תקרת הכוכבים שלי – פרק 5
כשהוא מושיב אותי על חומת האבן הנמוכה שבכניסה לחצר שלי אני מביטה על הידיים שלו.
אין דם . זה כבר טוב . אני מניחה .
אני מריצה בראש כמה תסריטים אפשריים למה שהיה יכול לקרות בניהם בשתי דקות האלו . שעוד הייתי יכולה לברוח , אבל כל תסריט מערב בסופו של דבר דם . אז אני משתיקה את המחשבות .
שי מביט בי , הבעה מוזרה על הפנים שלו , ספק תוקפנית ספק אוהבת .
"אני רוצה שנחזור " הוא אומר פתאום בקול יציב "להיות ביחד אני מתכוון "
אני מהנהנת בכבדות . טעות . שי מפרש את זה לא נכון " את מסכימה !" הוא צוהל ומתקרב אליי לנשיקה , אני מתרחקת במהירות .
מבט מבולבל מתפשט לו על הפרצוף "מה העניין ?" הוא שואל בחוסר הבנה
"התכוונתי שאני מבינה מה אתה רוצה " אני לוחשת " אבל לא שאני מסכימה לזה "
הוא מביט בי דקה ארוכה.
"אז זה אומר שאת לא מסכימה ?" הוא אומר בחרדה ברורה .
אני מהנהנת שוב .
" זה נגמר שי . אתה חייב להבין שאני ואתה כבר לא נ-"
"שאני ואת כבר לא מה ?!" הוא קוטע אותי בפתאומיות מבהילה , אני קופצת .
" אני ואת לנצח שכחת ?!" הוא צועק "שירה," הוא תופס אותי בחוזקה " אני ואת לנצח !!"
אני לא יודעת מה מעיר אותי . אולי הצעקה . אולי העובדה שהידיים שלי מתחילות להירדם בגלל שלא מגיע אליהן דם , ואולי זה פשוט משהו שאני חייבת לעשות .
אני מנערת אותו ממני בכוח, מתרחקת ממנו , בטווח הגנה משו , ופותחת במונולוג שלי.
"שי !" אני ספק צועקת ספק מפצירה " תתעורר. אנחנו בחיים כבר לא נחזור להיות ביחד. בחיים לא . והנצח וכל השטויות ?! זה היה לפני שאנסת אותי ! " אני מביטה בעיניים הפצועות שלו וממשיכה
"כן שי ! אנסת אותי , לפחות תודה בזה לעצמך . ולא רק זה , אתה גם שיקרת לי . אתה הבטחת . אתה הבטחת שיי.." בשלב הזה הקול שלי נסדק. אני דורכת במכוון על פצע פתוח .
"אתה הבטחת שתחכה . לא חכית . זה נגמר שי . ואם אתה חושב , שיש לך זכות , איזושהי זכות לבוא לכאן , למקום שברחתי אליו כי ברחתי ממך! ולטעון נגדי על האנשים שאני מסתובבת איתם , לאיים אליהם , ולחזור ולהגיד שאני שלך, אז יש לך טעות חמורה . אני לא שלך שי . ואני בחיים לא אהיה שוב"
אני מסיימת את המשפט האחרון בשקט . בשלב הזה אני כבר מתנשפת , הלחיים שלי חמות והשיער שלי פרוע, שי מביט בי המום . אני מניחה שאין לו מה להגיד .
אני מסתובבת במהירות ונכנסת אל הבית, הרגשת הקלה עילאית מלווה אותי בזמן שאני נועלת את הדלת ואחר כך את הבריח , עולה לחדר ונשכבת במיטה הרכה , נושמת עמוק .
בחוץ , בעת שהוא פוסע במהירות על השביל המוליך לכביש , שי עוד לא מבין שזה נגמר .
אם הייתי יודעת הייתי מגנה על עצמי . מהדברים האלו שעוד עתידים לקרות .
אבל אני לא יודעת .
וכשאני שוכבת במיטה שלי , באור הדמדומים של השמש השוקעת . אני בטוחה שהוא הבין .
תגובות (12)
שדגכהיחדלךלשגדהכעגנמ צדלחגכ!!
זה מה שיש לי להגיד על הפרק.
ועכשיו…
תמשיכיי!!
כי אני ביקשתי 3:
חחח… הו הדר הדר .. מה לעזאזל אני אמורה להבין משדגכהיחדלךלשגדהכעגנמ צדלחגכ ?? כאילו .. אהממ … אהבת או לא אהבת ?! ואני לא ממשיכה עד שאת לא ממשיכה את המלאך הפרטי שלי
ססססססססססס'ה !!
אני המשכתי את המלאך הפרטי שלי!!
נ.ב:
משדגכהיחדלךלשגדהכעגנמ צדלחגכ אומר בשפה שלי "התפגרתי מרוב אהבה לפרק הזה"
את באמת צריכה לקנות מילון הדר -.-
חחח.. אה נכוןן ! איך יכולתי לשכוח מה זה אומר ??! , התכוונתי עוד פרק !! פרק 22 המלאך הפרטי שלי הנה אני באהה !! חחח :) חוץ מזה שאת המגיבה היחידה :(
לא נכון ולא נכון!!!
איפה את רואה פה מגיבה יחידה??.
"גם אני פה!!!!!!"
ואת כותבת יפההה!!!
ושיי הוא דפוק, אבל אם הוא כל כך אוהב אותה למה הוא אנס אותה???
ווואאוו מדהייים :]
קראתי עכשיו את כל הפרקים : )
תמשייכככייי מההההר ; )
מדהים!!!!! עוד פרק בבקשה בבקשה בבקשה!!
מדהים!!!!! עוד פרק בבקשה בבקשה בבקשה!!
אהבתי מאד מאד מבקשת עוד פרק ♥ בקי
חחחחח…. עכשיו ברור שאני ממשיכה :) תודה רבה לכולם :)!
חחח את כותבת מדהים תמשיכי … D: חדשה וכאלה
חחח.. תודה! וברוכה הבאה :)