תהל ויניב? פרק 2

יש לי בעיות:) 05/01/2014 1495 צפיות אין תגובות

פרק 2 :9

יצאנו למועדון,לבשתי שורטס יפים חולצה בטן לבנה ונעלי בובה לבנות,עדן הזמינה לנו מונית ובדיוק שנייה לפני שהיא הגיעה יניב הגיע,הוא לבש חולצה לבנה מכופתרת פתוחה וג׳ינס,הוא היה חתיך שיער שחור עיניים כחולות..קיצר כל החבילה ״אני יודע שאני חתיך אבל זה לא מנומס לבהות ככה״אמר לי אחרי שנישק את עדן ״אתה לא מטוס,אז תנחת״ התעצבנתי עליו ״טוב טוב בוא ניכנס״ עדן השתיקה אותנו נכנסנו למועדון היה מוזיקה מפוצצת אוזניים המקום היה מלא בשיכורים בערסים ובזונות ״אז מה אנחנו עושים פה בעצם?״ צרחתי לעדן מעבר למוזיקה ״אוי סתמי!!״היא צרחה והלכה לרחבת הריקודים עם יניב התיישבתי בבר והייתי בטלפון קצת,לא התכוונתי לרקוד או לשתות באתי לפה רק בשביל עדן ״את יודעת שאת יפה?״ יניב בא מאחורי ״אתה יודע שיש לך חברה?״ החזרתי לו בעצבנות ״אוווו תקיפה״ יניב הוא התקרב אלי,״אתה שיכור״ אמרתי והתרחקתי ממנו,הוא לא אמר כלום פשוט נישק אותי לא יכולתי להתנתק מהנשיקה היא הייתה פשוט מושלמת אבל אחרי שנייה התאפסתי על עצמי והרחקתי אותו ״מה אתה מפגר?!״ =נקודת המבט שלי יניב= נישקתי אותה,היא זרמה לשנייה ואז הרחיקה אותי ממנה ״מה אתה מפגר?!״ צרחה,חייכתי ולא עניתי ,מהרגע הראשון שראיתי אותה רציתי אותה היא כל כך יפה..היא עוד תהיה שלי חייכתי לעצמי,וצחקתי לתהל בפרצוף היא נתנה לי כאפה והלכה. =חזרה לנקודת המבט של תהל= נתתי לו כאפה והלכתי.הלכתי ישר הביתה מאוכזבת מעצמי,איך אני אסתכל עכשיו לעדן בעיניים?מילא אם הייתי עוצרת אותו מיד אחרי אבל לא,אני זרמתי איתו !! אני..כל כך מטומטמת אני חברה גרועה למה עשיתי את זה?למה??יצאתי החוצה מהמועדון כדי להזמין מונית,ראיתי חבורת שיכורים יושבים שם וצוחקים ״היי כוסית״ הם צרחו לי וקמו,הלכתי לרחוב מהר ועליתי על מונית,מסרתי לו את הכתובת ונשמתי לרווחה. נשמתי לרווחה?לא בדיוק…אני עדיין התנשקתי עם יניב,אני התנשקתי עם יניב איך עשיתי את זה לעדן איך? *צלצול הודעה* "איפה את???" זה היה עדן "אני הלכתי הביתה אל תחכי לי" שלחתי בחזרה."טוב" היא ענתה.אני לא מאמינה אני כל כך מפגרת היא בחיים לא היתה עושה לי אתזה והיא כל כך אהבה אותו "ילדה,הגענו" הנהג עורר אותי מהמחשבות "אה כן תודה" אמרתי במהירות ושילמתי לו.יצאתי מהמונית לכיוון הבית נכנסתי לבית ועליתי ישר לחדרי החלפתי לפיג'מה נכנסתי למיטה והתכסיתי בשמיכה בלי רצון לקום שוב לעולם.
"נכון המסיבה היתה כיפית?" עדן לחשה לי באמצע השיעור,לא היה לי אומץ להסתכל לה בעיניים "כן.." אמרתי היא חייכה בסיפוק "אמרתי לך" לחשה בחיוך חייכתי גם "את יודעת עוד שבוע לי וליניב יש חודש"היא לחשה בחיןך,זזתי באי נוחות בכיסא "קרה משהו?" ששלה בדאגה "לא כלום" חייכתי והיא חזרה להעתיק מהלוח.
=נקודת המבט של יניב=
הנשיקה היתה כל כך חלומית…מאז המסיבה אני לא מפסיק לחשוב על הנשיקה ועל תהל זה היה פשוט מושלם לא כמו עם עדן,אני מת על עדן אבל תהל..היא עושה לי את זה הכי הרבה,היא אולי תשכיח אותי מקורל…אני לא מאמין שאני עדיין חושב על הזונה הזאת קורל!!היא כנראה הבת הראשונה אי פעם שבגדה בי,אתם קולטים??היא בגדה ביניב ביטון!!איככ שונא אוהת..טוב אני חייב לנשק אותה שוב את תהל אני מתכוון שעדן תראה תיעלב ממני ואני ותהל נהיה מאושרים גאוני לא..?\


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך