תמיד אהיה שלך.. (פרק 17)

maayanzz 18/02/2017 976 צפיות 2 תגובות

*אלירן*
לעזעזל לחשתי, לקח לי כמה שניות להבין שאני באמת רואה אותה ואיזה גורל מטורף…
״קים״ אני בקושי מצליח להגיד את שמה,לבי פועם בחוזקה והעיינים שלי נעוצות בה.
אני חושב שהיא גם נותרה המומה היה דממה של כמה שניות,הרופא צעק לי ״תטפל בה במטורפת הזאת״ והם יצאו.
״מה אתה עושה פה״ קים אמרה ושברה את השתיקה ברגע, מה אני עושה פה?מה את עושה פה.
חשבתי שאשנא אותה בכל גופי חשבתי שגם אם מתישהוא אראה אותה לא יזיז לי לשנייה,כל מה שחשבתי לפני פשוט נמחק.
היא רצתה לצאת לבחוץ ולא נתתי לה היא מנסה להילחם בי ולהשתחרר מהאחיזה ולא שיחררתי אותה לרגע,ראיתי את הדמעות זולגות בעייניה רעדה ברמה מפחידה, אני אוחז בה והיא ממשיכה להילחם בי, רגע אחד הוצאתי אותה ונזכרתי במכתב שהיא כתבה קראתי לה זולה ומסריחה היא החטיפה לי משכתי אותה אלי ידעתי שלא אוכל להחטיף לה לחשתי לה שאני שונא אותה, אבל הלב לא משחרר.
״אלירן תשחרר אותייי״
לא יקרה לא משחרר הצמדתי את שפתיי לשפתייה נשכתי לה אותם הרגשתי את המשיכה את התשוקה הזאת שבחיים לא יכלתי להסביר איתה, היא כל כך יפה בחיים לא חשבתי שאכנע לזה והמשיך לרצות אותה ככה אני לא עוצר לרגע לא חשבתי לרגע,שכחתי מהכל מסביב עד שהלשון שלי חדרה לתוכה היד שלי היית מאחורי השיער שלה הצמדתי אותה אליי והמשכתי לבלוע אותה והיא לא עצרה לרגע המשכתי לנשק כל חלק קטן בפנייה.
*קים*
צמרמורת בכל גופי ניסיתי להילחם בו אבל זה יותר חזק מימני הבטחתי לעצמי שאהיה חזקה שלא אשבר,זה לא עבד כל כך אצלי הוא נישק כל חלק קטן בגופי כיאלו מותר לו לעשות את זה אבל משום מה אהבתי את זה רציתי את זה ולא יכלתי הוא נשק לי בצוואר השאיר בי צמרמורת מטורפת..
הוא החזיק בי בחוזקה כיאלו שאעזוב,אבל העיינים המשיכו להסתכל זה בזו לא היססנו.
היית דפיקה בדלת שיחרננו אחד את השני ורעדתי כל המחשבות נעלמו הסתכלתי רק עליו זה היה מטורף הוא יותר חתיך מימה שהוא היה המגע שלו החוזקה הזאת שרק איתו אפשר להרגיש ככה.
הרופא נכנס ומהר צעק לאלירן לבוא שאבא שלו בקריסה הוא רץ לאבא שלו ולא הבנתי מה קורה פה מה אני באיזה חלום שעוד מעט נגמר מה חשבתי לעצמי! מה הוא חושב שהוא יכול לבוא ככה ולנשק אותי ולעשת מה שהוא רוצה בי.
ידי היו על פני והתחלתי לבכות לא ידעתי אפילו מימה הבכי מיזה שראיתי אותו או מיזה שנתתי לעצמי לעשות בו כרצונו, הוא זה שהלך שבחר ומה זה עכשיו אבא שלו הם בקשר טוב? הדבר היחיד שהיה לי בראש זה לדבר איתו להבין מה קורה מה זה היה!.
העפתי את החלוק מימני ולבשתי את הבגדים שלי הלכתי במהירות הביתה שלא אצטרך להתעכל ברופא שהרבצתי לו או באלירן אני אבוא כבר מחר לראות את חברה שלי כרגע אני לא מסוגלת לשאת את כל הכאב הזה.
נכנסתי הביתה והתקלחתי להוריד מימני את הריח של הבית חולים איכס יום אחד שם ואני מרגישה כמו חולה.
נכנסתי למקלחת שמעתי שירים באוזניות והזזתי את אצבועתיי ברגליים.המחשבות הציפו אותי כל כך הרבה שאלות כמו מה הוא עושה פה הוא לא נשוי? אין לו ילד? הוא לא חיי את החיים שלו? למה הוא נישק אותי יכול להיות שהוא מרגיש מה שאני מרגישה אחרי כל השנים האלה או שזאת רק אני ואני מטומטמת שנתתי לזה לקראות!.
נשכבתי במיטה ושמעתי את השיר llorar jesse y joy עד שנרדמתי ..

התארגנתי מהר כדאי לצאת לבית חולים אכלתי מהר את החביתה והסלט שהכנתי ויצאתי,הגעתי לשם ועליתי לקומה שחברה שלי נמצאת שם.
לא מאמינה שעדיין היא לא התעוררה מה עד כדאי כך כל הנזק בא לה לראש התפללתי שתקום ותרגיש יותר טוב, חברות שלי נכנסו והיינו איתה שאלתי עם מישהי רוצה משהו לשתות שאני הולכת להביא לי לשתות הן ענו כן ויצאתי מהחדר עברתי דרך המסדרון וקלטתי את אלירן שגם הוא קלט אותי לא נתתי לו לעבור.
״מה נסגר״ אלירן שאל בקול חלש .
מה שנסגר שאתה ואני צריכים לדבר אתה בא חושב שאתה יכול לנשק אותי אנחנו לא התראינו ארבע שנים באיזה זכות?.
״זכות של כלום זה היה טעות לא יודע בכלל מה חשבתי לעצמי, את יכולה להירגע את כלום ושום דבר בשבילי״.
עייני היו מבריקות מנסה לא לבכות מנסה להחזיק את עצמי..

*אלירן*
אני שונא אותה ואוהב בו זמנית כיאלו שום דבר לא השתנה אבל אני אומר לה את זה כי אני לא רוצה שום קשר איתה אחרי המכתב שהשאירה.
״אנחנו נדבר אלירן זה לא מעניין אותי עם אתה שונא או לא זה מעניןן לי תזין, אתה תסביר לי מה זה היה כי אני חושבת שזה יותר מכלום״.
ראיתי את הברק בעייניה שאני מכאיב לה שלא יודע מה חשבתי לעצמי שהעזתי לעשות דבר כזה.
״אתה עכשיו לא בא איתי לדבר אני מורידה את החולצה ואני יעשה לך פדיחות״!
את צוחקת אמרתי בקול מזלזל, היא שיחררה תכפתור והמשכתי להגיד שזה מזיז לי תזין
היא בחיים לא תוריד חולצה.
״אתה בטוח״ היא אמרה בלחש..
לא עניתי רק הסתכלתי היא שיחררה עוד כפתור ואפשר כבר היה לראות את החזייה מבצבצת מה שכן לא אכפת לה מכלום!,הצמדתי אותה אלי ולחשתי לה ״זה שאני מתעב אותך זה לא אומר שאני אתן לך להוריד מעצמך״ והכנסתי אותה למחסן הראשון שראיתי.


תגובות (2)

מהמם המשךךךךךךךךךך

18/02/2017 19:39

את כותבת ממש יפה,תמשיכיייי!!

19/02/2017 19:08
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך