תהל ויניב? פרק 3

יש לי בעיות:) 05/01/2014 1364 צפיות אין תגובות

פרק 3 :)

=נקודת המבט של תהל=
״נווווו אחותי תבואיייייייייי״ עדן חפרה לי בטלפון ״לא יודעת אין לי כוח..״ עניתי בהיסוס ״נווווווווו גם יניב יהיה שם״ היא צחקה ״והביא חבר..״ הוסיפה במהירות,צחקתי ״טוב אני אבוא..״ עניתי ״יש יש יש !!!!!״ היא צחקה וניתקה הורדתי את הפלאפון ונשכבתי על המיטה,מה עשיתי עכשיו?איך אני אבוא לשם?וגם יניב שם! מה אם הוא ינסה לנשק אותי שוב?מהאני אגיד לעדן אה?טוב,אני פשוט אתעלם לחלוטין מיניב ויהיה רק עם עדן והחבר שלו החלטתי,כן זה יהיה רעיון מעולה.הסתרקתי קצת ויצאתי מהבית הלכתי בערך עשר דקות בזמן שאני שומעת מוזיקה.הגעתי לבית שלה ונכנסתי עדן ישר קפצה עלי בחיבוק ״תהלוששששששש״ צרחה ״ראית אותי לפני שעה..״ אמרתי וניסיתי להתחמק מהחיבוק דוב שלה ״תכירי זה יובל חבר של יניב״ עדן אמרה.״תהל״ אמרתי בחיוך ביישני ״כן שמעתי..אמר ושתינו צחקנו ״עדן אהבה שלי מתחילים..?״ יניב בא אל עדן ונישק לה קלות על השפתיים.איך אתה מעז??אחרי שנישקת אותי איך?! רציתי לצרוח אבל לא רציתי שעדן תדע.עדן הנהנה בחיוב והתקדמנו לספות היו שם שמיכות,פופים,וחטיפים חייכתי וקפצתי על הפוף כנראה שמישהו חשב כמוני כי תוך שנייה היה מישהו עלי ״אייייייייי רד ממני!!״ צרחתי בכאב.״לא אני חושב שכיף לי פה..״ זה היה יניב עדן ויובל התפוצצו מצחוק ״עוף ממני יא חלאה״ צרחתי בין נשימות ״היי ראיתם?ספה מדברת״ יניב פנה לעדן ויובל שהתפקעו מצחוק,הבנתי שבדיהורים זה לא יעזור ניסיתי להשתחרר והוא צחק עד שראיתי עיפרון הושטתי את ידי כדי לקחת אותו ותקעתי אותו ליניב בגב ״אהההההה״הוא צרח וקפץ ״תודה״ התיישבתי על הפוף וסידרתי את שערי מחייכת,יניב הביט בי במבט שאומר זה עוד לא נגמר והתיישב על הספה עדן התיישבה עליו והדליקה את הטלוויזיה,יובל התיישב לידי וחייך אלי חייכתי בחזרה ושמתי את ידי בקערה והרגשתי עוד יד הרמתי את מבטי וראיתי שזה היד של יניב הוא חייך אלי,תקעתי בו מבט כעוס והוצאתי את היד.

הסרט היה ארוך ומשעמם בכלל לא הסתכלתי עלי הוא היה קיטשי מדי במהלך הסרט יובל ניסה לדבר איתי אבל נפנפתי אותו בשנייה לא היה לי עצבים אליו במיוחד כשכל שנייה יניב הגניב אלי מבטים כאילו אני והוא יודעים משהו התעלמתי גם ממנו.אחרי שעה וחצי הסרט נגמר סוףסוף ״וואי זה היה סרט טוב נכון?!״ יובל אמר וכולם הנהנו בראשם בנימוס אני לא חושבת שאף אחד נהנה מהסרט הזה חוץ מעדן כי יניב נישק אותה כל שנייה אבל במחשבה שנייה אם היא הייתה יודעת על המבטים שהוא הגניב אלי אני בטוחה שהיא לא הייתה נהנית כל כך..למה אני חושבת על זה בכלל?? אני פשוט ילדה מגעילה נכון!? ״תהללללל״ ״מה״ התנערתי מהמחשבות ״שאלתי אם בא לכם לישון אצלי היום ההורים שלי לא פה״ היא חייכה ״סבבה״ יובל ויניב ענו ביחד ״לא יודעת אין לי כוח…״ עניתי כי ממש לא רציתי לישון פה במיוחד כי גם יניב יושן פה ״טוב אני לוקחת את זה ככן,אז אני הולכת להכין אוכל יובל בוא תעזור לי שמעתי שאתה טוב בזה..ויניב ותהל לכו תביאו מזרונים ושימו עליהם מצעים״ עדן אמרה והלכה עם יובל למטבח,שלחתי לאמא שלי הודעה שאני ישנה אצל עדן והתחלתי להביא מצעים ומזרונים יניב עזר לי וכשסיימנו התיישבנו על הספות ונכנסתי לווצאפ.
ראיתי שיש לי הודעה מיניב ביטון
יניב ביטון-
למה את מתעלמת ממני?
תהל נצר-
למה אתה שולח לי הודעה?!אתה מטר ממני!!
יניב ביטון-
כי ככה את לא תסנני אותי עכשיו למה את מתעלמת?!
תהל נצר-
כי אתה נישקת אותי נגד רצוני !!
יניב ביטון-
את זרמת
תהל נצר-
למלה עשית את זה?!יש לך חברה!!
יניב ביטון-
כי בא לי אותך
תהל נצר-
אתה מפגר לגמרי!!אתה רוצה לפגוע בה??
יניב ביטון-
לא אכפת לי העיקר שאני אשיג אותך
תהל נצר-
אז יש לי חדשות בשבילך:אתה לא!!
יניב ביטון-
את זה עוד נראה.

הוא התנתק מהווצאפ וגם אני,הלכתי למטבח כדי לא לבלות עוד זמן עם המניאק הזה ״היי צריכים עזרה?״ פניתי לעדן ויובל ״כן תחתכי בבקשה עגבניות״ עדן אמרה לי וכך עשיתי.כעבור שעה סיימנו להכין את האוכל והתיישבנו לאכול.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך