Complicated 12/תגיבו

Andy jauregui 25/05/2014 744 צפיות אין תגובות

***הארי*** נישקתי אותה כמו מטורף בזמן שפתחתי את רוכסנה של שמלתה והשכבתי אותה במושב האחורי,לאט לאט ירדתי עם הפה נמוך עד שהגעתי אל התחתון שלה והורדתי לה אותו .ידעתי שאסור לי,לא הצלחתי לעצור את עצמי האלכוהול שלט בי!״הא הארי,אני רוצה אותך מהר יותר!״ האיצה בי ״מהר יותר״ בזמן הגניחות שלה.נכנסתי לתוכה במלוא הכוח והעוצמה והיא פלטה צעקת עונג״או או הארי חזק יותר״ זה נהיה מדהים,היא רצתה שנתפרע,התפרענו כל כך עשיהו כל תנוחה שעולה לי לראש זה היה מדהים פיזית אבל כלום לא יותר מזה האלכוהול השפיע דמיינתי שזו אנדי אפילו שידעתי שזו לא ואז הטלפון שלי צלצל,הרשתי לעצמי לסנן,הייתי עסוק.חשבתי לעצמי שאם זו אנדי לא איכפת לי היא לא אוהבת אותי היא אוהבת את זאין אני מעדיף להנות אבל אז שוב הפעם כבר עניתי|״הלו הארי״זו הייתה אנדי ״כן״ שמעתי בכי בקולה ״בבקשה תחזור אני רוצה שנדבר על זה,אני מצטערת״״אני בדרך תני לי עשרים דקות״| ״אני מצטער כל כך אני חייב ללכת״ התלבשתי ויצאתי מרכבה אל כיוון האוטו שלי״ ניקיתי את הפנים עם מגבונים כדאי שלא ישארו סימני אודם ויצאתי.***אנדי*** ״הארי אתה כאן. אתה שיכור מאוד !״אני בסדר מה קרה-״הארי התחיל להגיד אבל קטעתי אותו בנשיקה ודחפתי אותו על המיטה, הרגשתי שמשהו לא בסדר אבל לא עצרתי אותו כשהוא נישק לצווארי הורדתי את חולצתו והתחלתי לנשק את גופו לכיוון מטה הגעתי אל ביטנו וראיתי סימנים,סימני אודם.עצרתי בבת אחת.״מזה?!״ שאלתי מקווה שזה לא מה שאני חושבת שזה.״אנדי זה לא מה שאת חושבת ש-״הוא התחיל לומר ״הארי! זה אודם,על הבטן שלך וזה לא שלי !״אמרתי בעצבים עם דמעות שמרחו את איפורי השחור.״אתה בגדתה בי !?״לא חיכיתי לתשובה פשוט יצאתי לכיוון חדרו של זאין.***זאין***״ליאם אני נשבע לך שאני לא צוחק!״ ״טוב,אני הולך לחדר לישון״״אתה יכול להשאר״״לא תודה הוא ענה אנחנו בריב!״״על האקסית שלך שמבקשת שתחזרו!״ שנינו היינו עצבניים מאוד אבל אז דפיקה בדלת קטעה את הריב״טוב אני הולך לחדר״ אמר ויצא ואז הופיעה אנדי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך