מקווה שתאהבו ♥♥

♥♥ללכת בעקבות הלב♥♥

27/12/2013 834 צפיות אין תגובות
מקווה שתאהבו ♥♥

הקדמה +פרק 1
הקדמה : קוראים לי טרזה רישלד אני בת 15 וגרה עם אבא, שלי הסיפור שלי התחיל מזה שאמא שלי נפטרה כשהייתי בת חודשיים … כמה שזה הייה לי קשה לגדול בלי אמא זה עשה אותי חזקה יותר בפנים .. החיים שלי זה דבר ממש מסובך, יש לי הכול ופי מיליון יותר .. אני מנסה לא להראות את זה שאני עשירה, ומנסה ולא לקבל את זה שאבא שלי מנהל כמה חברות מאוד מפורסמות בארץ וגם בחול .. אני מנסה להתלבש דיי פשוט לא ללבוש מותגים, במיוחד לא את של אבא שלי … אפאחד לא יודע את זה … כן הכול יש לי אבל מי אמר שאפשר לקנות אהבה וחברים אמיתיים בכסף …
פרק 1:
צלצול היום הנוראי הזה נגמר ..
אספתי את כול הספרים שלי לתוך התיק ויצאתי מהכיתה ..
התחלתי ללכת לכיוון היציאה ואז שמעתי קול
"טרזה סתכלי לפה תיראי מי נידלק עלייך " אחד הבנים צעק ..
הייתי רגילה לזה אז המשכתי ללכת …
פיתאום נפלתי הוא דחף אותי ואמר " כשקוראים לך את צריכה להסתובב ולהקשיב " אמר בכעס.
מנסה להיראות ליד חברים שלו גבר אבל חבל שהוא לא מבין שגבר אמיתי לא הייה נוגע בבת בימיוחד לא מפיל אותה … באתי לענות לו אבל הוא הסתכל עליי במבט מלחיץ אז לא אמרתי כלום והוא הלך עם החברים שלו .קמתי מנקה את המכנס
"איכס סתם סתוציונר מסריח " אמרתי והרמתי את התיק .. הלכתי רגע לסיפרייה לקחת שתי ספרים כדי להתכונן למבחן בהסטורייה .. אחרי שתי דקות יצאתי מבצפר. השלוכיות כמו שתמיד חיכו בחנייה שיבואו לקחת אותם .. כי הם פחדו שישברו להם הרגליים אם ילכו ברגל פעם אחת .
הייה די קר לבשתי כובע וג'אקט ואז הבנתי עוד דבר אפילו החורף לא יכול להלביש את המפגרות האלה. התחלתי ללכת לבית והם מסתכלות עליי ושולחות לי מבטים ומתלחששות בינהן ..
יופי עכשיו הם מדברות עליי מצאו נושא לדיבור-,-. המשכתי ללכת עוד שתי צעדים ועצרה לידי מכונית ונפתח החלון "אבא שלך אמר שאני יציב אותך במישרד שלו " אמר ג'ק המאבטח של אבא שלי ..
"אתה יודע אני עדיין לא נכה אני יכולה ללכת ברגל לא יקרה לי כלום " אמרתי לו והמשכתי ללכת …
אבל הוא נסע אחרי ועצר מולי ..
חוסם לי תדרך ויוצא מהמכונית פותח לי את הדלת שאני יכנס .. טוב עכשיו אין לי לאן לברוח
אז ניכנסתי והיתיישבתי חוגרת תחגורה… לירון אחת הפרחות שעמדה ליד השער רצה לכייוני .. פתחתי תחלון של המכונית והיא שאלה "תגידי ממתי יש לך מכונית כזאת מושלמת או שהנהג הזה החליט לאנוס אותך בתמורת כסף ?"שאלה במבט לועג.
רציתי להביא לה אגרוף באותה שנייה ..
סגרתי תחלון בפרצוף שלה .. והיא צעקה משהו
"ג'ק היא מעצבנת אותי אני ירביץ לה עכשיו "אמרתי בפרצוף חמוץ .. והוא יצא העיף אותה מהמכונית וניכנס חזרה
"תודה " אמרתי ונסענו … הגענו אחרי חצי שעה .. יצעתי מהמכונית נכנסת לביניין המשרדים …
"שאלום טס אבא יבוא אלייך עוד רגע תלכי ביינתיים לחדר הפניי שלו "אמרה ליז העוזרת של אבא שלי לעבודה..
