♕אהבה מסובכת♕ -הקדמה+דמויות-
הסיפור יספר על נערה רגילה,עמית,בת 16 שהתאהבה בילד,רון,מהכיתה שלה וכדי להתחבר אליו נהייתה כמו ה-BFF שלו,רק כשהוא מכיר ילדה אחרת והיא נהיית החברה שלו..עמית,שאהבה את רון,מתאכזבת ומבינה שהדרך היחידה שלה זה פשוט לתת לזמן לעשות את שלו,אבל הזמן לא עושה כלום..הוא קפא?לא..
עמית מרימה ידיים ומבינה שאין מצב אבל היא לא תקבל את מה שהיא רוצה,ואלו החיים..
עמית גולשת (כן כן לקחתי את הרעיון מהחיים שלי חחח) ואוהבת לשמוע שירים באנגלית..בעיקר קודי סימפסון,THE VAPMS והם אלו שעוזרים לה להירגע..
יום אחד מגיע,זה היה יום שבת,שעמית טסה לח'ול על מנת לקדם את התחביב הגדול שלה,גלישה,ושם היא פוגשת בחור נחמד..מכירה אותו..והתמונה ההיא,התמונה שהופצה ברשת,שינתה את דעתו של רון וגרמה לו להבין עד כמה טיפש הוא היה..ושהאהבה שלו הייתה מתחת לאף שלו כל הזמן..
עמית-
בת 16,שיער שטני,בחלק העליון חלק ובחלק התחתון גלי..
אוהבת ספורט של ים,במיוחד גלישה!!
לא ילדה שקטה,אוהבת לזוז,לקפוץ,לטייל,לקנות בגדים,להיפגש עם חברות..
אהבה אצל עמית זה משהו מסובך,היא לא בטוחה בעצמה וחושבת שהמראה החיצוני שלה לא יימצא חן בעיניי הבחור שהיא אוהבת ולכן אין לה סיכוי..
מי יודע..אולי כן? (=
רון-
בן 16.5,שיער חום ועיניים ירוקות,
אוהב ספורט,להסתובב עם חברים,ילד של קסטרו >.<
אמינם זה אהבה,והגלאקסי יותר ♥_♥
אהבה זה משהו מסובך,במיוחד שאתה מודע לכך שיש מישהי שאוהבת אותך ואתה לא מצליח להרגיש את אותה ההרגשה..
יש עוד שחקנים,אבל המת שהם יהיו הראשיים..
חברה של רון,נעמה-
בת 16,שיער שחור,עיניים חומות..אוהבת לשחק בבנים,בגלל הגוף שלה,היא חושבת שמותר לה הכל ולכן היא משיגה את כולם..
עומר (הבחור עמית תפגוש בח'ול)
שיער בלונדיני,עיניים כחולות..ילד כובד עם חיוך מקסים,מתאהב בעמית אבל אחר כך מבין את הצרכים שלה ועוזר לה עד הסוף!!
אמא של עמית-מיטל,37.
אבא של עמית-דורון,41.
אח של עמית-דור,18.
אחות של עמית-יובל,12.
אח של עמית-גאי,3.
תגובות (7)
זה נחמד מאוד, תתחילי.
הממ אולי אל תגידי מי מתאהב במי
כי זה קצת הורס את המתח >_<
(ופליז פליז פליז אל תעשי את עמית בלונדה עם עיניים כחולות)
אני מאוד אהבתי את הסיפור הזה ואני ישמח מאוד עם תמשיכיי :)
ממש יפה!!!
תמשיכי!!
ואני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי!♥
נחמד מאוד ! ויפה תתחילי
הסיפור ללא עלילה משמעותית, ו…
הוא לא הכי מעניין.
אני חושבת שלפני שתתחילי אותו,כדי לך להוסיף עוד כמה קווי עלילה מרכזיים.
עדיין לא התחלתי,לכן אי אפשר להגיד אם הוא בעל עלילה או לא..
אני מבטיחה שלא תתאכזב\י ♥ (=