תמיד אהיה שלך.. (פרק 2 )
*קים*
מה מה חשבתי לעצמי שנשארתי!!
נכנסתי לחדר האורחים אמא שלו החמודה סידרה קצת את החדר של האורחים בשבילי, פתחתי את התיק שלי והוצאתי משם את הטרניג הלבן שלי וגופיה לבנה חולה על הודיס רק משם קונה את הבגדים המחממים שלי גם אפשר לישון איתם.
למזלי אני תמיד נסחבת למקום עבודה או לא משנה לאן עם בגדים וכנראה המזל בא טוב היום, התקשרתי לאמא שלי שלא תדאג לי שאני ישנה אצלהם בבית ישר היא נלחצה ואמרה שהם אנשים זרים ואני לא מכירה אותם, אמרתי לה שתרגע ושהכל בסדר ושהאלירן הזה סידר לי עבודה ושאמא שלו ממש חמודה, הרגעתי את אמא שלי שלא תילחץ וניתקתי את הטלפון.
לבשתי את הבגדים ונישכבתי על המיטה
אוף איזה שיעמום למה אין פה טלווזיה אוף!!
נשמעה דפיקה בדלת ולפני שהספקתי להגיד משהו אלירן נכנס, החצוף אפילו לא חיכה שאגיד שהוא יכול להיכנס ואם הייתי מתלבשת, הוא התקדם לעבר המיטה ופשוט נשכב עליה יד אחת על עורפו ויד אחת על המיטה.
באיזה קטע אתה נכנס לחדר ועוד בלי לדפוק וגם להיות על המיטה יש לי חבר..
״ את יכולה להירגע קים רציתי שנכיר קצת שלא תחשבי שאני מתחיל איתך יש לי גם חברה״.
התפרצתי לשיחה ואמרתי אם היית חבר שלי היית מוצא את עצמך בפח ואת הבחורה באשפוז או ההפך אני לא בטוחה, הוא ציחקק ואמר״ כמה זמן את וחבר שלך ביחד״? שלוש שנים אני איתו אמרתי.
״אהה כמוני וכמו חברה שלי עוד כמה ימים יש לנו שלוש שנים, אבא שלי מת שנתחתן מת שאני יציע לה כבר.״
אהה אז אז אתה תציע לה בגלל אבא שלך?
האמת שלא התביישת לשאול אותו שאלה כזאת הסתקרנתי, הוא ישר העביר נושא ושאל אותי ״ ואת אוהבת את חבר שלך?״
אתה חצוף אתה יודע! לא שואלים שאלה כזאת ואני לא אענה לך על זה כי אנחנו לא מכירים.
״מה את נלחצת זה שאלה ממש פשוטה את אוהבת את הבחור או לא, רואים שלא לפי ידייך המזיעות והלחץ בגופך.
שומע אלירן אז אני ממש לא לחוצה ואני אוהבת אותו סבבה לך!?
קמתי מהמיטה ופתחתי את הדלת, הסתיימה השיחה של ההכרות אתה יכול לצאת, הוא קם מהמיטה והתקרב אלי ״השיחה עדיין לא נגמרה״,
נעלתי את הדלת, כיאלו מה הוא חושב לעצמו שהוא יכול לשאול מה שבאלו זה שהוא חתיך והוא חושב שהוא חכם המפגר הזה לא נותן לו את הזכות להיכנס למיטה ככה ועוד בלי חולצה, נכנסתי למיטה ושמעתי שירים עד שנרדמתי.
..
השעון מעורר צילצל הזכיר שכבר בוקר, מהר קמתי התלבשתי בשיא המהירות ירדתי בשקט במדרגות. הוצאתי מהתיק שלי דף ועט ורשמתי תודה על האירוח ועל זה שלא רציתם שאחזור בגשם תודה על הדאגה, השארתי על השולחן וחיכיתי למונית בחוץ שהזמנתי, היא הגיעה וניכנסתי.
הגעתי סוף סוף הביתה נכנסתי למקלחת הרגשתי מסריחה! מקלחת רעננה עשתה את העבודה.
התקשרתי לאלי סוף סוף אחרי כל הסינונים של אתמול שהתקשר, המצאתי לו שנרדמתי אתמול בלילה ושעכשיו קמתי, אין לי מושג למה לא אמרתי את האמת, אולי בגלל שאני מכירה את אלי אם הוא היה יודע שאלירן היה במיטה איפה שישנתי בחדר אורחים הוא מזיין אותו ואותי ביחד.
חברה הכי טובה שלי התקשרה גל והתחילה אם החפירות שלה שאבוא איתה למסיבה היום בערב של ידיד שלה כי הבחור שהיא אוהבת נמצא שם, האמת שלא רציתי זה בתל אביב ואין לי עצבים מהרצליה לתל אביב אבל איכשהוא השתכנעתי רק היא יודעת איך לחפור ובמיוחד איך לשכנע.
הפכתי את הארון שלי לא מצאתי כלום אין אני בנאדם בעייתי! אני חייבת שכל הלבוש יהיה מושלם, לקחתי מההורים את המפתחות של האוטו
ונסעתי מהר לקניון, הגעתי לשם ורצתי לזארה אין על החנות הזאת אם היה אפשר הייתי קונה את כל החנות, קניתי חולצה לבנה מהממת פתוחה בציצי וחצאית גינס חולה על הלבוש המושלם.
הגעתי הביתה היה כבר ערב, לבשתי את החולצה והחצאית שקניתי ועשיתי פן, השיער שלי גלי נוטה לחלק ורציתי שהוא יהיה חלק חלק. ירדתי למטה לאוטו ונסעתי לגל היא ירדה למטה וחיבקה אותי כיאלו לא ראתה אותי שנים.
״תגידי את לא שותה קים??״
האמת שלא זורם לי לשתות, אחרת לא הייתי באה אם האוטו ברור.
הגענו למסיבה של הידיד, כמובן אני התביישת אני לא מכירה שם אף אחד, גל ברור מראה נוכחות היא חולה על להיות במרכז העניינים, אמרתי לה שאני הולכת לשירותים התבאסתי שהבאתי את האוטו אוף רציתי פתאום לשתות.
חיפשתי את השירותים הבית היה ענקי!
פתחתי דלת דלת עד שפתחתי עוד דלת ועל המזל שלי ראיתי את אלירן מתנשק עם מישהי..
תגובות (2)
תמשיכי
אהבתי תמשיכי