Complicated 28

Andy jauregui 27/06/2014 664 צפיות אין תגובות

ג׳ייד- ״אז… אתה באמת לא ידעתה מי אני?״ שאלתי את טוני כשישבנו ברכבו מול הבית שלי ושל הבנות ״את כועסת?״ הוא שאל ושמעתי את העצב בקולו ״לא ברור שלא! אני מאושרת, נמאס לי שכל פעם אנשים מדברים איתי ,או כי אני יפה או כי אני מפורסמת..״ אמרתי בשיא הכנות.. ״אני מחבב אותך כמו שאת, רק שתדעי שכאילו אני לא מאלו שידברו איתך היום ומחר כבר ילכו..״ הוא אמר ושמעתי את הכנות בקולו ״לא חשבתי שאתה כזה״ אמרתי ונישקתי את שפתיו.. הנשיקה נהייתה פראית יותר ויותר מרגע לרגע ״אז אתה רוצה לעלות למעלה?״ שאלתי כשהטיח אותי על הדלת של הרכב מבפנים.. ״אם את רוצה״ הוא אמר והתרחק קצת כך שיכלתי להסתכל לתוך עייניו הכחולות/ירוקות ״חכי.. זה לא בסדר.. הייתה לי חברה וקצת היא נכנסה להיריון והיא החליטה שהיא לא רוצה אותי ואת התינוק ואז היא נפרדה ממני וברחה ו..״ קטעתי אותו בנשיקה ״ואז הגעתה לבר ונפגשנו?״ אמרתי עם חיוך ״כן..״ הוא ענה לי והסיט את מבטו ״זה בסדר באמת, אבל עכשיו בלי שום קשר לכלום איפה אתה ישן הלילה?״ הוא גירד את סנטרו והסתכל אליי ״אצל אחותי וארוסה אני מניח?״ חייכתי אליו חיוך קטן ואמרתי ״בוא תישן אצלי..״ אחרי שיצאנו מהרכב ומשכתי אותו לכיוון הבית הוא עצר ושאל ״אשן?״ צחקתי ונישקתי לפיו ״ניראה..״ ועלינו לדירה..(בדירה), ״ג׳סי?״ שאלתי כשנכנסנו לבית,והיא הגיחה מחדר האמבטיה ״אני כאן..״ היא התחילה לומר וכשראתה את טוני עצרה ושאלה ״מה קרה לדרק?״ עשיתי לה לא עם הראש ואמרתי ״אז איפה האחרות?״ והיא גירדה את ראשה וענתה ״הן לא חוזרות היום רק מחר.. הן אצל החברים שלהם״ ואז היא חייכה לטוני ואמרה ״טוב אז תהנו אני הולכת למצוא אטמי אוזניים,לילה טוב״ היא אמרה והלכה לחדרה ״לילה טוב״ צעקתי לה כשמשכתי את טוני לכיוון חדרי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך