maayanzz
מקווה שאהבתם!!❤️❤️❤️

תמיד אהיה שלך.. (פרק 10)

maayanzz 09/09/2016 894 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם!!❤️❤️❤️

*קים*
התבוננתי ועוד פעם התבוננתי בתקרה שבחדרי שקועה במחשבות, כבר שלוש בלילה ואין לי טיפת עייפות,איך איך יכלתי ללכת מהבית חולים אוף,בטח אבא שלו מזיין לו תשכל או ממציא תירוצים עלי.
וזה שגם קיבלתי היום הודעה רצינית מאלי שהוא ניפרד מימני או יותר נכון מקלל אותי או יותר נכון רוצה להרוג אותי על זה שבגדתי בו ואין לי מושג איך הוא יודע אבל אני?? מצוין ממש מצויין..
החיים בשנייה יכולים לטלטל אותך ולהפוך לגיהנום בלתי פוסק!.
ירדתי במדרגות בשקט מזגתי לי כוס קולה, פתאום נפתח האור וזאת הייתי אמא שלי.
אמא מה יש לך וצחקתי ממתי את ערה בשעות כאלה.
״ממתי שהבת שלי לוקחת סמים זה למה אני ערה בשעות האלה״.
התחלתי לצחוק כמו מטורפת ואמרתי מה יש לך אני סמים? אני הבנאדם הכי פחדן שיש.
״איך את מעזה לשקר לי עם הוצאתי את זה מהתיק שלך״
אוקי היא הראתה לי את הסמים קצת נרגע הצחוק והפכתי האמת ליותר רצינית לא הבנתי איך לי יש סמים בתיק!!
אמא אני נשבעת לך שזה לא שלי את מכירה אותי.
״אני מכירה אותך?אני כבר לא יודעת מי את! נעלמת חוזרת בלילות איך זה שאת לא עם אלי יותר?״
איך את יודעת על אלי! בן של זונה הוא שם לי את הסמים!מה מה נסגר איתי שאני יוצאת עם הילדים בגן האלה כל הזמן שלא מתבגרים!!!!!
״עם מי עוד יצאת??״
אם אף אחד אמא עזבי הרי ברור שהוא אמר שניפרדנו על ההתחמקות שדפקת כרגע! הוא זה שהכניס לי את הסמים נכון??
״אין לי מושג על מה את מדברת! קיבלתי שיחה אנונימית בדקתי בתיק וצדקתי את משתמשת אני כבר לא מכירה אותך יותר את את הולכת לשרת בצהל יותר מוקדם אני סידרתי את זה תמיד רצית להיות רופא נכון? את תיהיה יש לי קשרים וישר שתסיימי את הצבא את תיהיה רופאה לא יהיה לך את הבעיות של הסמים ולא יודעת מה, הבת שלי לא תיהיה נרקומנית!״
אמא תקשיב לי פעם אחת אחרונה,אני לא לוקחת סמים ובחיים לא השתמשתי ואין בזה שום טעם שאתגייס מוקדם והרפואה אני יבחר מתי לעסוק בה!
״את גרה אצלי בבית אוכלת את האוכל שלי? אני אמא שלך! את תעשי מה שאגיד.״
כמה כמה עוד דברים יקרו לי!עייני ניהו שוב אדומות אני חושבת שבחודש האחרון בכיתי יותר משבכיתי כל החיים!
נימאס לי נימאס לי מכולם מכולכם!! אני שונאת אותך אמא שונאת ואת תצטערי על זה שלא האמנת לי..
*אלירן*
כבר שבוע! שבוע שהיא לא באה קים לבקר או לראות איך אני,פשוט הלכה ככה השאירה אותי ללא מילים, מעניין מה איתה ברור שאני לא יכול לבקש מימנה לבוא אני זה שהחלטתי החלטה להתחתן ופגעתי בה!
לורן נכנסה לחדר של הבית חולים היה שתיקה בערך של איזה שתי דקות לא היה לי מצב רוח בכלל.
״אני יודעת״
לחשה באוזני לורן אני יודעת ושאלתי אותה מה יודעת לורן מה יש לך.
״אני יודעת שהיית אם קים האקס של קים התקשר אלי פגוע ובוכה וסיפר לי הכל איך יכולת איך!!״
לורן בכתה ופשוט התחילה להרביץ לי.
״תמיד ידעתי שאתה בוגד בי היחס שלך המגע שכבר לא נתת לי ואני חשבתי שזה סתם״.
לורן יצאה מהחדר בוכה ולא נתנה לי אפילו לדבר להסביר..
אני לא יכול להיות אנוכי ולחשוב רק על עצמי עומד להיות לי ילד, ילד שירצתה משפחה בלי הורים גרושים.
אבא שלי ניגש אלי ואמר לי שבעוד שבוע אוכל להשתחרר, כל כך שמחתי סוף סוף לא להיות דבוק למיטה הזאת!
הוא שלף מהכיס מכתב והביא לי מסר לי שזה מקים, התחלתי לצחוק ושאלתי למה שקים תביא לך מכתב ולמה שתיקח מימנה בכלל!
״אמא התחננה שהעביר לך, היא לא הביאה לי את זה קים היא הביאה לאמא שלך אז אל תיתן לי להתחרט שהבאתי לך״.
הוא יצא מהחדר והתחלתי לקרוא, במכתב היה רשום, אלירן שלי כמו שאמרתי ותמיד אגיד נועדנו לאהוב אבל לא להיות ביחד, כרגע טוב לי כי אני יודעת שתקים משפחה ויש לך ילד ואני עכשיו מבינה את המשעמעות של ילד ואי אפשר לעזוב ככה הכל בגלל אהבה, אני באמת מבקשת שלא תשלח לי כלום ולא תנסה לראות אותי, תחייה את החיים שלך ואני את שלי אוהבת קים.
זה אמיתי? זה לא אמיתי אין מצב זה אמיתי קים בחיים לא היית מוותרת ככה!! איך זה יכול להיות
אמיתי,אני קורא עוד פעם את המכתב ועוד פעם ואני מקבל תכאפה הזאת שאין יותר קים אין יותר אותה..

אחרי שבוע בערך במיטה של סיוט הגעתי הביתה, לורן לא באה פעם אחת לבקר אותי, ראיתי אותה בבית שלי יושבת בספה ניגשתי אליה ובאתי להגיד משהו אבל ישר התפרצה לדברי.
״אני לא סומכת עליך ואני חושבת שייקח לך הרבה זמן לזכות את באמוני מחדש, אני כן אוהבת אותך ואני מקווה שמה שהיה עם קים זה משהו חולף ואני הדבר האמיתי שלך יש לנו ילד ביחד אנחנו שלוש שנים ביחד, זה לא סתם אתה נכנסת לי ללב לנשמה שלי\".
אני מצטער לורן אני מבטיח לך שתוכלי לסמוך עלי ואין יותר את זה, אני אסתכל רק עליך אני אהיה כמו פעם כמו שרצית תמיד.
ניגשתי אליה ונישקתי אותה, בלעתי אותה עם הלשון שלי, נגעתי לה בבטן ונישקתי לאט לאט את הבטן שלה.


תגובות (5)

היה חסר לי קצת פסיקים במקומות המתאימים יותר ופתיחת ציטוט כשמישהו מדבר לא תמיד הופיעו, בעיקרון סיפור עניין מאוד וכתוב בצורה יפה(:

09/09/2016 14:50

    תודה רבה ואשתדל לשים לב לפרטים שאמרת????

    09/09/2016 22:42

מי עושה דבר כזה שונאת את האבא אבל עדיין דורשת המשך

09/09/2016 18:17

    תודה אוהבת❤️❤️

    09/09/2016 22:43

תמשיכייי דחוףףף

09/09/2016 23:04
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך