תני לי מעט ממך-פרק 2
נקודת מבט אביאל-
הייתי בדרך לתל אביב, לקחת את בר מהבית ספר ולשבת אצלו קצת ובטח בערב נצא. הגעתי לאזור של הבית ספר, נסעתי מהר שכל תשומת הלב תיהיה עלי.
פיייי עוד שנייה דרסתי איזה אחת,
הרמתי תקסדה מעל לראשי, בחנתי אותה, איזה עיניים יש לה אני מת.
״עיניים שלי לא חבל אם הייתי דורס יפה כמוך?״ אמרתי לה וחייכתי את החיוך המוכר שלי. אין אחת שלא נפלה בחיוך הזה, ואם במקרה יש משהי שלא נפלה חחח אז היא לסבית, בדוק.
״מאמי לא חבל על ערס מבוזבז כמוך?״ היא אמרה בהתחכמות וחייכה, וואלה לא מספיק העיניים שלה יפות גם החיוך שלה יפה.
״תגידי תודה שהערס הזה בכלל פנה אלייך״ החזרתי לה עקיצה והיא בתגובה התעלמה ממני והתקדמה.
נקודת מבט ליר-
עוד אחד נו כבר אמרתי שאני שונאת ערסים ? עפים על עצמם!
התעלמתי ממנו והלכתי לכיוון הבית, אם בר עדיין לא יצא אז שכבר ילך לבד מה קרה?!
״שמת לב איזה חתיך הוא?״ בתאל קפצה ואמרה לי. היא ממש עצבנה אותי, כאילו מה? עוד שנייה מתתי לה מול העיניים ומה שמעניין אותה זה היופי שלו?
״בתאל מאמי יופי זה לא הכל בחיים״
אמרתי בכעס למרות שהוא באמת היה חתיך..
״את כזאת מפגרת לפעמיים..״בתאל אמרה לי והנידה בראשה.
״טוב שקט,עזבי את זה. את מגיעה הביתה ומארגנת דברים לערב. יוצאים היום ואת באה לישון אצלי נכון?״ שאלתי אותה או שזה יותר בכיוון של קבעתי את זה.
ובנוסף הסברתי לה את סדר היום שלה.
״כןכן לא שכחתי״ היא אמרה והנהנה.
התפצלנו כל אחת לדרך שלה,
הגעתי הביתה ונכנסתי להתקלח, שיצאתי הלכתי לנוח, למרות שאני לא מאלה שישנות צהריים, מעדיפה לעשות כל דבר מאשר לבזבז כמה שעות מהחיים שלי בלישון, קמתי אחרי שעה בערך…
המשכתי לשכב במיטה, והייתי קצת באייפון… נכנסתי לווצאפ ושלחתי לבתאל הודעה,
"מכוערת אולי תתארגני ותבואי אליי מעכשיו?״
״סבבה כמה דק ואני אצלך״ היא ענתה לי לאחר כמה שניות.
התנתקתי מהווצאפ המשכתי להיות באייפון, נכנסתי לאינסטגרם, דפדפתי קצת אבל אין שום דבר מעניין.
נקודת מבט אביאל-
אחרי שאספתי את בר מהבית ספר
נסענו אליו הביתה וישבנו קצת בחוץ,
כלומר בחצר ממול הבריכה.
יש לו בית ענק, לא זכרתי את זה ככה הייתי אצלו בעיקר בבית של אבא שלו בבת ים…
ישבנו דברנו קבענו לאן לצאת היום בערב, ולפתע איזה אחת נכנסה לבית, הייתה מוכרת לי אבל לא זכרתי מאיפה.
״אה בתאלללל״ בר צעק לכיוונה. ״מה קורה בר? ליר למעלה נכון?״ היא שאלה ולקחה כוס מים מהמטבח.
״כן חיים שלי״ בר ענה לה, היא עלתה למעלה וישר קפצתי.
״פששי בר מי זאת הכוסית הזאת?״ תחקרתי אותו קצת.
״חברה של אחותי אח שלי״ הוא אמר וצחק.
״אחות? יש לך אחות?״ שאלתי אותו והרמתי גבה. לא זוכר שהוא אמר לי את זה אי פעם…
״וואלה כן אח שלי״ הוא אמר באדישות כאילו זה דבר ברור שיש לו אחות וכאילו הוא דיבר עליה הרבה.
״אז אם חברה שלה כוסית מעניין איך היא״ אמרתי וקרצתי לו.
״לא חבל אביאל לא חבל..״ הוא אמר ונתן לי כאפה קטנה בראש וצחקנו שנינו כמו מפגרים.
נקודת מבט ליר-
קמתי ממיטתי, בחרתי לק בצבע אדום, התחלתי למרוח ולפתע בתאל נכנסה עם כוס מים לחדר.
״חולה על זה שאת מרגישה בבית יא מכוערת״ אמרתי לה וצחקתי.
״אם אצלך אני לא ארגיש בבית אז אצל מי??״ היא אמרה.
באתי להגיב לה בחזרה והיא ישר קפצה
״תגידי מה הוא עושה אצלך בבית?״
הסתכלתי אלייה במבט חושד ולא מבין..
״מה מי עושה אצלי בבית?״ אמרתי בקול שואל, מה היא רוצה האהבלה הזאת?!
״נו ההוא מהיום אחרי בית ספר..החתיך״ היא הסבירה והבנתי במי מדובר.
״החתיך זה מה שמעניין אותך?״ התעצבנתי והוספתי ״זה יותר בכיוון של ההוא שכמעט דרס אותי היום אחרי בית ספר״
ומה באמת הוא עושה אצלי בבית חשבתי לעצמי … ירדתי למטה באמצע הלק עם חצי אצבעות בצבע אדום והחצי השני לא, וראיתי אותו יושב עם בר. מה לעזאזל הוא עושה פה?!?
תגובות (4)
מושלם!
תמשיכיייייייייייייי
תמשיכייייי מהמם :)))))))))))
מושלם יואווו תמשיכי דחוף!!
דומה רצח למה שקראתי אבל הסיפור בכל זאת מעניין אז… תמשיכייייי