היי אני ממש מצטערת שלא המשכתי כבר כמה ימים. אני לא מרגישה טוב, ורק אתמול השתחררתי מהבית חולים. מצטערת, ומקווה לעלות יותר מאוחר עוד פרק,שבת שלום ורק בשורות טובות❤

תני לי מעט ממך-פרק 5

24/05/2014 1004 צפיות 2 תגובות
היי אני ממש מצטערת שלא המשכתי כבר כמה ימים. אני לא מרגישה טוב, ורק אתמול השתחררתי מהבית חולים. מצטערת, ומקווה לעלות יותר מאוחר עוד פרק,שבת שלום ורק בשורות טובות❤

מה הוא מפגר? חשבתי לעצמי.
״לא יא חכם התכוונתי שאתה תישן במיטה שלי ואני אלך לישון עם אמא שלי״ אמרתי וצחקתי.
״זה בסדר אביאל, הרבה פעמים אני ישנה איתה״ הוספתי וחייכתי כדי שלא ירגיש רע.
״מצטער אבל אין לי אפילו כוח להתווכח איתך. אני עייף מת״ הוא אמר בקול מנומנם וחצי ישן.
״אז לילה טוב״ אמרתי וחייכתי.
״לילה טוב״ הוא אמר כשעיניו כבר עצומות.
נקודת מבט בר-
כשחזרנו מהמסיבה אני ובתאל,
אמרתי לה שאני מרגיש אלייה משהו,
היא קצת הופתעה, אפשר להבין אותה.
'אתה בר?בר מימון,מרגיש משהו למישהי?' היא אמרה והמשפט הזה הדד לי בראש כמה פעמים.
'כן, אני יודע, זה מוזר גם לי, אבל לא יודע יצא ככה' אמרתי, מצטער בכלל שפתחתי תנושא הזה..אבל איך אני אסביר לה שתמיד היא הייתה מוצאת חן בעיניי?
'למה חזרת כזה מוקדם מהמסיבה?'
היא שאלה, כנראה כדי להעביר נושא.
'אני לא מרגיש טוב, ובכלל שתיתי אז עכשיו עוד יותר'אמרתי.
'אה ותודה שבאת איתי'הוספתי.
'זה בסדר, ראיתי עלייך שאתה לא במיטבך. העדפתי לבוא איתך' היא אמרה וחייכה.
'אני אלך להביא לך כדור. חכה כאן'היא אמרה. הנהנתי לחיוב והיא הלכה להביא.
'תודה' אמרתי לה כשהיא הביאה אדויל עם כוס מים והיא חייכה. התחיל להיות לי ממש קר, התחלתי לרעוד, מה יש לי?! אני בחיים לא ככה שאני שותה, חשבתי לעצמי.
'בר אולי נזמין רופא?׳ בתאל אמרה בדאגה ששמה לב לרעידותיי.
'לא זה בסדר. כנראה מתחיל להיות לי חום, אל תדאגי' אמרתי עם חיוך מאולץ, שאולי יגרום לה פחות לדאוג והדלקתי תוך כדי את הטלוויזיה שתבין שהכל בסדר.
היה שקט. לא היה לי נעים להסתכל עליה אחרי שמקודם אמרתי לה שאני מרגיש כלפייה משהו, אבל ראיתי מזווית העין שהיא בוהה בי, כאילו חושבת על משהו, כנראה על מה שהיה מקודם,
'את בטח עייפה, זה בסדר, את יכולה ללכת לישון' אמרתי והמשכתי להסתכל לכיוון הטלוויזיה, היא הנהנה לחיוב ויצאה מהחדר.
כעבור רבע שעה היא נכנסה בפיג׳מה לחדרי,
'קרה משהו בתאל?' אמרתי תוך כדי שאני עובר במצב שכיבה על המיטה לישיבה.
'לא,אני פשוט דואגת לך' היא אמרה והתקדמה לעברי. חייכתי חיוך קטן לעצמי. לפחות היא דואגת לי, חשבתי.
'זה בסדר בתאל באמת! עדיף שתלכי לישון וגם כדי שלא תדבקי'אמרתי.
היא הייתה שקטה ולא אמרה כלום,
'זה בסדר אם אני אשאר לידך עד שליר ואביאל יחזרו? אם תצטרך משהו אני אהיה לידך' היא אמרה והסתכלה לתוך עיניי.
'את בטוחה?' שאלתי אותה.
'כן, אני מעדיפה שלא תיהיה לבד'
היא אמרה והייתה נראת ממש עייפה, לא היה בי הכוח לשכנע אותה ללכת לישון.
'את יכולה לשכב ליידי, זה בסדר לא יהיה כלום. מבטיח'אמרתי לה.
'לא זה בסדר, אם אני אשכב אני ארדם, ואני כאן כדי להיות ערה ולשים לב מה קורה איתך' היא אמרה ופיהקה פיהוק שעוד שנייה בלע אותי. כיביתי את הטלוויזיה והיה חשוך בחדר למרות שהאור במסדרון נשאר דולק, אבל הוא לא הגיע לחדרי.
ניסיתי להרדם ולא הצלחתי,
לפתע שמתי לה שבתאל זזה ולאחר מכן היא פשוט נשכבה לידי…ואז כבר אני חושב שנרדמתי.
נקודת מבט ליר-
קמתי כשאני בחדרה של אמא שלי והיא לא ליידי, תוך כדי אני נזכרת באתמול בלילה, או שזה בעצם היה לפנות בוקר של היום, חשבתי לעצמי ונזכרתי באביאל בטח הוא עם כאבי ראש אחרי אתמול גיחחתי עד שנזכרתי בבתאל ובר שישנו ביחד. קמתי, עליתי לחדרי כדי לצחצח שיניים, פתחתי את הדלת בשקט כדי לא להעיר את אביאל ונכנסתי לחדר האמבטיה. צחצחתי שיניים, שטפתי את פניי ויצאתי מחדר האמבטיה לחדר וראיתי שהאור דולק ואביאל במיטה משפשף את עיניו.
'בוקר טוב גם לך' אמרתי
'יא משוגעת הבהלת אותי' הוא אמר וקפץ מבהלה.
חחחחחחח וואי צחקתי לפחות כמה דק.
'תפסיקי יא מכוערת, זה לא מצחיק'
הוא אמר לי ואני חזרתי לחדר אמבטיה שנמצא בתוך חדרי, והוצאתי מברשת שיניים
'קח' אמרתי לו.
'וקום לצחצח. יש לנו כמה עניינים לטפל בהם' הוספתי וחייכתי הוא חייך גם וקם לצחצח.
כשהוא סיים יצאנו מהחדר,
'אתה רוצה להגיד לי שהם עדיין ישנים?׳ שאלתי אותו
'כנראה שכן' הוא אמר והתקדם לכיוון החדר של בר, הוא פתח את הדלת ואני אחריו.
האור היה מכובה אבל הרגשתי שהוא ליידי
'את חושבת על מה שאני חושב?'
הוא נצמד אליי ולחש לי.
'מפגר' אמרתי וגיחחתי בשקט, הבנתי כבר מה הוא חושב
'1,2 ו3!' אמרתי ואני ובר קפצנו עליהם.


תגובות (2)

חחחחחחחחחחח משוגעים תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

24/05/2014 14:21

המשך

24/05/2014 14:29
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך