תמיד אהיה שלך.. (פרק 9)

maayanzz 08/09/2016 950 צפיות תגובה אחת

אם אתה אוהב מישהו תילחם עליו עד הסוף אתה הרי לא יודע מה יקרה לו או לך לא היום ולא מחר..
*קים*
לאן את לוקחת אותייי לאןן,אמא של אלירן פשוט העירה אותי מהשינה כמו מטורפתת והיא נוסעת כמו מטורפת ובוכה,עייניה היו כל כך עצובות שכבר נבהלתי הרגשתי סוג של מבוכה שהיא ככה בוכה ליידי.
היא לא דיברה ולא רצתה להסביר לי למה היא במצב כזה לאן היא לוקחת אותי כל הדרך,הגענו וראיתי בית חולים לקחתי אותה ניהרתי אותה למה אנחנו פה תסבירי לי למה!!!
היא בכתה והיית נסערת ואמרה
״אלירן שלנו עשה תאונה לא בטוח שהוא יתאושש מכונית התנגשה בו ביום החתונה הבאתי אותך כי את היחידה או לפחות אני חושבת שהיה רוצה שתיהיה.
מבטי היה בשוק! המום, הנשימות שלי היה כבדות ניסיתי להבין מה קורה. הדמעות זלגו רצתי כמו מטורפת לחדר שלו כל הרמייל שלי נימרח רצתי ורצתי הרגשתי את ליבי נקרע שלוקחים לי משהו..
הגעתי לחדר נסערת וראיתי אותו שוכב על מיטת בית החולים אי אפשר היה לזהות את פניו מרוב פציעות,החזקתי את ידו חזק נשקתי לו ביד ובכיתי אל ידו כל כך, לחשתי לו שאולי וישמע אותי, אני אוהבת אותך ואתה הדבר הכי טוב שקרה בחיי לא משנה איך זה קרה ומאיזה נסיבות אתה אהוב ליבי,אני קמה בבוקר המחשבה הראשונה שלי זה אתה ובלילה גם אתה,אתה לא יכול למות לי לא ככה אתה תזדקן ויהו לך מלא ילדים שמעת אותי אתה תיצא מיזה ותקום!!.
״מה את עושה פה״
הסתובבתי ראיתי את אבא של אלירן עם קולו העצבני והעיינים השטניות שלו שמסתכלות עלי.
באתי ליאת אשתך אמרה לי שאלירן עשה תאונה ובאתי.
״את הרסת להם הרסת את עוד מעזה להראות את הפרצוץ שלך פה!״
הוא פשוט החטיף לי סטירה! מבטי היה קר והתחלתי לבכות שמה את ידי על הלחי ונשארתי לשבת ולחבק את אלירן לא רציתי לעזוב למרות שפחדתי מאבא שלו בנאדם כזה שטני..
אני פה איתך ותמיד אהיה לחשתי באוזנו של אלירן.
ליאת אמא של אלירן קראתה לי ניגשתי אלייה והיא אמרה לי שאני צריכה ללכת כי עוד מעט תגיע לורן ואבא של אלירן מאוד עצבני מיזה שאת פה.
בבקשה ליאת תני לי רגע להישאר עד שהרופא יגיד מה קורה איתו ומבטיחה שאילך אתם לא תיראו אותי יותר!
״ברגע שהוא יגיד מה קורה איתו את הולכת,אני מצטערת קים אבל זה המצב״.
חזרתי לשבת ליד אלירן אוחזת בידו,אחרי התוצאות זהו אני לא אראה אותו יותר.
הרופא בא אמא ואבא שלו נעמדו ואני איתם, הרופא אמר ״אלירן במצב טוב היד שבורה לו אבל עם גבס הכל יהיה טוב תפרנו את כל הפצעיותפ אני רואה שראיתם כבר, התאונה שקרתה הוא עבר באדום היו סימנים שהוא היה מטושטש אנחנו עדיין לא יודעים למה אולי מלחץ, אתם יודעים האם אלירן עובר לחץ?
שתקתי והייתי מתה לצרוח שכן כל התקופה. הזאת הוא לחוץ ואבא שלו חונק אותו מכל הכיוונים אבל שתקתי כמו ילדה פחדנית, ליאת ישר אמרה שהכל בסדר איתו.
הרופא יצא ואבא של אלירן סגר את הדלת בעוד שאני וליאת בחדר הוא התקרב אלי
״זהו ראית את מה שהרופא אמר! את יותר לא תראי אותו לא תתקרבי אליו לא תפני אליו עם אני יראה נגיעה או התקשרות אני נשבע לך קים אני אהרוג אותך״.
עיניו פתאום של אלירן נפתחו לאט לאט ומהר החזקתי את ידו שוב והאבא מהר החזיק בצד השני
הוא לחש קים קים, ירדה לי דמעה אמרתי לו שלא ינסה לדבר שינוח.
״אני,אני אוהב אותך קים״
הדמעות ירדו ונישקתי את ידו כל כך חזק, הוא לחש לאבא שלו להתקרב האמת שקצת פחדתי ממה יגיד
האבא ריכן את ראשו לאלירן.
״אבא כל מה עשיתי עד עכשיו זה היה כדאי לשמח אותך אבא..


תגובות (1)

דורשת המשך

09/09/2016 08:26
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך