פירפיר
מקווה שתאהבו..ובבקשה תגיבו..ותביאו את החברות שלכן.. כי אני לא יכולה עם שתי קוראות..אומנם קוראות מדהימות..אבל אני רוצה שהסיפור יתפרסם..תעזרו לי :)) תהנו♥

תמיד תהיי לי מאושרת פרק-9

פירפיר 10/03/2014 2195 צפיות 4 תגובות
מקווה שתאהבו..ובבקשה תגיבו..ותביאו את החברות שלכן.. כי אני לא יכולה עם שתי קוראות..אומנם קוראות מדהימות..אבל אני רוצה שהסיפור יתפרסם..תעזרו לי :)) תהנו♥

נקודת מבט של אסי.
שלחתי לעדן הודעות..מלא הודעות..
'עשיתי משו?'
'פגעתי?'
וכאלה..
היא ענתה לי 'עזוב אותי בשקט יחתיכת עלוקה'
פעם ראשונה שבחורה פוגעת בי,משפילה אותי,ואחרי הכל אני עדיין אוהב אותה..היא שברה אותי..היא לקחה לי את הלב ודרכה עליו.
מה נסגר עם הנשים של היום?הייתי סטוציונר והיא שינתה אותי,אני באמת אהבתי אותה.

נקודת מבט אופיר.
"סהר אני דואגת לאסי..כבר יומיים שהוא לא יוצא מהחדר..הוא לא אוכל כלום,אני לא יודעת מה לעשות"אמרתי לסהר שדיברתי איתו בטלפון.
"אל תדאגי אהובתי אני היום יוציא אותו קצת לשחק כדורגל נוציא אותו קצת מהדיכאון.."הוא אמר.
"תודהה חייםשלי אני אוהבת אותך."אמרתי.
"אוהב יותר,חיים שלי אני ידבר איתך אחר כך אני חייב לעוף."הוא אמר וניתק.
עליתי לחדר של אסי עם כוס מיץ תפוזים וטוסט..אני כבר יודעת שהוא לא יסכים לאכול אבל לפחות ננסה..
נכנסתי לחדר שלו..הוא שיחק עם הכדור טניס שלו זרק לתקרה ותפס..
"אסי..בבקשה..אתה חייב לאכול משהו.." אמרתי.
"אני לא רעב אופירי תשאירי אותי לבד"הוא אמר..הוא היה יותר רגוע ממקודם..אבל עדיין עצוב מתמיד..
ירדתי למטה ,יושבת על הספה ובוכה פשוט בוכה.מסכן אחשלי..הוא היה מוזנח מתמיד..הוא לבש טרנינג אפור מוזנח..הוא היה בלי חולצה,למרות שלאח שלי יש גוף מושלם..,היו לו זיפים קטנים..ראו שהוא לא התגלח..והכי עצוב?שעדן הייתה החברה הכי טובה שלי ושל תהל..וככה היא פגעה באחי..

נקודת מבט של תהל.
נכנסתי להתקלח להוריד את כל היום החרא הזה מעלי.כבר עם אופיר לא דיברתי עדיין..אבל שמעתי שעדן בגדה באסי והוא שבור מזה..החלטתי ללכת לראות מה שלומו..רוב הסיכויים שהוא לא יכניס אותי בכלל..
לבשתי שורט בצבע אפרסק וחולצה לבנה נופלת..שמתי בושם וסידרתי קצת את השיער.
"ביי אמא הלכתי"באתי לצאת מהבית
"לאן?"
"לאופיר".
היא הנהנה ויצאתי מהבית.
דפקתי בדלת ואופיר פתחה לי.
"חייםשליי"היא חיבקה אותי.
"אופיריי"חיבקתי אותה חזרה.
היא הסתכלה עליי מרימה גבה כזה..
"תהל הכל טוב?"היא שאלה.
"כן..באתי לדבר עם אסי..אני עוד מעט ירד לדבר איתך.."
אמרתי ועליתי לאסי.
"א..סי?אפשר להכנס?"שאלתי בזהירות.
"כ..ן."אומייגאד הוא נתן לי להכנס זה כבר התחלה.
"הי.."לחשתי והתיישבתי על המיטה שלו.
"היי.."הוא אמר כשראשו מורכן.
"אסי..אני רוצה שתספר לי מה קרה.."
"אין הרבה מה לספר .חיכיתי לה בחדר שלה היא נכנסה עם איזה מישהו מכוער והומו הם התנשקו ואז היא צחקה עליי ואמרה שהיא בחיים לא אהבה אותי.."הוא אמר וגיחך צחוק רחמים כזה.
"אויי אסי…אני כל כךך מצטערת שלא הייתי פה שהיית צריך אותי."חיבקתי אותו.הוא חיבק אותי חזרה בידיים החסונות שלו.
"באמת איפה היית?"הוא שאל.
צחקתי צחוק אנחה כזה והזזתי את השיער מהפנים שלי.
"נתנאל נפרד ממני"צחקתי קצת..
"הוא אמר שהוא היה איתי כי הוא חשב שאני נותנת וכשהוא הבין שאני לא..הוא פשוט החליט לעזוב אותי..ולעשות ממני בדיחה.."הוספתי והרכנתי את הראש..דמעה בוגדנית יצאה..
"תהלי..את הילדה הכי יפה בעולם,הכי מדהימה,וכל מי שינסה לפגוע בך יהיה לו עסק איתי."אסי אמר והרים לי את הראש.
אוף אם הוא היה יודע כמה אני אוהבת אותו..

נקודת מבט סהר.
"צרפתי תביא תביא תקוביות"אמרתי לצרפתי ולגמתי מהבירה שלי.
"סהר מספיק עם זה אתה זוכר מה קרה פעם שעברה עוף מפה לפני שאני ישלח לאמא שלך את הידיים שלך בדואר רשום"הוא צחק.
"אפאפפ צרפתי עד אמא שלי"צחקתי.הייתי מסטול מת.
"סהר אני לא צוחק אתה כמו הבן שלי אני לא רוצה לפגוע בך לך מפה עכשיו"הוא היה עצבני.
לקחתי את הבקבוק וודקה שלי ויצאתי מהמועדון האפוף עשן.מתנדנד כולי וצוחק ושר.
"איזה יום שמח לי היום"צחקתי ושרתי.
ישבתי על איזה ספסל ונרדמתי.כמו חמור נרדמתי.
חלמתי חלום.
"סהר..סהר.."שמעתי קול של ילדה מצחקקת..זה הקול שלה..הקול של ליאן..פעם ראשונה שאני חולם עליה..
"ליאני?איך התגעגעתי נסיכה קטנה"שמחתי
היא ישבה על נדנדה עם שמלה לבנה משוחררת כזאת..הייתה לה צמה ארוכה ומעליה היה כתר לבן מפרחים כאלה..השיער הבלונדיני שלה ארך..והיא הייתה נראית ממש מאושרת.
"סהר אחי האהוב והחתיך שלי התגעגעתי אלייך"
"גם אני התגעגעתי את לא מבינה כמה בכלל"אמרתי לה.
שמעתי יש לך חברה..מספרים עליה פה שהיא בחורה זהב..שמור עליה."היא חייכה.
"פה?איפה זה פה?"שאלתי.
"גן עדן יטיפש"היא צחקה.
"מה אני בגן עדן?"שאלתי.
"לא יטיפש אני בחלום שלך..אתה חולם עליי"היא אמרה.
"פעם ראשונה שאני חולם עלייך אחותי הקטנה"אמרתי.
"אתה יודע שאנחנו תמיד יכולים להיפגש פה בחלומות שלך"היא חייכה.
"באמת?איך?"שאלתי.
"אתה פשוט צריך לחשוב עליי לפני השינה וזה יבוא לך לבד"היא ענתה לי.
"אני כל הזמן חושב עלייך"אמרתי לה.
"הפעם כנראה ממש רצית אתזה.."היא אמרה והתחילה להיעלם לאט לאט..
"ליאן?ליאן?ליאןן תחזרי!!"צעקתי וקמתי מהשינה..מהספסל כולי מזיע.


תגובות (4)

תמשיכיייייי

10/03/2014 21:48

תמשיכיי

10/03/2014 22:46

אני קוראת חדשה תמשיכי!!!!!!

10/03/2014 23:14

תמשיכיייי

11/03/2014 16:07
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך