תני לי מעט ממך-הקדמה:
הקדמה:
ליר מימון-בת 16 כיתה י'.
שיער שטני ארוך וחלק עיניים ירוקות,
מרוקאיתתתת שלמה קיצור משוגעת.
אח שלי הגדול בר מימון בן 17,
אמא ואבא שלי התגרשו כשהייתי בת 4, אני לא הכי זוכרת את זה… אז זה לא כזה משמעותי אצלי, סך הכל נהנת, מקבלת כל מה שאני רוצה משני הצדדים.
אבא גר בבת ים, עם חברה שלו שהכיר במשך השנים.
אני ובר עם אמא בתל אביב.
אהבה ?? הייתה!!! ליאור לוי, הוא פגע בי
וכמובן שבר ראה שנפגעתי הוא כבר טיפל בו אבל בכל זאת מאז בר לא נותן לי לפתח קשר רציני הוא פשוט חושב שהוא מחליט עלי. טוב רק חסר שאני אשכח את בתאל הבתאל שלי החברה הכי הכי שלי. זאת שיודעת עלי הכל מבינה אותי גם בלי שאני אדבר!
בר מימון- בן 17 כיתה יא,
שיער שטני מארינס, עיניים כחולות בהירות ועגיל בגבה.
שותה מעשן מזיין וזורק.
אמא שלי ואחותי ליר הן החיים שלי. שומר על ליר יותר מעל העיניים היפות שלי.
אבא שלי ואני כמו חברים טובים למרות המרחק שיש בינינו.
אביאל אח שלי היקר הכרתי אותו שאני אצל אבא שלי בבת ים בעזרת השם שבוע הבא הוא עובר עם אבא שלו ואחותו לתל אביב בשתי מילים-
יהיה בלאגןןןןןןן
אביאל אברג׳יל- בן 17 כיתה יא.
שיער חום מארינס, עיניים חום דבש עגיל בלשון ובגבה.
מעשן, ושותה סטוציונר?? אני? מה פתאום!
אמא שלי נהרגה בתאונת דרכים לפני 3 שנים, מאז השתנתי נהפכתי להיות מה שהיא הכי לא רצתה, כמה שניסיתי להחזיק את עצמי בשבילה אבל זה כבר לא היה בשליטה שלי.
ליאל אחותי הקטנה בת 15 היא החיים שלי, אבא שלי יום אני רואה אותו יום לא עכשיו יש לו כמה דברים בתל אביב הוא החליט שנעבור לשם.
שלא יצא שלא נראה אותו בכלל אבל שאני יתנגד ?? תל אביב פאקינג תל אביב!
בתאל כהן- בת 16 כיתה י,
שיער שחור/חום מתולתל ועיניים חומות.
החברה הכי טובה שלי יודעת עלי הכל,
ליר מימון האחת והיחידה!
תגובות (3)
יפה!
תתחילי!
אני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי!♥
להתחיל דחוףףף!! מושלם
יש לך בסיס מצוין וכתיבה נהדרת, הייתי ממליצה לך לא לעשות הרבה סימני קריאה ושימי לב לפיסוק ונקודות.
מחכה להמשך :-)
נ.ב אשמח אם תקראי את הסיפור שלי❤️