סיפור החיים שלי 3:)

14/12/2013 728 צפיות תגובה אחת

בעשר בלילה קיבלתי הודעה בפייסבוק מאלירן.
הוא רשם לי שהוא מצטער וזה יצא ממש בטעות ובאמת סליחה..
לא ממש רציתי לסלוח לו, אני בחיים לא הייתי עושה את זה למישהו! זה פשוט נוגד את העקרונות שלי.
אני די בטוחה שהוא ציפה לתגובה שלי כי כל שעה הוא עשה עוד סימן שאלה.
כעסתי עליו, לא היה לי חשק ללכת לבית הספר מחר, הלכתי לישון בתחושה לא טובה שמחר יהיה יום רע.
למחרת בבוקר קיבלתי עוד הודעה ממנו: "בוקר טוב, מקווה שסלחת ♥" האמת שממש לא סלחתי! ההודעה הזו רק מילאה אותי בעוד זעם. לא באלי לסלוח אז תשחרר, עשיתי טעות שהתאהבתי בך ולא באלי להמשיך בה. כשהתיישבתי במקום שלי ראיתי שהוא לא בא, התחלתי לדאוג למען האמת.. הוא עד כדי כך מבואס?! אין מצב.. האמת שבהמשך היום נרגעתי קצת ועשיתי חושבים אז שיחררתי מהסיפור.
כשהגעתי הביתה שאלתי אותו למה הוא לא בא והוא ענה שסבתא שלו נפטרה.
האמת שממש לא ידעתי איך לעזור לו, אף אחד מהסבים והסבתות שלי נפטר.. ניסיתי לעודד אותו ולתת לו משפטים שאני רואה שאומרים בסרטים. היא תמיד איתך בלב, מסתכלת וגאה בך וכאלו..
הודעתי לו שאני צריכה ללכת לחוג (דרך אגב: אני רוקדת פעמיים בשבוע) וסיימנו את השיחה.
כשסיימתי את החוג והדלקתי את הפלאפון שלי ראיתי הודעה ממנו: "אני עדיין לא יודע אם סלחת לי על הקטע של אתמול?" רשמתי שכן למרות שחלק בתוכי עדיין כעס עליו..
באותו ערב החברה הכי טובה שלי, לינוי הזכירה לי שלאחותה יש היום בת מצווה. תכננתי לנוח טיפה ולהתארגן לבת מצווה. שמתי שעון מעורר לשבע וחצי. כשקמתי ראיתי שהשעה עשר!!!
לא ידעתי מה לעשות, בדקתי בפלאפון וראיתי אלף הודעות מלינוי. היא ממש כעסה עליי, די בצדק..
למחרת לינוי התעלמה ממני, ביקשתי ממנה סליחה והסברתי לה שלא קמתי. היא צעקה עליי: "את סתם משקרת! אני בטוחה שנפגשת עם אלירן באותו הערב.." הייתי בהלם! "מה הקשר אלירן עכשיו?!
נראלך שאני אפספס את הבת מצווה של אחותך בגלל אלירן?!" "עובדה!" "מאז שהוא הגיע השתנית, הפכת לילדה רגועה מידי שלא מבינה הומור, איפה הילדה המשוגעת הזו שתמיד הייתה מצחיקה אותי?!" האמת שלא ידעתי מאיפה זה בא אז פשוט שתקתי.. כנראה שזה מה שאומר להיות "עיוור מאהבה"


תגובות (1)

תמשיכי

14/12/2013 06:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך