׳I'm addicted to you' פרק 7
נקודת מבט מאי –
כל הלילה אני ועדן שכבנו על המיטה שלי בבית החולים דיברנו על כל העיניין ביננו והחלטתי לבסוף לסלוח לו , התנשקנו ועכשיו אנחנו סוג של ביחד אין מאושרות ממני .
״את יודעת שאני כבר יוצר משנה רוצה שנהיה ביחד ?״ הוא שאל אותי כשהיינו מכורבלים במיטת בית החולים , ״באמת ? אז למה לא אמרת כלום גם אני רציתי בזה במשך שנה אבל תמיד התביישתי״ הודתי בפניו , ״ את האמת שגם אני התביישתי״ צחקתי ״עדן חזן הגדול מתבייש להציע למישהי לצאת איתו ? וואו זה משהו חדש״ צחקתי , ״סתמי את תעירי את הסבתא ההיא״ חייכתי ונתתי לו נשיקה קטנה אני מכורה אליו ברמה אחרת .
קמתי בבוקר והתנתקתי בשקט מעדן כדי ללכת לעשות את האירגונים של הבוקר כשחזרתי הוא כבר היה ער והוא בדיוק דיבר בהודעות עם אושר ״הם נסעו לים״ הוא הודיע לי כיאלו קרא את המחשבות שלי חייכתי אליו הוא התקרב לתת לי נשיקה ״איכס ימגעיל תצחצח שיניים ואז״ דחפתי אותו ממני הוא צחק והלך למקלחת . הרופא בא אלי כשעדן היה במקלחת וצחצח שיניים הוא נתן לי את האישור שאני יכולה לצאת מהבית חולים המגעיל הזה ואת האישור שאסור לי לעבוד שבוע שאני צריכה להביא לעבודה . עדן יצא סופסוף ואני החלפתי בגדים שמשי הביאה לי אתמול בבוקר והלכנו , לפני שנסענו הביתה נסענו לקניון לעבודה שלי והבאתי למנהל לשלי את האישור הוא אמר שאני ירגיש טוב וכולי ואני ועדן הלכנו לאכול משהו בקפה קפה כשסיימנו לאכול נסענו הביתה .
״מה דעתך על זמן איכות בבריכה ?״ שאלתי את עדן תוך כדי שאני עולה במדרגות , ״אני אומר שתחליפי בגדים״ צחקתי ועליתי לחדר החלפתי לבגד ים שלם בצבע טורקיז שכל הגב שלו פתוח עשיתי קוקו גבוה שמתי כפכפים וירדתי למטה עדן כבר היה לבוש במכנס בגד ים בצבע ירוק זוהר ושם את משקפי השמש על עיניו , לקחתי את המשקפי שמש שלי מהשולחן במטבח ויצאתי לבחוץ שכבתי על אחת ממיטות השיזוף שלנו בחצר עדן הביא לי בירה מהמקרר וישב לידי . אחרי חצי שעה בערך שישבתי בשמש ועדן כבר התייאש ונכנס למים החלטתי להיכנס גם לבריכה , עשינו כל מיני שטויות והצטלמנו במצלמת הגופרו החדשה של עדן והעלינו אותם התנשקנו והתחבקנו הרגשתי היחידה בעולם כיאלו הכל נעצר וזה רק אני והוא . יצאתי מהבריכה ״עדן אתה רעב ?״ שאלתי אותו כי הייתי די רעבה ״כן יפה שלי תזמיני לנו לאכול״ , ״אוקי אבל סושי״ הודעתי לו הוא צחק והנהן . לקחתי את האייפון שלו כי שלי היה בפנים ואני עצלנית מידי בשביל לקום להביא אותו , התקשרתי לצ׳יינה טאון והזמנתי לנו לאכול ובינתיים הצצתי לו בהודעות בווטסאפ בתמונות לא היו לו תמונות של בנות ככה שזה כבר טוב רק תמונות שלו עם אושר לבד או עם משי נעצרתי על תמונה אחת שנראתה כיאלו צילמו אותה מרחוק הגדלתי אותה וראיתי שזו אני באחד המועדונים שהיינו בהם באילת , אבל למה הוא צילם אותי ? היה צלצול בדלת שהבהיל אותי והלכתי לפתוח לשליח . חזרתי לעדן עם האוכל הוא יצא וישב לידי והתחלנו לאכול , ״עדן למה יש לך תמונה שלי ?״ שאלתי אותו ״איפה אהבה שלי ?״ הוא שאל חזרה ״באייפון שלך כשהיינו באילת לפני חצי שנה התמונה צולמה מרחוק״ הרמתי את האייפון שלו והראתי לו את התמונה הוא צחק ״אהבתי אותך ולא חשבתי שנהיה ביחד אז שמרתי עלייך מרחוק״ הוא הסביר , חייכתי וחיבקתי אותו וככה המשיך היום שלנו בריכה , שיזוף , צחוקים , תמונות ונשיקות וחיבוקים .
נקודת מבט משי –
את האמת שזכרתי את הנשיקה החלומית שלנו באוטו ואת זה שהקאתי לידו אבל אני פשוט רוצה לראות אם הוא זוכר ..
