ל.ר.י
העלתי חלק קטן מהסיפור כדי לדעת אם תואהבו
אם אתם אוהבים בבקשה להגיב ♥

♥ האהבה המבלבלת של מיה ♥

ל.ר.י 16/02/2014 674 צפיות אין תגובות
העלתי חלק קטן מהסיפור כדי לדעת אם תואהבו
אם אתם אוהבים בבקשה להגיב ♥

הכול התחיל בטיול שנתי של כיתה י'1 .
מיה ורומי שהם החברות הכי טובות בבצפר ישבו יחד באוטובוס בנסיעה .
למיה היה חבר ששמו היה עידן שהם היו יחד כשנה ו7 חודשים , בנסיעה מיה אמרה כמו חברה יועצת כזה לרומי ואמרה :" רומי .. שמעי אני צריכה לדבר אתך על משו.." אמרה ואז מיד רומי ענתה בדאגה של חברות :" מה ??" נאנחה מיה ואמרה :" אני רוצה להפרד מעידן… אנ.." מיה בקושי הצליחה לסיים את המשפט ומיד קפצה רומי ואמרה :"מה ?!… לא !! מה פתאום !! אחרי כול מה שעברתם ?!" מיד ענתה מיה בקשיחות ובכעס :" שמעי טוב !! לא שאנחנו עומדים להתחתן מחר !! אני כבר לא מאוהבת בו .. אני פשוט כבר לא מרגישה כלפיו דבר !" אמרה ונאנחה מיה .
מאותו רגע רומי ומיה לא דיברו אך לא בקטע של ברוגז , אלה בקטע של סוג של "פרטיות" וזה…
כמה חודשים רומי ומיה דיברו על כך שעות ! , עד שמיה קיבלה החלטה עצמאית "אני הולכת להפרד ממנו ודי !!" ובכול פעם מיה ניסתה למצוא את הרגע המתאים … עד שהגיע הרגע המושלם ! "מסיבת כיתה פרטית" (מסיבה שהתלמידים מארגנים) שבה תוכל סוף סוף להפרד ממנו !
כאשר רוב הילדים היו בגן השעשועים ליד המקום שבו השתרחש המסיבה ושאר הילדים שיחקו ב"אמת או חובה ?!" ליד גן השעשועים , מיה קראה לעידן לשיחה פרטית שבשיחה הזו תוכל להפרד ממנו אך איך לומר זה לא קרה כמו שהיא ציפתה !…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך