זה יעבוד?חלק ד'

03/06/2011 990 צפיות אין תגובות

נכנסתי לכיתה ומישהו כיסה את עייני ופחדתי להסתובב אחורה,"מאור זה אתה? אני מתחננת בפנייך תעזוב אותי" אמרתי כשאני בוכה.
"יפה שלי זה אני תירגעי למה את כל כך מפחדת ממאור אמרתי לך כבר אני איתך כל הזמן כדי לשמור עלייך","חח כן אבל תיזהר לעשות עוד דבר כזה אמרתי לך כבר יש לי לב חלש" אמרתי לו כשאני מנסה להירגע ולהפסיק לבכות,"ואת יודעת מה הדבר הכי יפה בלב שלך?" הוא שאל אותי,"חחחח מה?","שהוא רק שלי" הוא אמר לי ונישק אותי.
באותו הערב אלמוג שלח לי הודעה:,"תקשיבי אני ממש מצטער ואני יודע שגרמתי לך להתאהב בי אבל אני לא מרגיש את מה שהרגשתי כלפייך פעם אני מקווה שתוכלי לסלוח לי,ועד משהו אני לא רוצה שתדברי איתי על זה או על כלום אני פשוט רוצה ניתוק"
הסתכלתי על ההודעה כלא מאמינה,למה הוא עושה לי את זה?! רק היום הוא אמר לי שהוא אוהב אותי איך זה יכול להיות,לא נרדמתי כל הלילה רק הייתי עסוקה בלחשוב למה ואיך וכמה ולמה ביום למחרת שהגעתי לבית ספר הגיע המכה השנייה ראיתי את אלמוג יושב עם דניאל והם מחובקים.לא יכולתי יותר אתמול הוא שבר לי את הלב והיום,היום הוא מעך את השברים.
יצאתי מהכיתה בוכה ואז שמעתי קול מוכר:"אז מה אמרתי לך שזה יקרה אבל את העדפת לא להקשיב לי" הסתובבתי אחורה וראיתי את מאור ופשוט התעלמתי ממנו והמשכתי.
הרגשתי שאני לא יכולה להיות בכיתה לא יכולה להסתכל עליהם,וככה יצא שפשוט במשך חודש לא דיברנו,בקושי החלפנו מבטים פשוט כלום,ואז המורה לביולוגיה נתנה לשנינו לעשות עבודה ביחד ולא משנה כמה נדנדתי לה היא לא הסכימה לשנות את ההחלטה שלה.
"טוב תקשיב אין ברירה אז אין ברירה תבוא אליי היום בחמש ככל שנסיים עם זה יותר מהר ככה יהיה יותר טוב" אמרתי לו בשיא האדישות,בשעה חמש ועשרה ככה הוא הגיע והתחלנו לעבוד על העבודה, ולא יכולתי להתרכז כל הזמן חשבתי עליו על כמה שאני מתגעגעת לריח שלו,למגע שלו,לחיבוק שלו,לשפתיים שלו,לביטחון שהרגשתי כשהייתי איתו "אני רוצה רק להבין דבר אחד איך אחרי כל מה שקרה את עוד היית מסוגלת לבגוד בי עם מאור אחרי שהייתי מוכן למות בשבילך,איך?" הוא אמר ואני פשוט הייתי בהלם,"מה זה?! לא אני לא מאמינה שאתה מנסה להפיל את זה עליי זה אתה ששלחת לי את ההודעה ואמרת שאתה מצטער אתה כבר לא אוהב אותי יותר ושאני לא ידבר איתך יותר,ויום אחרי זה אני באה ואני רואה אותך עם דניאל כאילו מה?!,וחוץ מזה לא היה וגם לא יהיה לי כלום עם מאור אני מצטערת אבל הודות לך אני כבר לא יאהב אף אחד" אמרתי לו בשיא העצבנות והוא הסתכל עליי כלא מאמין,"מה?!על מה את מדברת זו את ששלחת לי הודעה וביקשת שאני לא יתקרב אלייך יותר בחיים,את ביקשת ממני לעבור הלאה וכתבת שאני לא יעז לדבר איתך" הוא אמר לי,"מה?!,למה נראה לך שאני יעשה דבר כזה?","זה מאור!!" אמרנו שנינו ביחד והסתכלנו אחת על השני,"אני כל כך התגעגעתי אלייך את לא מבינה בכלל,הוא אמר ונישק אותי,הייתי כל כך מאושרת,אבל לא דמיינתי לעצמי שככה זה יימשך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך