ושוב אני חוזרת לזהה!!
הקדמה לסיפור:
לירן: אני בכיתה י ואני לומדת במקיף ששמו גפן!
גרה בתל אביב ועוד מעט אנחנו עוברים לירושליים ואניי הכי לא רוצה לעבור טוב לי פה יש לי פה תחברות שליי ליאן ולותם ואניי חולה עלייהן ואני לא יודעת מה אני יעשה בעלדייהן..
יש לי אח בכיתה יא בשם יגל אני והוא נורא מחוברים לפעמיים אנחנו רביים אבל אני עדיין נורא אוהבת אותו…
יש לי גם כבר שאני נורא אוהבת אותו שקוראים לו גיא ואני והוא כבר חודשיים ביחד זה חודשים באמת מושלמות אני מרגישה בטוחה איתו וכשאני עצובה רק הוא יוכל לשמח אותי ולעלות לי את החיוך הוא קורא לי נאני ואני קוראת לו נונייי אניי חולהה עליווו!!
אני שונאת ערסייםם נפגעתיי מאחד כזהה פעעםם, היה לי חבר ערס שפגע בי פעם הוא בגד ביי עם החברה הכי טובה שלי שהייתה וזה לא יסתיים בנשיקהה… אני לא רוצה לדבר על זה!!
גיא: אני בכיתה י ביחד עם נאני (לירן)
אני לא שותה ולא מעשן ולא אוהב מסיבות בדרך כלל יש רק דבר אחדד שאני אוהב בחיים האלה וזה את נאנני שלי אנחנו חודשיםם ביחד וזה החודשים הכי נפלאים שהיו לי איתה
אני רק פוחד שעוד מעט אני יאבד אותה לתמיד, היא עוברת דירה ולא נוכל להיפגש כל יום כמו פעם אבל אנחנו נצטרך להתמודד!!
ליאן: אני החברה הכי טובה של לירן ולותם הם חברות מושלמות החברות היחידות שאני סומכת עלייהן באמת אני בחיים לא יעשה משהו שיפגעע בהן אבל יש בעיה אחת אני חושבת שאני… אוהבת את חבר של לירן גיא השנה התחלתי להרגיש אליו משההו ולא סיפרתי לאף אחד במיוחד לא ללירן!
אני לא רוצה שלירן תעזוב את העיר אבל אני חושבת שזה יכול להיות דרך טובה בשבילי להתקרב לגיא
תגובות (4)
מושלם
ליאן יכלבה תתחילי
קראתי וזה פשוט מהמם!!
אני ממליצה לך לא לרשום – תחברות אלא את החברות כי כך זה ניראה יותר מקצועי….. מקווה שעזרתי
תודה על ההצעה השתמש בה.
ותודה לכולםם על המחמאות:)