"תודה ליז " אמרתי וניכנסתי למעלית לוחצת על כפתור 23 .. אחרי רגע היא נפתחה ויצאתי .. הוצאתי מפתח ופתחתי את חדר הפניי של אבא שלי .. זרקתי את התיק וקפצתי על הספא .. שמתי את הרגליים על השולחן ועשיתי את עצמי מחקה את אבא שלי
"ליז הביאי לי שוקו חם ועוגיות שוקולד בבקשה "אמרתי בקול שלו והתחלתי ליצחוק .. הדלת נפתחה וליז נכנסה לחדר עם שוקו ועוגיות כמו שאני תמיד שותה כשבאה לפה בחורף ..
היא התיישבה ליידי "טס אה אבא שלך צריך לדבר איתך בבקשה תנסי לקבל את זה חיובי" אמרה בלחץ "אוקי " אמרתי והורדתי את הרגליים מהשולחן ולוקחת לגימה מהשוקו … קמתי מפעילה את המזגן על חום .. ואבא שלי נכנס לחדר ..
"אבא" אמרתי וחיבקתי אותו "טס איך את ?איך עבר היום ? " שאל
"סבבה כזה רגיל " אמרתי
"טרזה שבי רגע אנחנו צריכים לדבר " אמר ..
רגע למה הוא קרא לי טרזה ? הוא לא קרא לי ככה שנים .. רק כשקרו דברים רציניים הייה אומר ככה .. היתיישבתי בשקט ליד ליז ..
והוא מולנו בספא מימול ..
" טרזה תקשיבי אני וליז חשבנו שאת צריכה .. " אמר ושתק לרגע וליז המשיכה
" אבא שלך ואני חשבנו שאת עכשיו בזמן ההתבגרות ו כיאולו נו חשבנו שאולי.. " אמרה והתחילה לגמגם "אבא מה הולך פה ? "שאלתי
הוא עשה מבט חושב לרגע ואמר
"רציתי להגיד שאת הולכת עם ליז עכשיו לקניות !!" אמר בתוקפנות וליז בהתה בו בפה פתוח ..
"לא רוצה יש לי מספיק בגדים .. תגיד את מה שרציתה להגיד ממקודם " אמרתי …
" לא תראי איך את לבושה .. אני לא מסוגל להסתכל .. את הולכת עם ליז לחדש את כול הארון שלך " אמר
" לא רוצה אני מסתפקת במה שיש לי " אמרתי ..
" לא טרזה עכשיו את וליז תלכו והיא תספר לך משהו על הדרך ..
הסתכלתי על ליז וראיתי שהיא קצת עצבנית ..
"אני הולכת הביתה " אמרתי קמה לוקחת תתיק שלי ומתכוונת לצאת
" טרזה חכי " אמר
אבל כבר יצאתי .. הוא תמיד כזה כבר נימאס מתחיל לספר משהו ואז נידפק באמצע המישפט אוףף .. הגעתי הביתה אחרי חמש דקות של הליכה מהירה .. הקלדתי סיסמה ופתחתי תדלת .. ניכנסתי הביתה .. שמתי תתיק בחדר והלכתי למקרר .. ניסיתי לפתוח אותו אבל הוא לא נפתח .. "מפתח !!מה מפתח עושה על המקרר לעזעל?! ".. צעקתי .
אוחחחח איזה עולם מעצבן ,אבא מעצבן , ביצפר מעצבן , בנות מעצבנות , בית מעצבן ,כולם מעצבנים !! רציתי להרוג מישהו !! הלכתי למקרר השני והוצאתי בקבוק מיץ ושותה את כולו מעצבים … עליתי לעליית הגג כדי להרגע .. התחיל לרדת גשם .. הוצאתי מהארון את השמיכה של אמא שלי מחקבת אותה .. הוצאתי אלבום תמונות מהארון למעלה .. היתשיישבתי מדפדפת בין התמונות שלה .. הגעגוע אכל אותי לא הספקתי להכיר אותה .. זה הדבר היחיד שנשאר לי ממנה … סגרתי את האלבום והתכרבלתי בשמיכה שלה … התחלתי להרדם ….
ואז נפלה מהארון קופסה..
קמתי מרימה אותה מנגבת מימנה תאבק ופותחת אותה .. היא נפלה לי מהיידים כשראיתי תתמונה שהייתה שם…
"מיכאל " אמרתי .. ו


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך