תמיד אהיה שלך.. (פרק 3)
*אלירן*
הדלת נפתחה לאט לאט ואת מי אני רואה על המזל שלי?את קים.
קמתי מהמיטה בעוד שהבחורה מחזיקה בידיי וישר העפתי אותה ורצתי אחרי קים,
מה יש לך קים תעצרי דקה בעוד שאני מושך אותה אלי.
״לא הבנתי מה אתה בא אחרי כיאלו אתה חייב לי משהו? ההסברים תן לחברה שלך נשמה״
קים תרגעי המכשפה הרעה יצא מתוכך? או זה הקנאה הבוערת מימך!!
״מה יש לי לקנאות אני בזוגיות הכי טובה עם חבר שלי תנשום״
היא הוציאה את הידיים שלי מימנה שהחזקתי בחוזקה במותן שלה והלכה.
אני באמת לא יודע למה הלכתי אחרייה, אין לי פשוט מושג אני מרגיש כיאלו אני חייב לה משהו,
אפילו לא עניין אותי מה יקרה שחברה שלי תחזור לורן מהנסיעה או שתדע שהתנשקתי עם מישהי זה הכל יותר בשביל אבא שלי.
הלכתי לשירותים להסתכל עלי שאיזה דפוק יצאתי שנישקתי את הבחורה הרגשתי מין אשם בלי לדעת למה, הבחורה הזאת קים עושה משהו עם העדינות שלה והרכות שלה ושיגעונות שהיא לפעמים מתעצבנת והיופי שלה..
די אני חייב להפסיק יש לה חבר וגם לי יש חברה, אם אבא שלי לא יקבל מה שהוא רוצה זה לא טוב.
הסתכלתי במראה בשירותים, סידרתי קצת את שערי הגולש ואת החולצה השחורה שקניתי היום מארמני אם גינס כהה, יצאתי לבחוץ וראיתי את קים מסטולית של החיים, ניגשתי וראיתי את חברה שלה אני משאר שזאת חברה שלה כי הן דיברו, מהר ניגשתי אליה והיא פשוט צעקה על קים ״אמרת שלא תשתי ועוד את אם האוטו קים״!!
התפרצתי לשיחה ואמרתי שאני אחזיר את קים ואותה הביתה אני לא שתיתי״
קים כמובן המסטולית הצביעה עלי ושמה את ידה על החזה שלי, ״אתה לא תיקח אותי מילמטר איתך לאנשהוא אני יודעת לנהוג הכי טוב שיש!״
אחזתי ביידה של קים ולקחתי אותה איתי למטה וחברה שלה גל באה אחרינו, קים ניסתה להתנגד ללא הצלחה.
גל אמרה ״ אי אפשר להחזיר את קים ככה הביתה, קים שהיא שותה היא ישר צריכה כמה שעות טובות עד שהסטלה יורדת ואז היא נכנסת הביתה, אבא שלה יהרוג אותה.
גל וקים נכנסו לאוטו לקחתי את גל הביתה ואמרתי לה שאם אמא שלה של קים שואלת איפה היא תגידי שהיא ישנה אצלך ואני ירשום מהטלפון של קים לאמא שלה שהיא ישנה אצלך.
״תודה לילה טוב״
גל גם היית מסטולית לא ניראלי בכלל הבינה מה רציתי מימנה או מה קורה.
הגענו לבית שלי לרמת השרון הוצאתי את קים השתויה מהאוטו שהיא לא מפסיקה למלמל מילים
העלתי אותה לחדר שלי בעוד שהיא מתינדנדת היא נישענה על החזה שלי, השכבתי אותה במיטה שלי היא היית כל כך יפה כל השיער היה עליה המטורפת הזאת פשוט התחילה לצחוק, ״ אמלה אלירן אל תגיד לי שאני שוב אצלך״
ציחקקתי הוצאתי את השיער מהפנים שלה, אחח השפתיים שלה כל כך יפות משורטטות כאלה והעיינים שלה הכחולות פשוט לצלול לתוכם, התאפקתי לא לעשות מעשה אני לא יכול להתעלם מהמשיכה שלי אליה שכמה שאני רוצה להתנגד זה כל הזמן פוגש אותי בחזרה, השכבתי אותה לאט לאט הורדתי את נעלייה כיסיתי אותה ואת החולצה החשופה שלה הזאת.
וישבתי על הכיסא לא רציתי שייצא מצב לא נעיים שאני יישכב ליידה והיא תקום בבוקר והיא תחשוב על דברים שלא עשינו, ישבתי על הכיסא הוא היה נוח כזה כמו כורסא ספה כזאת עד שנרדמתי.
תגובות (3)
תמשיכי
תמשיכיי אני כל הזמן במתח את לא מפסיקה להשאיר במתח!!
תמשיכי!!!