Smile :) פרק 3
זה היה ערב יום שישי, קריר במעט. השמיים היו בצבע כחול כהה עמוק, ועננים אפורים עיטרו אותם.
כל המתבגרים היו נוהגים לצאת בערבי שישי, לבלות, לחגוג…לפרוק את המתח שהצטבר מהשגרה היומיומית, כך גם נלה ואימיי.
הם ישבו על אחד הספסלים בגינה חשוכה.
אימיי ישבה על הספסל כאשר היא מרימה את רגליה עליו, אוחזת אותן בזרועתיה, היא הביטה באיזו נקודה כלשהי באוויר, עם מבט חודר כאשר דמעות קטנטנות מציפות את עיניה. נלה ישבה רגל על רגל מביטה בחברתה, מניחה יד מנחמת על גבה.
"אז בגלל זה לא הגעת לביה"ס היום?" שאלה נלה או יותר נכון קבעה עובדה.
"כן…ממש לא היה לי חשק לכלום אחרי אתמול…"
"אני לא מאמינה שהוא עשה את זה…" מלמלה נלה כאשר היא מנדנדת את ראשה כלא מאמינה.
"זה דרו בכל זאת…מה ציפיתי?! הייתי צריכה להתרחק מיד…אבל לא חשבתי שהוא ירד לרמת שפל כזו, את מבינה…" היא נאנחה,
"סוף סוף אני מחבבת מישהו ויש בינינו כימיה מדהימה…ועכשיו הוא בטח עושה ממני צחוק לפני כל החברים שלו…אוף! נלה אני פשוט שונאת אותו!" היא הרימה את קולה.
"נו הכול יסתדר בסוף אל תדאגי! בואי נסתלק מכאן, צריך להוציא ואותך מהמצב רוח המזופת הזה!" הן התרוממו מהספסל, והתקדמו ליציאה מן הגן.
הן שמעו קולות מצחקקים של ככל הנראה כקבוצה של מתבגרים מתקדמים אל עבר הכניסה.
"הולי שיט." אמרה נלה, אימיי הרימה את מבטה מן הרצפה, נתקלת במבטו של דרו שהפסיק מיד לצחוק כאשר ראה את המבט הרצחני בענייה.
"היי זאת אימיי…" אחד מהחבורה צעק,
"היי, אדון רוצ'רס, בבקשה אל תספר להורם שלי! בבקשה אני אתן לך לראות את החזייה המנומרת היפיפייה שלי!" אחד מהנערים צעק לעברה, קולו מלווה בצחקוקיהם האכזרים של כל הקבוצה.
הוא הרים את חולצתו כמתבדח, מתקדם אל עבר אימיי,
"היי! תעזוב אותה כריס!" אמר דרו והדף את כריס בזרועותיו.
אימיי בלעה את רוקה, מנסה להכריח את הדמעות העולות במורד גרונה לשוב אל מקומם,
היא הבטה בדרו עוקפת אותו ובכוונה מתנגשת בו מהצד,
"חתיכת בן זונה." אמרה.
היא התקדמה מהר כשנלה מנסה להשיג אותה,
"היי אימיי חכי!" דרו צעק,
נלה חברתה המתולתלת של אימיי הסתובבה אליו בחדות,
"תעשה לה טובה ותתרחק." היא אמרה לו, הוא הביט באימיי המתרחקת,
"אני צריך להסביר לה משהו!" הוא ניסה לרדוף אחריה אך נלה עצרה אותה בידה,
"אתה לא חושב שגרמת מספיק נזק?!" הוא ניתק את מבטו מאימיי והביט ישירות בנלה.
"זה לא אני…" הוא מלמל,
"לפחות אל תנסה לשקר אחרי שאתה עושה דבר כזה!" היא אמרה, מנענעת את ראשה, מסתובבת ממנו כשאר שיערה הבלונדיני מצליף בפניו והלכה אחרי חברתה.
תגובות (1)
תמשיכייייייייייייייי