליד הכניסה לאחורי הקלעים, קחו לכן כרטיס שבו אתן מראות לשומר שאתן יכולות להיכנס, זה עם חתימה שלי׳ פול נכנס לחדר והביא לנו ׳טוב הלכנו׳ אמרתי ולקחתי את התיק שלי ׳תשאירי את התיק כאן גם ככה אתן חוזרות לכאן אחרי זה׳ סופיה אמרה ובאה לצאת מהחדר ׳דברי איתי שיסתיים המופע׳ היא אמרה ויצאה ׳אלי אני יוצאת שניה לשירותים דקה חוזרת׳ אמרתי ולאחר מכן נייל הגיח לחדר עם כוסות המים ׳תודה׳ אמרתי ולקחתי ממנו את הכוס ׳אין בעד מה׳ הוא חייך את החיוך הכובש שלו ׳אני צריך לצאת להתארגן למופע,נדבר?׳ הוא אמר והנהנתי ׳הלכתי לשירותים׳ אמרתי ויצאתי מהחדר.

נקודת מבט אלינור
שונאת את זה שהיא משאירה אותי לבד. חשבתי לעצמי.
החלתי לשחק באייפון החדש שקניתי לעצמי ואז שמעתי קול מעליי ׳מי את?׳ הקול שאל ואז הרמתי את הראש, אני פאקינג לא מאמינה!


תגובות (2)

מושלםםם תמשיכייי

20/12/2014 21:53

תמשיכיי דחוף! מושלםםם

21/12/2014 00:24
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך