תמיד תהיי לי מאושרת פרק-3
-נקודת מבט של אופיר-
קמתי בבוקר,נכנסתי לשטוף פנים ולצחצח שיניים,ועכשיו הבעיה הגדולה..מה ללבוש?
אין לנו חולצה עם סמל בצפר אז שמתי שורט ורוד אפרסק וחולצה נופלת שחורה,נעלי בובה שחורות,מסקרה בקטנה וסידור שיער בזריז..השפרצתי מהריאהנה השחור וזהו אני מוכנה.ירדתי למטה,הכנתי שוקו..כןכן אני מכורה לשוקו שונאת נס קפה.יצאתי לגינה והבנים כבר היו שם עישנו את הסיגריה המסריחה שלהם ושתו את הקפה המר והמגעיל שלהם.התיישבתי על הנדנדה.
"בוקר טובוש אחי החתיך וחבר שלו.."אמרתי להם.
"בוקר טובוש אחותי היפה"אסי חיקה את הטון שלי.שונאת שהוא עושה אתזה.
"באלך לקחת אותי לבצפר לפני שאני יאחר?"שאלתי אותו.לאסי חשוב שאני יצטיין בלימודים כדי שלפחות מאחד מאיתנו יצא משהו..
"כןכן אני יביא את המפתחות ונצא..סהר אתה נוסע איתנו נכון?" אסי שאל.
"כן אחי זה בסדר?"סהר שאל/ענה.
"מה אתה חמור דלק שלי זה דלק שלך בטח שזה בסדר"אסי אמר.
הגענו לבצפר ואני נכנסתי לכיתה והבנים הלכו למחששה כמו כל בוקר.
ראיתי את תהלי..אוקי מחכה לנו שיחה ארוכה עם עדן.
"יפהה שלי בוקר טובב"צעקתי לה וקפצתי עלייה בחיבוק.
"בוקר.."אמרה וחייכה חצי חיוך.
צבטתי אותה בלחי."מה זה החיוך המעפן תחייכי את החיוך המושלם שלךך!!בשביל מה היה לך גשר שנתיים??כדי שתשוויצי בחיוך המושלם הזה"צעקתי עליה.
היא צחקה.
"אוף מה עכשיו שעתיים הסטוריה נוו"התחלתי לילל .
-נקודת מבט סהר-
חשבתי על מה שאסי ואני דיברנו אתמול..יש לאסי חברה כבר שבועיים וזה נראה כאילו הוא באמת מאושר..אולי הגיע הזמן שגם אני יתפס על איזה מישהי?נעע עזבו טוב לי עם כולן..לא יכול חברה אחת.
"מה אתה חושב יחמור?"אסי נתק אותי מהמחשבות.
"מה אני חושב על מה?"לא הקשבתי..
"מה אתה הומו?שעה אני אומר לך שאני רוצה לעשות מסיבה אצלי בבית.מה אתה חושב?"הוא שאל
"אתה יודע שאני חולה מסיבות אבל בשביל מה מסיבה עכשיו?זה מסיבה בשביל עדן כדי להראות לה כמה אני אוהב אותה. מה אתה אומר?"
ואה וואה נתפס קשה על הבחורה.
"אם זה מה שיעשה לך טוב אני זורם..רק תגיד לי שיהיה שתייה".
"מה נראלך?"אסי ענה כמובן מאליו.
"אללהה מסיבהה"אמרתי וצחקנו שנינו.
-נקודת מבט של אסי-
הלכתי לכיתה של עדן.היא בכיתה של אחותי.
"היי יפה שלי"אמרתי לה וחיבקתי אותה מאחורה.
"היי נסיך שלי"היא הסתובבה לנשק אותי.
"שומעת אני עושה לכבודנו מסיבה"הודעתי לה.
"מסיבה ?בשביל מה?"היא צחקה.
"בשביל להגיד לכולם שאת שלי"צחקתי גם אני.
"אהובבב שלי"היא קפצה עליי.
אין אין אני מאוהב בילדה הזאת!!
-נקודת מבט של תהל-
כעבור שבועיים המסיבה של אסי ועדן:
התלבטתי אם ללכת או לא..ואז אסי התקשר.
"תהלי אחותיי היפהה תתארגני אני בא לאסוף עוד שעה וחצי."הוא אמר.
"א..וק..י"השבתי מתאפקת שלא לבכות.
"תהלי הכל טוב ?מה קרה מישו פגע בך?"הוא שאל.
אתההה..
"חחח לא הכל סבבה סתם עייפות.טוב הלכתי להתארגן ביווש"אמרתי ומיהרתי לנתק.קמתי שטפתי פנים, היום אני הולכת לדפוק הופעה שיצאו לכולם העיניים.
שמתי שמלה שחורה קצרה עם גב פתוח ושרוול ארוך,מרחתי איילנר עבה ומסקרה.עשיתי בייביליס ופוני של השיער וקצת ניפחתי אותו.אודם אדום חזק,בושם ליידי מיליון .והייתי נראית פצצה.נעלתי את העקבים הכי גבוהים שלי ויצאתי לחכות לאסי.
המכונית השחורה והיוקרתית שלו הגיעה והוא יצא ממנה.הוא היה כל כך חתיך.הוא לבש גינס עם הגומי למטה וחולצת טריקו עם הדפס של אמריקן איגל.הריח של הבושם שלו היה כל כך טוב..הוא ערבב סילבר וואן מיליון..
"וואו.."הוא פלט..צחקתי
"וואו גם אתה בעצמך"התקרבתי ונתתי לו חיבוק.
נסענו וכל הדרך צחקנו.הבנאדם חולה בראש חחח.
הגענו למסיבה וחיפשתי את אופירי..הנה היא מדברת עם סהר..אני לא יפריע להם..אולי בסוף יהיה ביניהם משו..
"סליחה אפשר להזמין אותך לשתות?"מישו שאל..
"חחח תודה אבל אני לא שותה.."השבתי.
"אז לרקוד?"הוא שאל.
"חחחח בכיף"עניתי והלכנו לרחבת הריקודים.
"מה השם של הנסיכה הכי יפה במסיבה?"הוא שאל.
"חחח תהל.ולך?"שאלתי אותו.בתכלס הוא נראה טוב.
"נתנאל אוחנה"
"היי נתנאל אוחנה"חייכתי אליו.
"וואו איזה חיוך"הוא אמר.צחקתי.
אסי עלה לבמה עם עדן ולקח את המיקרופון.
"אז היי לכולם מקווה שאתם נהנים. אהובה שלי אני רוצה להקדיש לך שיר."הוא אמר והסתכל על עדן שהסמיקה.
עלו לי דמעות בעיניים.לראות את אהבת חיי מקדיש למישי שיר..אין דבר יותר כואב מזה.
"אהובה שלי,את לי האושר שחיפשתי בחיי!!כמו אור ירח שמאיר את לילותייי.."הוא התחיל לשיר.בכיתי.מזל שהיה חושך..רצתי לשירותים והסתגרתי שם..אופיר דפקה בדלת ופתחה אותה.
"נסיכה שלי אלל תבכי בבקשהה אני יבכהה גם"אופירי רגישה.היא התחילה גם לבכות
"הוא הקדיש לה שיר..היא יודעת שאני אוהבתת אותו למה היא עשתה אתזהה אופירי למה התאהבתי באחיך??"בכיתי
"דיי אהבה שלי את נסיכה ואת תמצאי מישו אחר..ראיתי שהיית כל הערב עם איזה מישו חתיך..מי זה?"היא שאלה.
חייכתי בקטנה ונזכרתי בנתנאל..
"סתם נתנאל אחד.."
"חייםשלי את חייבת להמשיך הלאהה"היא אמרה.וואלה צודקת.קמתי שטפתי פנים. ירדתי למטה.הלכתי לנתנאל וסובבתי אותו אליי.
"תהל פרץ רווקה".אמרתי לו ולחצתי לו את היד.
הוא צחק.
"וואו תהל פרץ את ישירה"
"מעולה שאת רווקה..אולי עכשיו כבר נהפוך אותך למערכת יחסים?"הוא הוסיף.
"חחחחח אין בעיה"צחקתי והוא נישק אותי.
תגובות (1)
תמשיכי!!!!!