״New year is here״ פרק 1+הקדמה
הקדמה
היי כולם!! אני מאי בת 15 וחצי , שיער חום בהיר ועיניים כחולות בהירות, אוהבת לרקוד ולשיר יותר מכל דבר בעולם הזה! אני בת בכורה ויש לי אחות קטנה אנחנו כל כך קשורות וזה כל כך כיף ! טוב נראלי סיפרתי מספיק על עצמי ;)
היי אנשים אני אייל בן 16 וחצי , יש לי שיער שחור ועיניים ירוקות . כמובן יש גם קוביות ;) ועגיל באוזן ובגבה , לא אוהב להשוויץ אבל אני מושלם ומי שאומר ששלמות לא קיימת כנראה לא פגש אותי !
היוש אני ליאן האחות הקטנה של מאי אני בת 13 וחצי . מאי היא החברה הכי טובה שלי . יש בנינו קשר מדהים ואני כל כך מעריצה אותה . יש לי שיער בלונדיני ועיניים ירוקות .
אני עידו בן 16 . עיניים ירוקות ושיער שטני אוהב מסיבות מעשן מכור. אם יש דבר שאני אוהב זה כדורסל זה החיים שלי פחות או יותר ,טוב נראלי שדיברתי מספיק(:
היי אנשים אני טל אני בת 15 וחצי . שיער בלודיני גלי ועיניים חומות אני החברה הכי טובה של מאי חיימשלי היא ! מוזיקה וריקוד זה הדבר שהכי משמח אותי מה שאני הכי אוהבת !
פרק 1:
״ נו , נו , נו הוא חייב להצליח!״ אמרתי לאייל . ״יששש! צעקנו״ אם לא הבנתם אנחנו מעודדים את עידו במשחק כדורסל שלו .וואי עידו הוא כזה מושלם אני פשוט מאוהבת בו .. באמת מאוהבת בו.״הם ניצחו!״ אייל צעק ״בואי נגיד לו שאנחנו גאים בו״ אמר אייל ויצאנו הלכנו להגיד לו ואייל ישר התחיל עם השטויות שלו;) ״יואו אני כל כך גאה בך ! אני מרגיש כמו אמא גאה״ אמר אייל לעידו ״אתה גם נראה כמו אמא גאה ״ענה לו צחקנו שלושתנו ויצאנו מהאולם. התיישבנו בחוץ על ספסל והייתה שתיקה מביכה ..
אני עידו ואייל סוג של שלישיה , אנחנו הידידים הכי טובים , טוב נו וטל חסרה . היא שברה את הרגל שהיא נפלה במדרגות ועכשיו עושים לה גבס .. אויש היא פשוט עקומה! אבל אני עדיין אוהבת אותה ! ״אז.. ״עידו אמר וניסה ליצור שיחה ״אז .. ״חזרתי אחריו ״אז..״אייל אמר וצחקנו שלושתנו . ״בפעם הראשונה אתם לא מדברים אתם רוצים לספר לי משהו ?״ אייל שאל . ״לא״ אני ועידו ענינו ביחד . ״אתם רוצים לספר לי משהו?״ עידו שאל . שנינו ענינו ״לא״ וכמובן אני הייתי חייבת לשאול אותם ״אתם רוצים לספר לי משהו?״ והתחלנו לצחוק כמו מפגרים פתאום הטלפון שלי צלצל , ״טל החיימשלי!!!״ הלכתי הצידה ועניתי ״חייימשלי יא עקומה איך את ? מה היה בסוף? עשו לך גבס?״ ״חחחחח כן מה לעשות פעם הבאה אני אשתדל לא ליפול במדרגות שאמא שוטפת את הריצפה ״ ענתה וצחקתי . ״אז.. את עדיין תבואי למסיבה מחר כן?״ שאלתי . ״ברור! אין מצב שאני מפספסת״ היא ענתה . ואז הגיעה השאלה שידעתי שבלעדיה לא תגמר השיחה .. ״קרה משהו מיוחד עם עידו שלא הייתי?״ ״לא ״ עניתי לה ״משהו היה צריך לקרות?״ ״ כלום, סתם שאלתי ״אמרה.
אני אוהבת את עידן כבר נצח!! לפחות ככה זה מרגיש ובחיים לא סיפרתי לטל .היא חושבת שהיא יודעת שאני אוהבת אותו אבל אני מכחישה כל פעם שהיא שואלת אני מתה עלייה אבל אני יודעת שאם אני אספר לה היא תיקח לי אותו. כמו מה שקרה עד היום. למקרה שלא הבנתם כל מי שאהבתי וסיפרתי לה עליו נהיה אוטומטי שלה , היא פשוט נמרחת על מי שזה לא יהיה ובסוף איכשהו הם בסוף ביחד ,זה לא פייר אבל בסוף לומדים להסתדר עם זה, פשוט החלטתי לא לספר לה על עידו כי בסך הכל היא חברה ממש טובה וחבל לי לאבד אותה בגלל משהו כזה. ״טוב אחותי אני חייבת ללכת כדי שילמדו אותי להשתמש בקביים נדבר אחר כך?״ אמרה וקטעה את המחשבות שלי . ״כן ,בטח״ עניתי וניתקתי.
חזרתי לספסל ״טוב נראלי אני חוזרת הביתה אני גמורה מעייפות ״ ״ללוות אותך?״אייל שאל ״לא צריך זה סתם יאריך לך את הדרך״אמרתי לו בחיוך ״מאי אני גר שתי מטר ממך שתקי ובואי״ אמר וצחקתי . אני ואייל שכנים כבר מאז שאנחנו מכירים אחת את השני אני כל כך נהנת לגור לידו . אנחנו הולכים כל בוקר ביחד לבית ספר והוא באמת הידיד הכי טוב שלי . הוא זה שאני סומכת עליו , זה שיודע עלי הכל .
התחלנו ללכת הביתה ״אוף אני משתגעת! כמה שאני אוהבת אותו״ אמרתי לו ״אני כבר אמרתי לך שאם תגידי לו המצב ישתנה.. אבל את לא מקשיבה לי ״ הוא ענה לי ״ ומה אם הוא לא מרגיש אותו הדבר? חשבת על זה? הכל יהרס בנינו״ עניתי לו ״אל תדאגי הכל יהיה בסדר , תחשבי על זה״ הוא ענה בדיוק הגענו הביתה הוא נתן לי נשיקה בלחי והלך .
תגובות (2)
מהמם!!!
וואי את כותבת מדהים:)