תהל ויניב?

יש לי בעיות:) 05/01/2014 2176 צפיות אין תגובות

הקדמה:
תהל נצר -כיתה י שיער חום עיניים חומות בהירות
חברה הכי טובה-עדן לוי אני מכירה אותה מגיל אפס בערך אני מספרת לה הכול היא כמו האחות שאף פעם לא היתה לי אני בת יחידה ההורים שלי עובדים כל היום אז אני רואה אותם רק בבוקר ובערב
אהבה….?היה לי חבר לשבעה חודשים-עידו כהן אבל הוא בגד בי הייתי שבורה מזה הרבה זמן אבל אני חושבת שהתגברתי עליו.

יניב ביטון-כיתה י׳ שיער שחור עיניים כחולות…קיצר אני חתיך יש לי אחות קטנה שהיא כל החיים שלי-רומי יש לי רק אבא אמא שלי ברחה כשהייתי בן חמש אבא שלי מנסה לפרנס אותנו אז הוא עובד מהבוקר עד הערב
אהבה….?אני מחליף בנות כל יומיים לא אכפת לי לזרוק בנות כי אני מאשים אותם הם ידעו למה הם נכנסות ובכל זאת נכנסו אשמתם לא?

פרק 1:
״וואי יש ילד חדש בכיתה השנייה הוא מזה חתיך קוראים לו יניב הוא פשוט מהמם!!״ עדן לחשה-צעקה לי בשיעור אנגלית ״חח יופי מרגש אותי״גיחכתי ״בואי איתי בהפסקה לראות אותו !!״ היא אמרה בקול.״עדן לוי אם יש לך משהו חשו להגיד אולי תגידי אותו לכל הכיתה??״המורה לאנגלית אמרה בטון מעצבן,עצרתי את עצמי מלהתפוצץ מצחוק עדן הסמיקה כמו עגבנייה ״אממ..אממממ..״ עדן גמגמה במבוכה״נו קדימה אנחנו מחכים..מה אמרת לתהל?״המורה ״אמממ אמרתי לתהל שיש ילד חדש בכיתה השנייה והוא מזה חתיך!!!״ עדן נעמדה בחיוך ואמרה בגאווה כל הכיתה התפוצצה מצחוק ״שבי מיד במקום שלך!!״המורה התעצבנה עליה.

״נו בבקשה בואי איתי לראות אותו״עדן התחננה בפניי בהפסקה ״לא רוצהלכי לבד״ אמרתי. ״אוף טוב״ היא אמרה והלכה התיישבתי על אבן בחצר ואכלתי את הסנדוויץ׳ שלי הוצאתי את הטלפון מהכיס ונכנסתי לפייסבוק התמונה הראשונה שראיתי הייתה עידו כהן מתנשק עם איזה מפגרת אחת סגרתי את הפייסבוק מיד אין לי כוח לראות את זה אני לא חושבת שבאמת התגברתי עליו.

״הוא כזה מושלם״ עדן אמרה בהתלהבות,אחרי שבוע עדן ויניב כבר חברים,היא חופרת עליו כבר רבע שעה ״איך זה שאתם ביחד כבר שבוע ואני לא ראיתי אותו?״ניסיתי לעצור את שטף הדיבור של עדן ״את לא רצית לבוא איתי!!״היא מחתה ״נו אז בואי היום למועדון בבקשה!!״ היא ביקשה ״טוב נו..״ אמרתי בעצבנות ״יש יש יש יש!!!״ היא התלהבה ״שתקי יא מעצבנת שאני לא אתחרט״ צחקתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך