פרק של לין ונריה בלבד בפרק הבא הולך להיות גם נקודות מבט שונות אז תגיבו שאני אוכל להמשיך
דרך אגב הכדור פורח זה דבר שבאמת קרה לי חבר שלי לקח אותי בכדור פורח בצפון לכבוד היום הולדת שלי
מקווה שאהבתם לילה טוב ❤️

״יש לי אהבה תן לה לצאת״ פרק 9

13/01/2014 1966 צפיות 4 תגובות
פרק של לין ונריה בלבד בפרק הבא הולך להיות גם נקודות מבט שונות אז תגיבו שאני אוכל להמשיך
דרך אגב הכדור פורח זה דבר שבאמת קרה לי חבר שלי לקח אותי בכדור פורח בצפון לכבוד היום הולדת שלי
מקווה שאהבתם לילה טוב ❤️

נקודת מבט לין –
יצאתי מהמקלחת וראיתי את נריה עומד ליד השולחן הערוך שיש עליו שתייה , שתי כוסות יין לבן , וכמובן את האוכל האהוב עליי רביולי גבינות עם רוטב שמנת פטריות התיישבנו ליד השולחן
לין -״אתה הכנת את כל זה ?״
נריה -״נראלי ? חחח אני רק ערכתי יפה״
לין -״לא חשבתי אחרת חחחח״ הארוחה עברה בכפיות עם הרבה צחוקים וסיפורים אחד על השניה וכשסיימנו לאכול הלכנו לטייל קצת בקניון אחרי שקנינו מלא דברים בשבילי ובשביל נריה ישבנו בגלידרייה וקנינו גלידה .. הדרך חזרה עברה בדיבורים ובבדיחות בעיקר ממש נהניתי .. אבל כשהגענו לחדר הגיעה הדילמה הגדולה :להפריד את המיטה הזוגית או באמת לנסות עם נריה ולראות שהוא לא ינסה כלום ?
נריה -״לין אני יודע שזה בא בפתאומיות אבל את רוצה שאני אפריד את המיטות אני לא רוצה שתרגישי לא בנוח״ אמאאאא איזה נסיכי
לין -״לא אני סומכת עלייך שלא תנסה לעשות כלום שיפגע בי״
נריה -״חחחח חולה עלייך ומבטיח לא עושה כלום ״ הלכתי לכיוון המקלחת להתקלח כשסיימתי להתקלח לבשתי פיג׳מה קצרה של קיטי ויצאתי .. כשיצאתי ראיתי את נריה שוכב על המיטה ורואה סרט קפצתי עליו והעברתי סרט הוא לא התנגד וראינו סרט רומנטי חמוד , באמצע הסרט הסתכלתי על נריה ולא יכולתי להזיז את המבט ופה כבר הבנתי שאני סומכת עליו במאה אחוז ושאני אוהבת אותו יותר מכל דבר בעולם . אז החלטתי לדבר על זה איתו .
לין -״נריה ?״
נריה -״אה בובה שלי קרה משהו ?״
לין -״לא קרה כלום אבל אני צריכה לדבר איתך״ הוא המהם בקולו כיבה את הטלוויזיה והסתובב אליי
לין -״תקשיב חשבתי על זה והחלטתי שאני כן רוצה לנסות להיות איתך ביחד אני סומכת עלייך במאה אחוזים ואני אוהבת אותך״ בשנייה שסיימתי את המשפט הוא קפץ עליי בנשיקה , הנשיקה הזו הייתה שונה מלא מלא פרפרים השתוללו לי בבטן הנשיקה הייתה עוצמתית סוערת פראית ובו זמנית עדינה ומלאת תשוקה .

נקודת מבט נריה –
זהו אני מאוהב בה אם מקודם אהבתי אותה אז עכשיו אני מאוהב בה וואי מה שהיא עשתה לי בנשיקה הזו אחרי הנשיקה שלנו היא חיבקה אותי ופשוט לא רצית לעזוב אותה , ראינו שכבר מאוחר ואמרתי לה שמחר מתוכנן לנו יום ארוך אז הלכנו לישון .. נרדמתי עם חיוך על הפנים כשאני מחבק את אהבת חיי
בבוקר קמנו והתחלנו להתארגן לבשתי ג׳ינס עד הברך וטישרט של פולו בצבע אדום עם נעלי ואנס שחורות ולין לבשה שורט ג׳ינס עם חולצה של לקוסט בצבע שחור וואנס שחורות והלכנו לאכול ארוחת בוקר .. כשסיימנו לאכול חזרנו לחדר לקחתי למפנו משקפי שמש כסף את המפתחות של האוטו ויצאנו . לא גיליתי ללין לאן הולכים אז כשהגענו עצמתי לה את העיניים ..

