אוהב12
אני אשמח שבנות יענו לי..

פריקה,בנות כנסו

אוהב12 30/11/2013 1153 צפיות 9 תגובות
אני אשמח שבנות יענו לי..

לקחתי אתה ז'אנר סיפורי אהבה..כי לא מצאתי משהו יותר מתאים..
לא רציתי לכתוב סיפור רק לפתוח לכם משהו שעומד לי על קצה הלשון משהו שהורג אותי לראות..
אני בת 15, ואתם חברות שלי או סתם בנות שאני אפילו לא מכירה ובכל זאת כואב לי לראות את זה..
למה ? למה את צריכה ללבוש כ"כ פתוח וכ"כ קצר שקר כל כך בחוץ ,למה את מתלבשת כל כך זול ?? למה כי את חוזבת שיכבדו אותך יותר ? את חושבת שבנים יאהבו אותך יותר..אני משתגעת!
למה לא ללבוש ג'ינס יפה וחולצה קצרה .. למה צריך את כל השורט דפוק אותי המגעיל הזה? למה ? אתם באמת לא מבינות כמה זה מוריד אותכם כמה רמות למטה? למה לא לכבד את עצמכם?
יש כל כך אנשים רעים שאתם פשוט נותנות להם דלת לעשות דברים רעים,לא שאני מאשימה אותכם..אבל למשל אתם הבנות ששכבו עם אייל גולן או לא יודעת אם זה אמיתי אבל איך נתתם לזה לקרות?
אני מדמיינת מה שהיה שם אתם דפקתם מיני ובאתם כמו בנות זולות וזה מה שקרה..למה את בת 15,16 ואתם כל כך יפות, אני בטוחה!! למה אתם צריכות את כל זה?? תנו לזמן לעשות את שלו..למה להקדים את המאוחר..

אוףף , פריקה :-[


תגובות (9)

את צודקת

30/11/2013 13:47

את כ"כ צודקת, לא צריך להתלבש חשוף כדי שיאהבו אותך להפך זה רק עושה ממך צחוק ואחרים נותנים לך הרגשה של זולה . וזה עצוב שבנות ככה נותנות את הגוף שלהן לכול מיני אנשים או סתם מתלבשות קצר .

30/11/2013 13:50

את כל כך צודקת!
אני עוד הולכת עם חצאיות לא ארוכות אבל גם לא מיני אני הולכת בסדר
וגם ככה בחולצות
ואני פשוט רואה בנות שהולכות עם בגדים אפילו לא בגדים!!! סמרטוטים!!
כמו מיכנסי דפוק אותיו גופיות קצת שקופות צמודות צמודות בטן
איכס!! אם הם חושבות שזה שהם הולכות כמו זונות (סליחה על המילה) אז יהיה להם עתיד יותר טוב אז שידעו שזה ההפך
זהו זה מה שיש לי להגיד

30/11/2013 13:58

את ממש צודקת. אישית, אם אמא שלי הייתה נותנת לי הייתי לובשת רק טרנינג, גם בקיץ. (אני יודעת שזה לא קשור, תתעלמו :) )

30/11/2013 14:03

צודקת, אלה נערות שפשוט הרסו את חייהן והלכו אל אייל גולן ושכבו איתו, ואחר כך הן הצטערו על זה ובכו… הן לא מבינות שחלק מזה זה באשמתן ואני לא חושבת שיש משהו בללבוש חשוף זה מגעיל ובאמת זול…

30/11/2013 14:09

אצלנו בבית ספר יש קטע שהבנות מקפלות את החולצה שלהן למעל לפופיק…
זה מה זה מגעיל אותי! לחלקן יש אפילו עגיל שם! ואני בחטיבה!
זה, רבותיי, נקרא זול.

30/11/2013 14:14

איזה כיף זה לדעת שיש עוד הרבה בנות שחושבות כמוני,לאט לאט כבר התחלתי חשוב שכמעט כל הבנות נהיו כאלה.ה…הן לא מבינות מה זה עושה להן,ומה זה יכול לגרום להן..
בסוף שיהיו גדולות יתנו הכל כדי לחזור לגיל הזה ולהתלבש נורמלי ..כל הבנים לוקחים אותן כבנות זולות אולי כ"שוות" אבל בכבוד שלהן…ירד הכל..

30/11/2013 14:19

וואי נכון,מכירה מלא בנות כאלה!

03/12/2013 02:01

צודקת..

29/05/2015 21:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך