״רק שתחזרי שוב בעתיד אדע מה בליבך את שומרת.." פרק 2 ♥ לנשום או לא?
אבל. עדיין, עדיין קשה לי לחשוב שמי שאני גרה איתו אין לנו קשר דם אין לנו כ-לום. פשוט כלום.
דפיקה חזקה נשמעה מלמטה. מה שהוציא אותי ממחשבותיי .
ירדתי למטה לכוון הדלת "מי זה?" שאלתי לפני שפתחתי לא שמעתי תשובה. מוזר… הסתכלתי מחריץ הדלת כדי לראות מי נמצא שם ברגע שהצמדתי את העין לדלת היא נתלשה. מה שגרם לגופי לעוף אחרונית ולדלת לעוף עליי.
היסתכלתי לכוון הדלת וראיתי שני גברים גבוהים חסונים ומקועקעים עומדים מולי כאשר ביד של האחד רובה ואלה, ובידו של השני אולר מטפחת ובקבוק עם חומר שלא הבנתי מה הוא.
"מי אתם? מה אתם רוצים?" שאלתי בביטחון למרות שבתוך תוכי מתתי מפחד מהאנשים שעמדו לפניי. "אותך" אמר האיש האחד באדישות. בפניו לא הייתה שום הבעה וקולו היה כל כך קר.
הסתכלתי על שניהם. דחפתי במהירות את הדלת שהייתי עליי עליהם מה שגרם להם לברוח ובאתי לצאת מהדלת אבל האיש שדיבר חסם את דרכי בזמן שהשני חסר הכרה שוכב על הרצפה . היסתובבתי במהירות ורצתי לכוון חדרי בזמן שהאיש אחרי.
כשהגעתי לחדר האיש היה שנייה מאחורי סגרתי את הדלת אבל משהו חסם אותה זה היה האיש הענק . אחרי מאמצים רבים סגרתי אותה ונעלתי אותה . תוך שנייה הדלת נתלשה ממקומה ועפה על המראה מה שגרם לה להתנפץ למליון חתיכות כאשר אחת פוגעת במצחי וגורמת לדם לרדת.
הסתובבתי כדי לרדת מהחלון אבל תפסו אותי האיש שעד לפני רגע היה מחוסר הכרה הוא לקח את המטפחת שהייתי רטובה מחומר מוזר ושם אותה על פי.
לא אסור לך אן אסור לך לנשום את זה זה.. זה מסוכן. לא הספקתי לגמור לחשוב כאשר אני מתרסקת על הרצפה חסרת הכרכה.
תגובות (4)
תמשיכייייייייי
תמשיכייייייי ^_^
יואאו רק עכשיו שמתי לב שהתחללת;*
תמשיככי!
היי סוואגית סלינטור
דבר ראשון את כותבת מושלם , תמשיכי (:
אז ככה … אני כותבת סיפור ואני בפרק 4 , אני אשמח אם תקראי אותו ותגיבי לי מה דעתך עליו(:
-הסיפורים הכי יפים באתר-