תמיד ידעתי שאני האחת בשבילו פרק 1
היי לכולם אני יסמין טוב אממ… אני אספר לכם קצת על עצמי
ואני בת שבע עשרה וחצי מתל-אביב יש לי שער שחום פחם ועיניים כחולות בדיוק בצבע הים
יש לי אבא (אלירן) בן 41
ואמא (אדווה) בת 40
אח גדול (אוראל) בן 19 (עוד מאת מתחתן)
ואחות קטנה (אלינור) בת 14
—————————————אז הכול התחיל ככה:————————————————–
הייתי לבד בבית ישבתי לי בספה רואה טלוויזיה משועממת לחלוטין לפתע שמעתי דלת נטרקת וצעדים זה נשמע מהמרתף קפצתי מהספה כאשר שמעתי הזזת חפץ מאחורי שמעתי ריצה מהירה זה נשמע שהדבר הזה המישהו הזה רץ לכיוון חדר הורי פתיחת דלת עכשיו פחדתי הסתובבתי והבטתי מהסלון אל הדלת שעכשיו הייתה פתוחה בחדרם של הורי ואז לפתע הגיח מחדרם של הורי שד ( נראה לי שזה היה שד או סוג של מפלצת) הוא התקרב אלי צעדיו הענקים גופו הרזה 'הוא בא לקחת אותי הצילוווו' עצמתי את עני ולפתע שמעתי אותו בקול צרוד ועמוק 'יסמין יסמין'
'מה אתה רוצה ממני?' צרחתי 'דיייי דיייי' הוא כבר תפס בידי הוא נענע אותי צווחתי הייתי מבועתת
'יסמין נוו יסמין קומי' פתחתי את עיניי 'זה היה חלום' מלמלתי בשקט מולי הייתה אלינור
~נקודת המבט של אלינור~
סוף סוף גמרתי את יום הלימודים הזה חשבתי השעה הייתה 16:46 (הערת הכותבת למי שלא יודע 16:46 זה ארבע ו46 דקות) והייתי בפתח שביל ביתי ממש מול השער שלפתע שמעתי צרחות 'הצילווו הוא בא לקחת אותי' מישהי צורחת וזה מכיוון ביתנו 'אני חייבת לברר מה זה' רצתי לביתי והקול התחזק ככול שהתקרבתי זה היה הקול של יסמין נכנסתי הביתה וקראתי לה 'יסמין יסמין' היא ענתה לי כשהיא רדומה 'מה אתה רוצה ממני?' הסתכלתי סביבי לא היה אף אחד מפחיד או משהו שהיא הייתה יכולה להיבהל ממנו הכול היה שקט ורק הצרחה שלה פילחה את השקט היא צרחה 'דיייי דיייי' שמתי את ידי על ידה ונענעתי אותה היא צווחה נבהלתי וקראתי לה בלחץ 'יסמין יסמין נוו קומי' היא פתחה את עיינה ומצמצה מספר פעמים היא מלמלה 'זה היה חלום'
תגובות (1)
איך הסיפור? אני מוציאה אחד חדש