נקודת מבט לין –
הוא כיסה לי את העיניים וכשהוא הסכים לי לפתוח את העיניים היינו בשיא ענק מלא בדשא ובפרחים אדומים כאלה יפים הייתה אווירה ממש רומנטית ולפתע ראיתי כדור פורח ענק וכבר הבנתי מה ההפתעה .. קפצתי על נריה בחיבוק וצילמנו קצת את הנוף ועלינו לכדור פורח , הכדור לאט לאט החל לעלות וכשהיינו כבר בגובה צילמתי את הנוף מלמעלה וצילמתי אותי ואת נריה מהמצלמה הקידמית והעיליתי את התמונה שלנו לאינסטגרם לפייסבוק ורשמתי ׳עם האחד שלי ❤️׳ ותייגתי אותו והלייקים לא הפסיקו לעלות אחרי זה ישבנו ברצפת הסל ואכלנו תותים עם קצפת היה לי ממש כיף התנתקנו מלא וכל הזמן הייתי בחיבוק שלו צילמנו מלא תמונות מצחיקות שלנו ומלא תמונות שלנו מתנשקים .. אחרי בערך שבארבע שעות באוויר עם החיים שלי ירדנו לשדה הזה שוב ואכלנו שם ארוחת צהריים והעברנו את שאר היום ביחד הבנו שזה יום שישי אז מיהרנו ללכת לצימר .. הגנו לצימר ונכנסתי למקלחת ולבשתי שמלת מיני מקטיפה שהיא ארוכה בידיים והגב שלה פתוח שמתי נעליי עקב שחורות התאפרתי באיליינר דק עם כנף סומק מסקרה ושמתי אודם ורדרד שישבור את השחור כשיצאתי מהמקלחת אחרי שהייתי מאורגנת ראיתי שנריה נרדם במיטה אז הערתי אותו בעדינות והוא נכנס למקלחת בזמן שהוא התקלח שמתי שרשרת גדולה מזהב וכמה צמידים מרוקאים ואת הטבעת שסבתא שלי הורישה לי בירושה כשנריה יצא הוא היה חתיך הורס הוא לבש ג׳ינס קצת צמוד בצבע שחור ושם חולצה מכופתרת בצבע של האודם שלי חיחיחיחיחי ויצאנו לארוחת שישי של הצימר אחרי שסיימנו לאכול החלטנו שניצא לטייל קצת בעיר אז הסתובבנו קצת בצפון הסתובבנו והיה לי כיף איתו השקט הזה .
את יום שבת העברנו הים ויצאנו לכיוון הבית בצהריים .. כשהגענו הביתה סיפרתי לבנות את כל מה שהיה והראיתי להן את התמונות והן כל כך שמחו בשבילי . ביום ראשון קמתי התארגנתי לבשתי חולצת בית ספר לבנה וטייס שחור ושמתי את הטימברלנד שלי אספתי את הפוני לבננה יפה ושמתי רק סומק ומסקרה וגם קצת גלוס שקוף שמתי בתיק שלי של אדידס את המערכת אוזניות כסף למקרה שאני יהיה רעבה בקבוק מים לקחתי שוקו מהמקרר ובידיוק קיבלתי הודעה מנריה שהוא מחכה לי בחוץ , יצאתי ונסענו ביחד לבית ספר מאור אמר לי להעיר אותו ב9 כי הוא מתחיל ברבע ל10 היום עבר די סבבה ובשעה 11 נמנה הודעה כף הכרזה של הבית ספר ׳כל תמידי כיתות י׳ ויא׳ להגיע עכשיו לאמפי פארק . הלכנו אני נוי וזואי לאמפי וראינו שם את מאור ונריה אני ונוי ראינו את אותם וישר קפצתי על נריה בנשיקה ונוי על מאור וראיתי שזואי קצת לבד טוב אני אדבר איתה כבר היום ..
המורים החליטו שהשנה בגלל שהשכבות שלנו כלכך מגובשות אנחנו ניסע ביחד לטיול השנתי ובגלל שיש 5 כיתות י׳ ו-5 כיתות י׳א את כל מספר כיתה של י׳ תיסע עם הכיתה שלה רק בשכבת י׳א (אם לא הבנתי אז זה כאילו כיתה י׳ 1 עם כיתה י׳א 1) מה שהיה מצויין כי אנחנו כיתה י׳ 1 ומאור ונריה בכיתה י׳א 1
אחרי שבוע יום הטיול …


תגובות (4)

יאא איזה כיף לךך שהוא לקח אותך בכדור פורחח ותמשיכיי

13/01/2014 21:55

יאא כיפלך תמשיכייי

14/01/2014 05:50

אתתתת ממשיכהה עכשיו! ויאא הוא מושלם

14/01/2014 05:58

תמשיכי

14/01/2014 22:12
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך