רותם123
זה סיפור שכתבתי במקום אחר מקווה שתאהבו ❣️

Fateful Choice

רותם123 09/11/2024 89 צפיות אין תגובות
זה סיפור שכתבתי במקום אחר מקווה שתאהבו ❣️

מור בוזגלו:מור בוזגלו בן 23,יש לי עיניים ירוקות מעורבבות עם כחול ושיער חום.
אני גר בטבריה והכינרת היא מקום המפלט שלי כל פעם שאני רוצה לפרוק עצבים או סתם לגלוש ולהתרכז רק בגלישה.
אני אוהב לגלוש ולצייר אבל זה סוד שרק האנשים הכי קרובים אליי יודעים וחופרים לי לעשות עם זה משהו,אני גם אוהב לצלם ואת מה שאני מצלם אני הופך לציור.
אני גבר מאוד קנאי ועצבני אבל אני לא אוכל לראות מישהי שאני אוהב עם מישהו אחר ולא לנסות להילחם עלייה אבל גם רוב הסיכויים שהוא לא ייצא מזה חי.
בחיים לא הרמתי יד על אישה ואני גם בחיים לא אעשה את זה כי זה לא מכבד וזה גם פוגע בכבוד של האישה ואם אני אראה גבר מרים יד על אישה או בכלל מתכוון לעשות את זה אני כורת לו את שתי הידיים כי זה בין הדברים שיכולים להרתיח אותי.
אני נשוי לבחורה בשם מאי שהיא האישה שלי והיא באמת עושה אותי מאושר אבל לפעמיים,בעצם רוב הזמן אנחנו רבים כמו כל זוג נורמלי אבל אני אוהב אותה ולמרות שהמון מתחילות איתי אני רואה רק אותה מול העיניים שלי ואף אחת אחרת לא מעניינת אותי.
מאי לא יודעת שאני מצייר,אני פשוט לא כל כך הרגשתי בנוח לספר לה את זה כי זה משהו אישי שלי ונכון כשנשואים אין כבר דברים אישיים אבל יש דברים שקשה להסביר וזה אחד מהם.
אמא שלי ואחותי הן כל החיים שלי פגיעה אחת בהן זאת פגיעה ישירות ללב שלי אבל רק שמישהו יעז לפגוע בהן או לחשוב לפגוע בהן ואני אקבור אותו בלי לחשוב פעמיים.
אמא שלי נשואה למישהו שמנסה להתחנף אליי ולאחותי רק כדי למצוא חן בעיניה יותר ושהיא תאהב אותו יותר אבל למרות שאני לא מת עליו אני אפרגן לה כי כשהיא מאושרת אני מאושר אבל ברגע שאני אראה אותו עושה משהו שלא יבוא לי טוב בעין אני מעיף אותו על טיל.
אני עובד בחברת סטארט-אפ שהיא שלי אבל היא הייתה של אמא שלי והמשפחה שלה ועכשיו החברה שייכת לי וחוץ מזה אני ממש אוהב את התחום הזה וזה משהו שמעניין אותי ואני נותן בזה את הנשמה שלי.
כמובן שאני לא עובד לבד,אני עובד עם החבר הכי טוב שלי נמרוד חזן שהוא אח שלי אולי לא בקשר דם אבל לא חושב שהייתי מסתדר בלי הדפוק הזה למרות שהוא ומאי לא סובלים אחד את השני והוא חופר לי להיפרד ממנה.
מאי גם מנסה לגרום לי להפסיק לדבר איתו אבל הם לא באמת יצליחו כי אני אוהב את שניהם אבל אין משהו שיגרום לחברות החזקה שלי ושל נמרוד לקרוס.
הייתה לי ילדות לא קלה ועברתי דרך ארוכה כדי להגיע למי שאני היום ואני לא רוצה לחזור שוב לנער שהייתי.

רותם זגורי:רותם זגורי בת 21,יש לי עיניים כחולות ושיער שחור.
אני גרה בטבריה והדבר הכי יפה בה לדעתי זאת הכינרת שלשם אני הולכת כל יום רק כדי להשאיר את החיים שלי בצד לכמה שעות,להסתכל על המים ופשוט להירגע.
למרות שאני כל יום בכינרת בחיים לא נכנסתי למים בגלל מקרה אחד שקרה לי כשהייתי קטנה.
אני אוהבת לבשל ולרקוד,הסגנונות האהובים עליי זה היפ-הופ וברייקדאנס ואני אפילו מלמדת ריקוד בזמן הפנוי שלי.
אבל אני בעיקר אוהבת את תחום המחשבים שזה תחום שאני די טובה בו בעצם מאוד טובה בו,אני האקרית ולא מצאתי עבודה שאני באמת אוכל להשתמש בכישורי מחשב ובידע שלי.
אני בחורה ממש עצבנית וחצופה אבל אני גם בחורה אחראית ורגישה שכמעט כל דבר יכול לפגוע בי.
אני רוב הזמן לא מתערבת בעיניינים שלא קשורים אליי אבל לפעמיים יש דברים שאם אני אראה אותם וזה לא יראה לי טוב בעין די ברור שאני אתערב למרות שזה לא קשור אליי.
יש לי משפחה מדהימה שאני פשוט לא יכולה בלעדיהם,יש לי אמא מושלמת שבזכותה למדתי שגם אם קשה בחיים לא מוותרים פשוט קמים וממשיכים למרות הקשיים.
יש לי גם שני אחים אחד גדול שעם כמה שהוא מעצבן אני רק אוהבת אותו יותר ויותר ואחד קטן שאנחנו לא אחים מאותו אבא אבל הוא הנסיך שלי.
יש עוד מישהי שהיא ממש חלק מהמשפחה שלי וזאת אבישג אמזלג שהיא מין אחות נוספת שלי יותר נכון החברה הכי טובה שלי ככה שהמשפחה שלי כבר רגילים לראות אותה בבית וגם לפעמיים די נמאס להם שאנחנו כל הזמן ביחד,אבל שהתמודדו 😜.
המשפחה שלי ואבישג הם היחידים שאני יכולה להרגיש איתם בנוח ולהיות מי שאני באמת.
אמא שלי נשואה למישהו מדהים שאני מחשיבה אותו לאבא שלי כי מאז שהוא ואמא שלי התחתנו הוא אהב את אח שלי ואותי כאילו אנחנו באמת הילדים שלו.
למרות שיש לנו אבא,אבל הוא מזמן כבר לא כזה ככה שאין לי אבא חוץ מהבעל של אמא שלי.
אני חולת אופנועים יותר נכון די מכורה לזה ואפילו יש לי אחד משלי ולמרות שיש כאלה שמפחדים מזה אותי זה משחרר ובעיקר ממלא אותי באדרנלין מטורף.
אני שונאת אנשים שקרנים ובעיקר אנשים ששופטים אחרים רק על-פי רושם ראשוני משהו שאני ממש לא טובה בו,כי כשאנשים רואים אותי פעם ראשונה הם ישר חושבים שאני סנובית או שוויצרית וזה מצד אחד מאוד מעצבן אבל מצד שני זה לפעמיים ממש לא מעניין אותי.
בחיים לא התאהבתי,פשוט לא באמת הרגשתי את הביטחון וההתרגשות הזאת שמרגישים ברגע שמתאהבים ואולי זה גם בגלל שאני מפחדת להתאהב ובעיקר מפחדת שישבר לי הלב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך