All because of a tennis ball- פרק 1
אביטל הביטה על המחבט ובאותה השנייה שהיא זרקה את הכדור ישר לתוך השער , זה הגדיר אותה כמנצחת.
גבריאל צפה בה מהקהל בגאווה וחייך אליה.
אביטל לא התייחסה אליו בכלל , אפילו לא התחייכה לעברו בחזרה.
" תחלום שאני אחזור אלייך , אתה תבוא אליי ותכרע ברכיים לעברי . אני לא ארחם עלייך." סיננה אביטל לעבר גבריאל בארסיות ולאחר מכן היא המשיכה בשלה.
גבריאל הפסיק לחייך. האם הוא יוותר עליה או יישאר באחור? הוא לא יודע כלום.
" המנצחת במשחק הזה היא כמובן אביטל האלופה , תנו כפיים למנצחת." הכריז השופט בחיוך.
" היי אביטל , את מוכנה לחתום לי על היד? אני מעריצה אותך מגיל קטן." אמרה אחת המעריצות השרופות של אביטל.
" בטח , בשמחה!" קראה אביטל בחיוך של ניצחון וחתמה לה על היד שלה.
" תודה רבה." קראה המעריצה בת החמש עשרה בחיוך של מיליון דולר.
" בבקשה! " אמרה אביטל בחיוך אבל אז היא הבחינה בגבריאל. היא מיהרה להפסיק לחייך והתחילה להיות רצינית.
" גם אני יכול לבקש ממך חתימה?" שאל גבריאל בנימוס. פניה של אביטל הבהילו אותו עד מאוד.
" לא , ממני אתה לא תקבל חתימה!" חתמה אביטל ביובש והלכה לה לדרכה.
גבריאל המשיך ללכת אחריה . עד שהיא נעלמה לחלוטין.
לאן נעלמה האהבה שהייתה לה כלפיו? למה כל פעם שהוא התקרב , היא התרחקה?
תגובות (2)
כתיבה יפה!
אני ממליץ לך לראות משחק טניס אחד לפחות לפני שאת כותבת על זה.
מחקר הוא משהו חשוב בכתיבה.
(אין שערים במשחק טניס)
לרוב מנצחים כשהכדור יוצא מהקווים. יש עוד כל מיני עבירות אבל תעשי את הכי פשוט…