תהל ויניב? פרק 22
פרק 22 :)
״תהל..תהל קומי!!״ שמעתי קול מעליי אומר. ״מממה?״ אמרתי בעייפות רבה ״הולכים לקיאקים ולאבובים וכאלה..״ עדן אמרה ״קומי ותתארגני טוב?״ עדן הוסיפה,הנהנתי בראשי והסתובבתי לצד השני כדי לחזור לישון..״טוב..איך שבא לך״ עדן אמרה לי בשקט אך התעלמתי וחזרתי לישון.פתאום התחילה מוזיקה בפול ווליום ״תשתיקו את זה יואו!!״ צרחתי,״קומי כברררר״ עדן צחקה וזרקה עלי כרית ״חכי חכי אני עוד אחזיר לך..״ צחקתי גם אני וקמתי להתארגן,לבשתי ביקיני וחולצת בטן לבנה קשירה מעל עם מכנסי ג׳ינס קצרים,יצאתי החוצה מהשירותים וראיתי שהם כבר מאורגנות ״יאללה הלכנו?״ אמרתי וכולם קמו. יצאנו מהחדר ודפקנו על של הבנים ״אתה מוכנים??״ קורל צרחה אך אף אחד לא ענה.. ״טוב מה עושים עכשיו?״ שאלתי ״יש לי מפתח!! רועי בטעות הביא לי אותו אתמול..״ קורל נזכרה ושלפה אותו מתיקה.היא סובבה את הדלת בחור המנעול ופתחה אותה,לא האמנתי למראה עיני.יניב היה שם בבוקסר במיטה הזוגית לידו שכבה לירון שהייתה רק עם תחתונים!! שתיהם הביטו בנו בהלם ומיהרו להתכסות בשמיכה ״תהיו מוכנים עוד עשר דקות אנחנו מחכים בלובי״ אמרתי מתאפקת לא לפרוץ בבכי,יצאתי מהחדר מזועזעת.הוא הוא..שכב איתה? אני לא מאמינה אני לא מאמינה אני לא מאמינה.הייתי בשוק טוטאלי..״אני לא מאמינה״ קורל אמרה גם היא בשוק,בכל זאת אח שלה..״את בסדר?״ עדן שאלה אותי ״אא..״ ניסיתי לדבר אך לא הצלחתי להוציא מילים מהפה כל הזמן רץ לי בראש התמונה שלה על המיטה ליד לירון בלי חזייה..הוא..הוא..דפוק!!!!!! תשכחי ממנו תשכחי ממנו תשכחי ממנו!! כל מיני קולות רצו לי בראש ״דייייייי!!!״ צרחתי ונפלתי על הרצפה ״תהל!!״ ״תהל את בסדר??״ ״תהל!!!״ עדן וקורל צרחו ״כן..״ אמרתי מגמגמת הראש הסתחרר לי ולא הצלחתי לקום ״תשכחי ממנו..הוא לא שווה אותך״ קורל אמרה והבטתי בכבוד ״איך את יכולה להגיד דבר כזה על אח שלך?״ עדן שאלה אותה ״אני מכירה אותו והוא לא ככה..אין מה לעשות עכשיו הוא באמת זבל״ קורל אמרה בכעס ״טוב אתם באים?״ שאלתי וקמתי מהרצפה ״כן ברור״ עדן וקורל אמרו ביחד.
״אאאאאאהההההההה״ צרחתי היינו על האבובים וכמעט נפלתי הספינה טסה במהירות על פני המים וגררה את האבוב איתה.היינו אני רועי יניב עדן וקורל על האבוב כי לירון לא רצתה.היה כל כך כיף!! צרחנו וצחקנו מידי פעם מישהו נפל מבאבוב אך עצרנו ולקחנו אותו.הספינה התחילה לדהור על הפני המים מהר יותר החזקתי חזק בידיות האבוב אך הרגשתי שאני מחליקה ונפלתי לתוך המים ״אאאההההה״ צרחתי כשפגעתי במים הקפואים ״אאאאאהההה״ שמעתי עוד צרחה מאחורי,כנראה שאני לא לבד,הסתובבתי כדי לראות מי זה,זה היה יניב. נעצתי בו מבט קר ״תקשיבי אני..״ הוא ניסה לומר אך הסתובבתי בחזרה ושחיתי לעבר האבוב שחיכה לנו אך האבוב המשיך ולא עצר.הסתובבתי וראיתי את יניב מסמן להם להתקדם,לא לחכות לנו.איך הוא מעז?צללתי לעבר המים העמוקים מתעלמת מיניב שהתקדם לעברי,איך הוא מעז?? איך הוא מעז להגיד להם ללכת?? ועוד אחרי מה שהוא עשה לי? הוא פשוט חצוף!! הרגשתי מישהו מושך איתי למעלה,עליתי למעלה בכוחות עצמי מנסה להשתחרר מיניב שאחז בי ״תקשיבי לי שנייה״ הוא אמר בעודו אוחז בי ״אתה מכאיב לי״ אמרתי בקול קר,ידעתי שהוא יעזוב אני מכירה אותו טוב,טוב מדי.הוא עזב והתחלתי לשחות לעבר החוף ״את בחיים לא תצליחי!!״ הוא צרח ״זה עשרים קילומטרים מפה!!״ הוא הוסיף כשראה שאני ממשיכה.עצרתי מיואשת,לא ידעתי מה לעשות ״את..את מוכנה להקשיב לי??״ הוא צרח שתקתי ״כלבה..״ הוא לחש ״אני כלבה??״ התעצבנתי והתקדמתי אליו עם עיניים רושפות אש,הוא שחה אחורה מעט ״אני..אני..מצטער..״ הוא גמגם ״לא הייתי צריך להגיד את זה..״ הוא אמר ״אבל אמרת..״ אמרתי בכעס,ראיתי את האבוב מתקרב אלינו ושחיתי לעברו במהירות העלו אותי עליו וגם את יניב,הספינה המשיכה לדהור על הגלים אך לי כבר לא היה כיף..יופי הוא הרס לי גם את היום הזה!
״איך היה??״ לירון שאלה אותנו כשחזרנו לחוף ״היה מטורףףףףף״ קורל עדן ורועי אמרו,לירון התקרבה לנשק את יניב,אך הוא העיף אותה והביט בי מבט כואב וארוך,סובבתי את הראש לא יכולתי להסתכל עליו הוא השפיל את מבטו בעצבות.התקדמנו לכיוון המקום שלנו וישבנו שם,רועי נתן נשיקה ממושכת לקורל והיא חייכה חיוך מלא אושר.לפחות היא שמחה חשבתי לעצמי. ״לכו תקנו גלידה״ עדן אמרה לבנים צוחקת ״למה אנחנו??״ רועי אמר ״כי אתם בנים..״ עדן אמרה בחיוך מתחנן ״טוב טוב״ הוא אמר וקם ״אתה בא?״ רועי שאל את יניב,יניב הנהן בראשו והלך אחריו.לאחר כמה דקות הם חזרו עם מלא גביעי גלידת וניל וחילקו לנו,ליקקתי את שלי בהנאה ושכחתי לרגע את יניב.אבל הוא הופיע במחשבות שלי שנייה אחר כך.אוף!! אני צריכה להפסיק לחשוב עליו!
תגובות (2)
יפה מאוד!, תמשיכי!!!!!
תמשיכי מושלם