״יש לי אהבה תן לה לצאת״ עונה 2
טוב אז לפני שאני ממשיכה בעלילה של הסיפור ישנם כמה שינויים קלים .
לפרח יש אחות תאומה ששמה רוני
מבחינת מראה היא נראית בדיוק כמו פרח ובדיוק כך גם באופי , הן החברות הכי טובות , מעבר לחברות הטובות שלהן מהבית ספר . הן אוהבות להתלבש יפה ולהתחלק בדברים אך לא בחברות ולא בבנים . רוני יותר פתוחה עם בנים והיו לה כמה חברים לעומת פרח שיותר ביישנית ולא היה לה חבר .
לירן ואליאב הם כמו ״האחים הגדולים״ של פרח ורוני הם דואגים להם ובדרך כלל כהם יוצאים הם לוקחים את הבנות איתם אבל תמיד משגיחים עלייהן . הן יותר מחוברים לפרח כי הם טוענים שהיא יותר ילדה טובה מרוני.
לרוני יש גם חברה טובה קוראים לה אלינור , היא ביצ׳ית בלשון המעטה . יש לה שיער שחור ועיניים חומות כהות לא יוצאת מהבית בלי איילנר ומחליק . היא די רוצה את לירן ובגלל זה היא גם חברה של רוני . היא נמצאת במעמד גבוהה בבית הספר ואפשר להגיד שהיו לה לא מעט חברים .
לפרח וגל יש חברה נוספת ששמה נוי יש לה שיער חום כהה חלק ועיניים שחורות . היא נראית די פשוטה אבל היא לא , היא השקטה של החברה היא לא אוהבת לצאת למסיבות אבל הבנות תמיד מנסות לשכנע אותה אך ללא הצלחה . היא די חרמנית בלימודים ולא יצאה מכולם עם בנים . היא אוהבת לכתוב שירים וזה ניתן לה את השקט שלה . היא אוהבת כבר די הרבה זמן את אליאב בן דוד של פרח אך לעולם לא העיזה לפנות אליו , אז היא מסתפקת בפראות אותו מרחוק . היא מתה על החברות שלה הו היחידות שעזרו לה לצאת מהדיכאון שהיא שקעה בו מאז שאמא שלה נפתרה . הן היו החברות הכי טובות וכשנוי עלתה לכיתה ז היא עלתה בלי אמא .
זיו הוא סטוציונר בנשמה לא משנה לו מי האישה ומהי הוא יפגע בה בדיוק בגלל שזה מה שעשו לו .. הייתה לו חברה הם היו ביחד כמעט שנתיים ואז הוא ראה אותה בטיול השנתי עם איזה מישהו הוא היה פגוע ומאז החליט שהוא לא מתאהב יותר אף פעם .
מה יקרה כשהחברות הכי טובות יתחרו על גבר אחד ?
מה יקרה כאשר הביישנית תזכה בגבר חלומותיה ?
הפרק המלא יום ראשון !
אה ומעכשיו לסיפור יקראו ״מקווה שטוב לך שם יותר״
תגובות (7)
וואוו,אני גאה בך על השיפור ובכללי שלקחת את הרעיון ועשית אותו מושלם. גאה בך !! זה מוקדש לי נהנהנהבנהנהנה.
ייאוו מתרגשת תשמעו שזה אחד היפים גאה בך על זה כול כך. אוופ אבל למה רוני ב'טצ'ית ?? אני מרגישה כאילו זאת אני.
בנוגע לסיפור חל שינוי מדהים לפי דעתי גאה בך על זה !!
באת מושלם ובאמת כל הכבוד שאת מקשיבה לנו נראלי יהיה סיפור סוף
הדרך.
דבר אחד אני חושב שצריך שיהיה לפרח ידיד ממש טוב שהיא תספר לו בכל זה יתן משהו יפה לסיפור.
אוהבת ותמשיכי
מה יום ראשון? עכשיו אני רוצה פרק אמא זה נשמע מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ואיוש צודקת!!!!!!!
פליז תמשיכייי כבר יום ראשוןןן ועדין לא המשכתתת
יואו דיי מכורה לסיפורים שלך תמשיכי כבררר
פליז תמשיכיייי את אמרת שתמשיכי ביןם ראשון שעברררררר אני מכורה לסיפור הזה בבקשה תמשיכיייי
מושלם תמשיכייי