״את באמת לא זוכרת כלום מאתמול ?״ הוא שאל , ״לא .. למה מה עשיתי אתמול שאני צריכה לזכור ? אולי תזכיר לי ?״ התגרתי בו , ״התנשקנו אתמול משי באוטו שלי ואחר כך בבית וכמעט עשינו את זה אבל לא הרגשת טוב הקאתי ועזרתי לך״ הוא אמר בטיפה עצבנות ? ״חחחחח באמת ?״ צחקתי עיצבנתי אותו עוד קצת , ״כן באמת״ הוא אמר בכעס , ״ככה ?״ ונישקתי אותו נשיקה סוערת על החוף . ״בדיוק ככה .. וואו״ הוא אמר כשהתנתקנו , צחקתי ״אני זכרתי הכל פשוט רציתי לראות אם אתה זוכר משהו״ הסברתי , ״קצת קשה לשכוח״ הוא חייך ואני צחקתי ״רגע אז למה זה הופך אותנו ?״ שאלתי רצינית ״מה זאת אומרת כל פעם שאני ירצה לנשק אותך אני יבוא מה חשבת נתחתן ?״ הוא אמר ברצינות , אוקי מה ? ״סליחה ? אני נראית לך אחת הזונות שלך ?״ אמרתי בכמעט צעקה זוכרת שאנחנו בחוף הים ומלא אנשים שומעים ומסתכלים , ״תרגעי צחקתי זה היה אמור להיות ברור לך שאנחנו זוג לא ?״ הוא אמר בגיחוך ״בסדר אבל תזהר לעשות לי את הקטעים האלה שוב״ הוא הנהן וצחק ואז נישק אותי שוב . אחרי שעה בערך נסענו הביתה וראינו את מאי ועדן בבריכה מתנשקים ״וואו אנשים קחו לכם חדר״ אמרתי והם התנתקו מהר ״אנחנו ניקח לנו חדר או אתם ?״ מאי אמרה כשהיא שמה לב ליד של אושר כרוכה לי מסביב למותן צחקתי ועליתי למקלחת חפפתי את השיער ואחרי 45 דקות יצאתי לחדר עם מגבת על הראש ועוד מגבת כרוכה לי מסביב לגוף אושר שכב לי על המיטה והתעסק בטלפון שלו כשיצאתי הוא הסתכל. עליי ובחן אותי מלמעלה למטה ושרק , גיחכתי ולקחתי את הבגדים שלי ונכנסתי חזרה למקלחת שמתי חזייה שחורה רגילה וחוטיני מנומר מכנס קצר בצבע ירוק כהה וגופיית בטן שחורה חזרתי לחדר וסירקתי את השיער אושר בא מאחורי ונשק לי בכתף אני המשכתי כרגיל למרות הצמרמורות שעברו לי בגוף הוא סובב אותי אליו והרים אותי והושיב אותי על השידת מחשב הגבוה שלי ונישק אותי בצוואר התמכרתי למגע שלו לנשיקות שלו ״אנחנו יוצאים למסעדה רוצים להצטרף ?״ בדיוק עדן התפרץ לחדרי , אושר התנתק ממני מהר והסתובב לכיוון עדן ואני חייכתי בביישנות ״כן נתארגן ונרד״ אושר אמר לעדן שהיה בשוק מוחלט . כשעדן יצא מהחדר פרצתי בצחוק ״מה את צוחקת הוא הולך להרוג אותי״ אושר אמר ״אל תדאג אני מבטיחה לשמור עלייך״ צחקתי חזק יותר הוא יצא להתארגן ואני לבשתי מכנס סקיני בצבע סגול כהה וחולצת בטן לבנה עם אבנים באיזור החזה והיא פתוחה בגב נעלתי נעלי רוקי גבוהות בצבע המכנס והתאפרתי באיילינר דק גם כנף סומק מסקרה ואודם סגלגל אספתי את השיער לבננה וקוקו גבוה מתוח וסירקתי אותו שוב שיהיה חלק לקחתי ארנק גדול בצבע לבן שמתי בו מסטיק כסף למקרה הצורך אודם אייפון ובושם קטן שתמיד טוב שיהיה בתיק וירדתי למטה אושר היה לבוש במכנס ג׳ינס וחולצה מכופתרת בצבע תכלת מאי הייתה לבושה במכנס כמו שלי רק שחור ומחוך עור שחור בטן ונעלי פלטפורמה שחורות ועדן לבש ג׳ינס וחולצה מכופתרת שחורה ויצאנו .
אכלנו ודיברנו על הכל עלי ועל אושר ועל מאי ועדן היינו פתוחים וכנים אחד עם שני ואהבתי את זה . מאוד . הצטלמנו והעליתי לפייסבוק ולאינסטגרם ורשמתי ׳האיחוד חחח׳ ותייגתי את כולנו היה כיף חזרנו הביתה לא מאוחר כי יש לי לימודים באוניברסיטה מחר , ולאושר יש מבחן , ועדן לעבודה , ומאי טוב מאי נשארת בבית כי היא ״חולה״ .. החלפתי לשורט לבן שחור מנוקד וגופיית בטן לבנה הדלקתי מזגן ונכנסתי מתחת לפוך עצמתי עיניים ואחרי כמה דקות כשכבר כמעט נרדמתי הרגשתי ידיים חמימות מחבקות אותי במותן הסתובבתי וראיתי את אושר נישקתי אותו והלכנו לישון .
בבוקר קמנו כל אחד ללימודים שלו , לעבודה שלו ולעיסוקים שלו , וככה עבר לו חודש .
תגובות (4)
יששששששששש את גדולה :( גם משי ואשר ביחד וגם עונה =)
תמשיכייייייי פליזזז :)
תמשיכייייייי פליזזז במהירות:)
תמשיכייייי!! את כותבת מושלםם