תמיד אהיה שלך.. (פרק 13)
*אלירן*
בכל החיים יש לך עלייה או ירידה במקרה שלי זה רק יורד ויורד ולא מפסיק לרדת עד הסוף.
אני זוכר את החיוך האחרון שלה את הרגע שהיא שמחה שיש לה ילד כי ידעה שאולי ולא תוכל להביא ילדים יותר, את האושר בעייניה שעוד שמונה חודשים היא תהיה אמא אבל לה!לה זה לא קרה, והיא העדיפה לגמור את החיים שלה באגם ששם היא התאבדה…
ההורים שלה וההורים של לורן לא רצו שאחזור לארץ. בשדה תעופה בעוד שאני עם גופתה, אבא שלי הכה בי והאשים אותי והטיח בי מילים קשות כיאלו אני זה שרצחתי אותה ואת הילד שלנו! הוא פשוט אמר לי שכולם מעדיפים שאהיה בחול ואפילו קים מעדיפה שאשאר בחול ולא אחזור אף פעם לא משנה מה יקרה שמצידו אמות שם והוא אפילו לא יבוא לקבר שלי.
המילים של אבא זה הדבר הכי קשה שיכול להיות והיא אמא שלי אפילו לא הסתכלה עלי היית בצל של אבי, וקים האחת שחשבתי שהיא האחת שלי שתיהיה איתי לא משנה מה ולא משנה מה יקרה נעלמה כיאלו האדמה לקחה אותה..
אני לא אחזור אף פעם אפילו לא אסתכל לאחור אני בחיים לא אסלח להם או על מה שעשו לי והאשימו אותי.
כעבור ארבע שנים
…….
אין כמו להיות הרופא הכי טוב בנויורק לקבל ניתוחים של לב ולעשות אותם כמו שצריך אני בין המצייטינים לניתוחי לב!
כל בנאדם יודע מי אני כל בנאדם בא אלי שאנתח אותו ומבקשים רק אותי כי אני הכי טוב.
כל השנים האלה השקעתי אך ורק בעבודה זה הדבר הכי חשוב שיש אולי 30 שעות ואפילו יותר להיות תקוע בבית חולים ולישון בבית זה בערך החיים שלי, אני אוהב להציל את החיים של אנשים לדעת שיש להם עוד תקווה ואני התקווה שלהם.
הלכתי למסדרון לכיוון חדר לעוד ניתוח הכנתי את עצמי אליו הוא ביקש מימני אישית שאני זה שיהיה בניתוח שלו, ניקול באה וקראה לי חיבקה אותי מאחורה.
ניקול היא סוג של המושיעה שלי אנחנו די שוכבים הרבה והיא מצחיקה אותי אנחנו לא זוג או משהו אני פשוט נהנה איתה! אני לא מחפש זוגיות ובטח שלא לתהאהב במישהי אבל צריך להנות בחיים.
״נו מה לא באלך להיכנס לאיזה חדר לכמה דקות״
התחלתי לצחקק ואמרתי
לא ניקול את יודעת שיש לי ניתוח חשוב מאוד,בואי אלי היום בלילה.
״אמרת שזה הקו האדום שלך להביא בחורה הביתה לא?״
את לא סתם בחורה!את בחורה שאני שוכב איתה לא?.
״צודק נכון צודק״
והיא התחילה פשוט לצחוק כמו מטורפת.
יש לה שיער שחור אולי בגלל זה היא מטורפת כזאת, העיינים שלה כחולות הלוואי עלי!
נכנסתי לניתוח אמרתי לו שהכל יהיה בסדר והרדימו אותו.
אחרי בערך ניתוח של 12 שעות חזרתי הביתה כמובן שהצלתי אותו,נכנסתי הביתה וכמובן ניקול באה ישר אחריי קפצה עליי.
איכשהוא הגענו למקלחת שלי היא נישקה את כתפיי ונישקה אותי באיטיות עם השפתיים הרכות שלה.
התיישבנו בספה ושמתי לב שהיא בוהה בי בזמן שאנחנו צופים בסרט הייתי חייב לשאול למה היא בוהה בי!
תגידי ניקול למה את בוהה בי ככה?
״אני חייבת לדעת מה הסיפור שלך״
איזה סיפור? שאלתי ופשוט צחקתי
״אל תצחק אני מתה לדעת מי אתה!שנתיים אנחנו מכירים או יותא נכון שוכבים אבל עדיין יש לך משפחה? היית לך חברה? תחשוב שאני הידידה שמעולם לא היית לך!
אז את תתאהבי בי?
״למה אתה כזה בטוח בעצמך כי כל הידידות שלך התאהבו בך!,אין בגלל זה אנחנו רק שוכבים אתה מהבנים האלה שחושבים שהם מלכים.״
אני סתם צוחק איתך ניקול, והתחלתי לצחוק כמו מטורף.
״נו אני סקרנית חייב להיות לך איזה משהו לספר לי״.
די יקרציה ספרי לי עלייך ניראה מה יש עליך.
״אוקי אני אתחיל ואז אתה אז עזבתי את ישראל לפני שבע שנים בערך ההורים שלי גרושים, אמא שלי אני בקשר טוב איתה את אבא שלי לא ראיתי מאז שנולדתי וגם לא מעניין אותי לדעת ובעיקרון יש לי רק ידידים אני לא מסתדרת עם בנות, והחבר שלי האחרון היה לפני שלוש שנים ובגד בי עם מישהי אחרת!זהו בסך הכל החיים המשעממים שלי.
נו עכשיו תורך לספר לי את שלך.״
לא רציתי כל כך לספר לה אבל מילה זה מילה, אז התחלתי להגיד, אבא שלי שונא אותי רוצב שאני אמות ואמר לי אפילו שהוא לא יבוא לקבר שלי, אמא שלי תמיד בצל שלו אפילו לא הגנה עליי בקיצור לא רוצים שאחזור לארץ וחברה? זה מסובך לפני שהגעתי לפה התאהבתי במישהי בזמן שהיית לי חברה אהבתי אותה באמת יותר מכל דבר אחר, עד שאבא שלי איים עלי לא לנהל את הקשר הזה ונשארתי עם החברה שהיית לי היא נכנסה להריון מימני איבדה אותו והתאבדה בדרך ומאז אני רופא ונמנע מלאהוב בסך הכל.
״ואוו ועוד חשבתי ששלי סיפור קשה!,אתה עדיין אוהב אותה?את הבחורה שהתאהבת בה״.
זה לא שאלה של עם אני אוהב או לא,האמת קצת היססתי מהתשובה שאתן לה עברו הרבה שנים מאז שהתאהבתי בקים ולא ראיתי אותה מאז כיאלו האדמה בלעה אותה, אפילו שעשיתי את התאונה היא באה רק פעם אחת ורשמה מכתב ועזבה,פשוט התחמקתי מהתשובה ראיתי שניקול כבר הבינה לבד.
הגיע כבר בוקר נירדמנו בספה ביחד, מהר ראינו שכבר מאוחר ויצאנו להציל חיים!,היום היה לי מקרה מיוחד לנתח תאומים סיאימיים זה לא פשוט בכלל הכנתי אותם מראש שזה טיפול קשה מאוד ויכול להיות סקנות אפילו מוות,קראתי לניקול בזמזם שתעזור לי בניתוח שתתכונן אליו.
הגענו לניתוח והתחלתי לנתח,ניקול מהר מאוד התלהבה בכל זאת היא בחיים לא עשתה ניתוחים כאלה רק ניתוחים קטנים ברגליים, מנהל המחלקה בא אלי ואמר שהוא מחליף אותי שיש לו שיחה דחופה, שאלתי אותו במהירות איזה שיחה דחופה? אין לי שום שיחה דחופה והיא יכולה לחכות.
המנהל אמר יש מישהי בטלפון אומרת שזאת אמא שלך, הייתי בשוק שאלתי אותו מהר עם הוא בטוח איך זה יכול להיות אמא שלי ארבע שנים שלא דיברנו!! ארבע שנים של נתק מוחלט.
תגובות (2)
תמשיכי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשךךךך