איך? אני מקווה שתיקנתי טוב .. אם יהיה פה יותר מחמישה תגובות אני אמשיך :)

תקועה בן שתיים פרק 1

26/12/2013 667 צפיות 3 תגובות
איך? אני מקווה שתיקנתי טוב .. אם יהיה פה יותר מחמישה תגובות אני אמשיך :)

חיכיתי לעדן בחוץ ופתאום הרגשתיי דחיפה חזקה
__________
בלי לשים לב ..הייתי בן הרצפה לאוויר והספקתיי להבין שילד שאני לא מכירה מחזיק אותי מכמעט נפילה .
"היי " הוא אמר ..
" היי ? " שאלתי . כאילו מה הוא חשב לעצמו הוא יפיל אותי , יתפוס אותי ואז יגיד לי היי ?!
"אני מצטער לא ראייתי הייתי שקוע באיחור שליי ובצעקות שאני יקבל על היום הראשון . "
צחקתי . הוא הרים אותי ועמדתי , לקח את הסייקטובורד שלו ובא ללכת ..
"רגע חכה ! " עצרתי אותו . רציתי לדעת עליו עוד הוא נראה לי חמוד ומעניין וחוץ מזה הוא אמר שהוא מאחר לבית ספר לא ? אז בוא נראה לאיזה בית ספר הוא הולך .
"כן ? " . הוא עצר את קו המחשבות שליי .
" אמ.. אמרת שאתה מאחר לבית ספר .. איזה בית ספר אתה לומד ? "
" אמ.. אני לא כל כך יודע איך קוראים לו אבל למנהל קוראים ראובן כהן .
"יא אתה הולך ללמוד איתי בבית ספר! רגע.. איך זה שלא ראיתי אותך עד עכשיו .. אתה חדש לא ? או שפשוט לא שמתי לב אני כל כך מצטערת פשוט יש כל כך הרבה תלמידים שאני לא זוכרת את הפנים של כולם אתה מבין ? חחחח " צחקתי והסברתי לו ..
" אל תדאגיי אני חדש , את לא צריכה להצטער על זה שלא "זכרת" אותיי " הוא אמר .
צחקתיי .
" נו ? אני מקבל את המספר טלפון שלך או שאני יחכה פה עוד הרבה ? "
" מה אתה אומר… " צחקתי לו בפנים . מה נראה לו הוא נראה כזה ילד מושלם ביישן וחייכן ופתאום הוא אומר את המשפט הזה כאילו מה ?
"יש לי חבר , סורי לא יקרה " .
" אויייי מסכן החבר שלך … " . הסתכלתיי עליו במבט מופתע , כאילו מה הוא מתכוון שהוא מסכן בגלל שהוא חבר שליי ואני כאחלו ילדה מגעילה ומעצבנת או שהוא מתכוון מסכן חבר שליי כי הוא הולך להיפגע הרבה ממנו .. ?
ואז הוא בא להגיד לי בכלל ש …


תגובות (3)

עכשיו הרבה יותר טוב(:
תמשיכיי

26/12/2013 08:45

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה כזה מתוק ורומנטי…… 3> (כן,כן… אני לא יודעת לעשות לב… צחקו עליי כמה שבלכם…) תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!
גם אם לא יהיו חמש תגובות!!!!! בשבלי!!!!!!

26/12/2013 12:11

אני עכשיו ממשיכה. ואו ממש תודה

05/04/2014 16:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך