תודה שהצלת אותי מעצמי – פרק 3
"יש עלייך סיגריות?" שאלתי את ניר בעודי מתלבשת אחרי אה..מה הביטוי המתאים?סקס פרוע? כן, זה מתאים.
"ככה את מכירה אותי?" שאל בעוד חיוך מתלוצץ על שפתיו. חייכתי אליו והושטתי את ידי, יומיים שלא נגעתי בסיגריה איך שרדתי? אין לי מושג.
"קחי כפרה" אמר והגיש לי את הסיגריה המיוחלת. חייכתי בעונג אל מראה הסיגריה והסתכלתי על יניב שוב שמבט שואל על פניי. כעבור שנייה מצית הייתה מוצגת מול פניי המחייכות באושר עילאי.
"חולה עלייך נשמה" אמרתי ונתתי לו נשיקה סוערת אבל מתנתקת מהר כדי לעשן את הסיגריה וטוב גם בשביל להשאיר לו טעם של עוד.
הוא הזעיף את פניו בחוסר רצון אבל לא עשה כלום כשראה את הסיגריה בפי.
"יאללה נתראה מחר" אמרתי בחיוך החזרתי את הסיגריה לפי והתקדמתי ליציאה מהחדר.
אחרי רבע שעה הליכה החלטתי לאסוף את שערי החלק והחום.
כאשר סיימתי לאסוף את שערי הרמתי את מבטי ופנים מעט מוכרות הופיעו מולי.
זה היה בחור בערך בן גילי, עיניו היו ירוקות בהירות אך מעט יותר כהות מעיניי שלי, שערו היה בצבע דבש ותווי פניו היו חדים ויפי תואר. בהיתי בו מעט לפני שהחיוך הפלרטטני עלה על שפתיי.
"היי אני דניאל" הצגתי את עצמי והושטתי את ידי ללחיצה והתקרבתי אליו מעט, הוא הזעיף את פניו מעט ופשוט המשיך ללכת. נשארתי עומדת במקומי קפואה במשך מספר דקות. הוא-הרגע-דחה-אותי!
איך זה הגיוני?
זה לא אפשרי!! רגע רגע רגע, אני לא צריכה להילחץ, הרי יכול להיות שהוא גיי.
הרי תמיד הכי חתיכים הם גייז. אבל למה הוא היה מוכר לי? לא חשוב.
יצאתי מהקיפאון והמשכתי להתקדם אל עבר ביתי.
"לא אני לא, מכיר אותך אפילו לא, מעט, לא אכפת…" צלצול הטלפון שלי התנגן ברחבי חדר המדרגות של בניין מגורי.
'שירז' היה רשום על הצג. חיוך מסופק נמתח על פניי.
עניתי לשיחה מוכנה לשמוע על הדבר הנורא שקרה לשירז. בזכותי!
"את כאילו לא-מבינה! נכון דני? אז הוא צילם את כל מה שעשינו ואיים עליי שהוא יפרסם את זה באינטרנט אם אני אמשיך להחטיף ל-ליהי. כאילו מה בכלל כפת' לו? כאילו אפשר לחשוב, סתם עוד בתולה מטומטמת" רתחתי. היא לא תקרא ככה ל-ליהי. לא מגיע את זה לליהי.
ניתקתי את השיחה ונכנסתי לדירתי.
אני אראה לה מזה. מי היא חושבת שהיא? שתקרא ל-ליהי בתולה מטומטמת? לפחות ל-ליהי יש כבוד לא כמוה!!! וגם לא… כמוני.
פלאשבק עלה בראשי, נערתי אותו מעט בכדי להעיף את הזיכרון, אך ידעתי שהוא יתקוף אותי בשנתי, כמו כל לילה, מאז אותו לילה….
תגובות (3)
חג שמח!!!❤
תמשיכייייייייי!!!!!!!!!
וואו, תמשיכיייי