♕אהבה מסובכת♕ -פרק 7-
התעוררי בתוך מבנה מעץ,אחרי שהעיניים שלי התפקסו ראיתי שאני נמצאת במועדון הגלישה,ורון ישן עליי ללא חולצה.
בהיתי לא מעט בגוף שלו,אבל אחר כך חזרתי לעצמי.
"רון",רון קום" אמרתי,והוא לא התעורר.
"עוד שתי דקות אמא" הוא אמר.
צחקקתי.
"רון זאת לא אמא,זאת עמית,קום כבר" אמרתי ונתתי לו נשיקות קטנות על העורף,ובלחי.
"רגע,זה אומר שאנחנו יחד?" הוא שאל מגחך.
"כן,אבל אתה צריך לקום כדי שאני יאשר את זה סופית" אמרתי לו,ותוך שתי דקות הוא היה על הרגליים.
"רון,אני אוהבת אותך" אמרתי לו.
"גם אני,למה לא אמרת לי את זה?" הוא שאל וליטף אותי בלחי.
"לא רציתי,פחדתי שהתגובה שלך תהיה שלילית." אמרתי לו.
"הו,בחיים לא!,אני אוהב אותך ,כל פעם שאני רואה אותך עם אביב בהפסקות אני מקנא שהוא יכול להתקרב אלייך,להיות איתך,ולדבר איתך,ואני צריך להיות עם מישהי שאני לא אוהב כדי לגרום לך לקנא" הוא אמר לי.
"ברצינות רצית לגרום לי לקנא?" שאלתי אותו וגיכחתי.
"כן" הוא אמר מבוייש.
"הצלחת" אמרתי והוא התרומם מהרצפה.
"קומי" הוא אמר והרים אותי מהרצפה.
"לאן?" שאלתי אותו.
"הולכים לטייל" הוא אמר.
"לא רון לא" אמרתי לו.
רון היה ילד גדול,מבחינה גופנית,היו לו שרירים,והוא היה נראה טוב,אבל לי חשוב האופי,אז כנראה שזכיתי בבחור זהב.
רון ואני יצאנו מהר מהמועדון שלא ישימו לב אלינו,והגענו ליד הים,התיישבתי על שפת הים והוא ליידי.
"אני אוהבת אותך כל כך,אתה לא מבין כמה קינאתי בנעמה כל הזמן הזה" אמרתי לו,הוא סובב את הראש שלי אליו,וקירב את שפתיו אל שפתיי,הוא הניח את שפתיו על שלי,ונישק אותי.
זו הייתה הנשיקה הכי…הכי..אין לי מילים לתאר אותה!
"אני אוהב אותך" הוא לחש לי באוזן,ושם את הראש שלי על הכתף שלו.
אחרי שעה שישבנו ליד הים,דיברנו וצחקנו,החלטנו ללכת לבית המושכר שלנו ולגלות לכולם עלינו.
"אמא,אני בבית" אמרתי לה ואמא ישר קפצה מהסלון יחד עם אבא
"איפה הייתם?!?!" אמא אמרה בלחץ.
"נרדמנו בצריף של המועדון" רון אמר ואמא ראתה את היד של רון מחבקת אותי והצביעה עליה בחשש.
"אממ..כן,אז אני ורון יחד" אמרתי לאמא מבויישת.
"סוף סוף" מישהו צעק,הסתובבנו וראינו את אביב יורד בריצה מטורפת במדרגות.
"ילדודס,הבנתם שאתם צריכים להיות יחד?" אביב שאל אותי וגיחך.
"כנראה" רון אמר ונתן לי נשיקה יבשה על השפתיים.
"חמודים,היום בערב אנחנו יוצאים כי סיימנו את הקורס,ואנחנו יוצאים לעיר הבירה של פורטוגל לטייל שם כמה ימים,ואחרי זה ניקח מטוס לארץ" אמא אמרה וחייכה.
"אז לארוז?" שאלנו אותה.
"כן,ותארגנו את הבגדים שאתם לובשים כבר ליד המיטה." אמא אמרה וכך עשינו,אני ורון החלטנו לבלות את הזמן עד לנסיעה ביחד,והוא בא לחדר שלי,רון נראה ילד חכם והכל,וזה מה שהוא,אבל כשהוא עם חברה שלו..איך אומרים,הוא חרמן מעט. (הייתי חייבת אל תכעסו!!)
"אני רוצה להתקלח" אמרתי לרון.
"אני יודע" הוא אמר וחייך כשהוא יושב על רצפת המקלחת.
"אתה אמור לצאת" אמרתי באיטיות,מדגישה כל מילה.
"לא אני לא,אני חבר שלך" הוא אמר,וכאחת שמכירה את רון שלושה ימים בקושי,הבנתי שהוא עקשן והוא לא יזוז.
נכנסתי לאמבטיה,והתפשטתי שם.
הרגשתי את המים החמים מחממים את הגוף שלי,ומרפים את השרירים שלי.
לא שמעתי אותו,פתחתי טיפה את הווילון וראיתי שהוא יושב שם ובוהה.
"על מה אתה בוהה" שאלתי אותו.
"א יודע" הוא ענה ממשיך לבהות.
"רון תביא לי בבקשה מגבת" אמרתי לו והוא קם להביא לי.
"תודה" אמרתי לו ונתתי לו נשיקה קטנה בפה.
יצאתי מהמקלחת,ועשיתי את ההתארגנות שקשורה לטיפוח לפני הבגדים.
"רון איזה אודם לשים?" שאלתי אותו.
"מה שבא לך נסיכה שלי" הוא אמר וחיבק אותי,ושם את הידיים שלו על המתוניים שלי.
"בוא נעשה סלפי חמוד" אמרתי לו והוא הינהן לחיוב עם הראש.
מרחתי לו קצת אודם אדום על השפתיים,ועם עיפרון שחור ציירתי לעצמי שפם,וצילמתי את עצמנו.
"אני אוהבת את התמונה הזאת" אמרתי לו.
"גם אני אוהב אותה לושלוש שלי" הוא אמר וחייך.
"מה זה לושלוש?!" שאלתי וצחקתי.
"זאת את" הוא אמר ונישק אותי.
תגובות (3)
דרך אגב אני מנסה לרשום לכם ארוכים אבל בגלל שהעלתי שניים היום אז זה לא יצא ארוך,בעוד כמה פרקים שהם יגיעו לארץ יתחיל האקשן!!
בינתיים,לילט ♥
איזה חמודים!!
מושלםםםםםםם
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאאא תממשייכיי