30+ בגידות- פרק 7
"נו?" הוא שאל, מצפה לתשובה.
"אני חייבת לומר לך את האמת…" אמרתי והשפלתי את ראשי,
"מה ? איזו?" הוא שאל.
"קלרה.. היא אוהבת אותך, עם אני אצא איתך אז היא תמרר לי את החיים.. כן אני יודעת זה נשמע טיפשי." אמרתי,
"עם את איתי, היא לא תעשה לך כלום. מבטיח." אמר.
"אני ל–" בן קטע אותי בנשיקה,
השתתקתי, לא ידעתי מה לומר, או איך לדבר כרגע.
"נתראה בערב, אני אאסוף אותך ב20:00!" הוא אמר והלך,
הרגשתי כל כך נאהבת באותו הרגע , זה כל כך כיף.
הלכתי ללוקר ולקחתי היסטוריה, חזרתי לכיתה וראיתי שאלין מפנה אליי את גבה.
שמתי את ידי על כתפה,
"אלי.." אמרתי,
"על תדברי איתי" היא אמרה והורידה את ידי מעל כתפה.
"אבל, אני אומרת לך שהוא התחיל איתי! למה את לא מאמינה לי?" אמרתי ודמעות נראו בעינייה של אלין.
"אני לא רוצה להאמין שחבר שלי יבגוד בי, ועוד איתך.." היא אמרה, היא ניסתה לא לבכות אבל דמעה אחת קטנטנה וחצופה התגלשה על הלחי שלה.
"גם עם לי זה היה קורה הייתי מרגישה ככה, את צודקת.. אבל בכל זאת סליחה.." אמרתי וחיבקתי אותה.
"אני סולחת, ובנוגע לרוי, אני רוצה להחזיר נקמה קטנה.." חיוך ערמומי עלה על פניה,
"את בטוחה?" אמרתי,
"לגמריי" היא אמרה ונראתה רצינית מתמיד.
המורה בני נכנס והתחיל ללמד, אך , אני הייתי שקועה ב-לבהות כמו מטומטמת בבן.
**
ההפסקה הגיעה, אני ואלין יצאנו לבחוץ והסדרנו בנינו את כל מה שקרה.
"יואו! אני לא מאמינה שאתם יוצאים♥" אלין אמרה,
נתתי לה מכה קטנה בכתף וגיכחתי.
"אני מקווה שהמערכת יחסים שלי ושל בן תערך יותר מחודש.. או אפילו שבוע, די ברור שקלרה תעמוד באמצע.." אמרתי ועצב נראה בעיניי.
"עם היא תסכסך ביניכם, אני כבר אדאג לשאר.." אלין אמרה והחיוך המדהים שלה, שלא ראיתי כבר כמה שעות, עלה על פניה.
"לא יכולתי לבקש חברה יותר טובה מימך." אמרתי וחיבקתי אותה.
"בלה בלה בלה לא יכולתי לבקש חברה יותר טובה ממך." לעגה קלרה וגיכחה לעצמה.
"אוח נו באמת מה את רוצה?!" שאלתי, הייתי קצת מעוצבנת.. יש לי פתיל די קצר.
"אני רוצה שתפרדי מבן, אחרת אני אצטרך לעשות את זה." היא אמרה.
"קלרה, את צריכה לקבל את זה שלא כל העולם מאוהב בך, לא כל העולם סובב סביבך אוקיי?!" אמרתי,
"כדי לך לעשות את זה, כי אחרת.. אני אמרר לך את החיים" היא אמרה במבט מרושע כתמיד.
ידעתי ידעתי ידעתי!
אין לי מושג מה לעשות.. להפרד מבן בשביל שקלרה לא תנקום, או,
שלא אפרד והיא תסכסך..
תגובות (0)