Saving lives
מקווה שאהבתם ;(

תם ולא נשלם פרק 2 ##

Saving lives 13/04/2014 1005 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם ;(

הרמתי את הראש וראיתי את ….
אביאל ! הסתכלתי עליו והוא עליי הדמעות חנקו אותי בגרון הרגשתי שאני עוד שנייה מתעלפת .. קמתי לקחתי את האייפון שלי והתחלתי לרוץ מבלי להסתכל לאחור …..
~~~~~~~~ פלאשבק~~~~~~~~~ (לפני חמישה חודשים )
נקודת מבט שני :
"יואוו היום אני ואביאל חוגגים חצי שנה !! " אמרתי לקארין בטלפון . "עשית לי חור באוזן משוגעת אבל רציני אתם הזוג הכי מושלם שאני מכירהה " קארין אמרה לי אבל אז חשבתי ונזכרתי שאביאל השכיר מועדון ללילה במיוחד בשביל זה והוא הזמין את כל השכבה " אעאעאעאעאעאע" "שני מה קרה לך מה את צורחת משוגעת " "שכחתי שאביאל השכיר מועדון היום והוא הזמין את כל השכבה ואין לי מה ללבושש מה אני עושה עכשיו " " טוב קודם כל תנשמי זה לא יעזור לך לצרוח ובשביל מה יש קניון בואי אליי בשלוש ונלך לקנות לך ולי בגדים " "טוב אז אני מתארגנת זריז ובאה " "סבבה ביוש " . הלכתי לחדר שלי לבשתי גינס גבוה בצבע טורקיז וחולצה שקופה כזאת בצבע לבן ומתחת טופ כי בכל זאת שקופה חח התאפרתי ממש עדין פודרה סומק קצת קונסילר ואודם ורוד בהיר כזה שמתי נעלי בובה לבנות, בושם לקחתי תיק בצבע טורקיז שבתוכו את האייפון ,מפתחות ,כסף ומסטיקים ויצאתי . הגעתי לקארין ויצאנו לקניון הוא ממש קרוב אז הלכנו ברגל , הגענו לקניון ואני קניתי חצאית פעמון מיני בצבע ורוד זוהר וגופיה לבנה צמודה יפה כזאת ונעלי עקב פלטפורמה בצבע זהה לחצאית ותיק קטן בצבע לבן ממש יפה וקארין קנתה שמלת מיני צמודה בצבע אפרסק עם חגורה שחורה ונעלי עקב פלטפורמה שחורות הגעתי הביתה ושמתי לב שיש לי עוד שעה וחצי להתארגן עד שבאים לאסוף אותי כי חזרנו בשבע !! הלכתי להתקלח לא חפפתי יצאתי מהמקלחת אחרי שעה ואז ישר לבשתי את הבגדים שלי עשיתי מחליק ואז התאפרתי : פודרה ,קונסילר , מסקרה , איילינר , סומק , אודם ורוד זוהר ממש יפה לקחתי את התיק הלבן שקניתי שמתי בפנים את האייפון את המפתחות ואת האודם אם הוא יימחק ירדצי למטה ואחרי דקה קארין נכנסה היא הייתה ממש מהממת ואז חיבקנו אחת את השנייה ויצאנו ובחוץ חיכתה לנו לימוזינה אם נהג "אומייגד איזה מושלםם " אמרתי ואז קארין אמרה " זה לא אני זה אביאל " ואז התחלנו לנסוע הגענו לשם ואז התחילו להגיע אנשים ראיתי את אביאל הוא היה מושלם הוא חבש חולצה וי שחורה צמודה כזאת עם גינס עם גומי למטה ומוקסיני שחורות הוא היה כזה חתיך הלכתי אליו ונישקתי אותו איזה כיף שיש לי חבר כזה !! עברו השעות וראיתי מלא אנשים שיכורים לגמרי ומלא עשן יצאתי החוצה לנשום קצת .. נכנסתי חזרה למועדון וראיתי את אביאל מתנשק עם איזה זונה וזורם איתה התחלתי לבכות הלכתי אליו ואמרתי לו " זה נגמר וכדאי שתתחיל לשכוח ממני " ובמקום שהוא יגיד לי אני מצטער או שיסביר לי למה הוא רק המשיך לנשק את הזונה ואמר לי " ביי כפרה " יצאתי מהמועדון כולי דמעות והלכתי הביתה ונרדמתי …
~~~~~~~~~~ סוף פלאשבק ~~~~~~~~
נקודת מבט אביאל :
ראיתי אותה את החיים שלי אחרי כמעט חצי שנה היה לה מבט כועס ומאוכזב היא קמה והתחילה לרוץ הביתה לא יכולתי לספר לה את האמת שאיימו עליי ….


תגובות (2)

לא רשמתי אבל שלוש תגובות ממשיכה כרגיל

13/04/2014 15:04

תמשיכי

13/04/2014 18:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך