Complicated 13/תגיבו

Andy jauregui 25/05/2014 685 צפיות אין תגובות

***זאין***ואז נכנסה אנדי עם דמעות בעניים״מה קרה?!״ שאלתי כאילו לא לפני כמה שעות רבנו ״הוא בגד בי,הארי בגד בי!״ אמרה עם דמעות לא הרפתי ממנה לשניה ״אני וליאם רבנו,האקסית שלו ונסה ביקשה ממנו שהם יחזרו והוא רוצה לומר לה כן..״ אני כל כך מצטערת״ אמרה ונישקה אותי בלחי״תישני כאן״ אמרתי ״אני רציני״ נשכבנו במיטה שלי ואז נשמעה דפיקה על הדלת קמתי לכיוונה ואנדי אמרה ״אם זה הארי אל תביא לו להכנס״.פתחתי תדלת ״היי״ אמרתי להארי ״אני יכול אותה?״ ״היא ישנה,דברו מחר״ אמרתי ונעלתי תדלת כדאי שהארי לא יציק לאנדי״תודה״ אנדי אמרה בזמן שחזרתי לשמיכה ״ישלך שתיה?״ ״אלכוהול?״ ״כן אני יוציא״שתינו בכמויות והטבענו את העצב שלנו באלכוהול אחריי בקבוק וחצי שסיימנו היא הסתובבה אליי ורק לשניה היינו צמודים אחד לשני הרגשתי את נשימתה על פניי ואז משום מקום היא נישקה אותי! נשיקה פראית ומדהימה הרגשתי את טעם האלכוהול שנינו היינו נורא שיכורים אבל עדיין יכולתי לראות שכן יש לה רגשות אליי היא משכה אותי אליה והתחילה להוריד את חולצתי..***אנדי***השרירים שלו היו מדהימים שאי אפשר לתאר כל נשיקה שלו שאבה ממני את הכאב שהארי גרם אבל באותו הזמן כל נשיקה שלו גרמה לי להרגיש אשמה.״זאין.. זאין.. עצור״ ״הכל טוב?״ ״אני לא מסוגלת״ אמרתי בלי להסתכל אליו ״זה בסדר,בבואי נלך לישון,זהיועיל לנו״ישנו מחובקים אני לא אשקר רק דבר אחד ברור עד שאני והארי לא נסיים תריב לטוב או לרע אני לא יכולה להיות עם זאין…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך