תהל ויניב? פרק 14
פרק 14 :)
יש!!היא אוהבת אותי,היא אוהבת אותי היא אוהבת אותי!! ניסיתי לקפוץ מהמיטה אך רגלי התעקמה וחזרתי לשכב נאנק מכאבים אך עם חיוך מרוח על הפרצוף.שנייה,מה אני עושה אם זה?אז מה אם היא אוהבת אותי?אני עדיין לא רוצה שהיא תגלה את מה שעשיתי במסיבה היא תיפגע..לעשות??לדבר איתה ושהיא תיפגע? או לא לדבר איתה ושאני אפגע? אוף מה אני עושה?במהלך היום הרבה אנשים נכנסו איחלו רפואה שלמה או סתם ישבו ודיברו איתי אבל לא היה לי כוח לאף אחד רק חיכיתי לצאת מהבית-חולים הדפוק הזה!! נפתחה הדלת ועדן תהל בן ורועי (בן ורועי-סתם חברים) נכנסו ״אז אחי,מרגיש טוב?״ בן נכנס וטפח לי על הכתף ״אח יא הומו נפצעתי שם..״ אמרתי משפשף את כתפי הוא צחק ועדן התקרבה אליי ״תודה,אתה הצלת את הבן שלי תודה!!אין לי מילים להודות לך״ היא אמרה עם דמעות בעיניים היא התקרבה אלי מאוד והייתי בטוח שהיא הולכת לנשק אותי אבל למזלי היא התקרב עוד ונתנה לי נשיקה על הלחי.איזה מזל..״אז מה,אחי? יש פה לפחות רופאות יפות??״ רועי שאל אותי בחיוך ממזרי,הסתכלתי על תהל שהסתודדה עם עדן בצד ולא הגבתי לרועי.באמת מה הוא מפגר?? תהל פה!! הם ישבו שם עוד חצי שעה ואז הם קמו ״טוב בי אחי צריכים ללכת״ בן אמר והם כולם הלכו.סוף סוף קצת שקט..אך השקט נעלם כעבור רגע כשהרופא נכנס ״יניב איך אתה מרגיש?״ שאל והסתכל עליי ״מצוין!!!!״ אמרתי העיקר לצאת מפה כבר..! ״כן?״ הרופא לא נשמע כאילו הוא מאמין לי במיוחד ״ואתה מרגיש שאתה יכול להשתחרר מחר?״ הוא הוסיף מיד אחר כך ״כן כן כן!!!!!!״ אמרתי מלא התלהבות ״טוב אתה תשתחרר מחר בבוקר״ הרופא לא היה נראה מרוצה במיוחד ״יש תודה!!״ אמרתי הוא משך בכתפיו ויצא מהחדר.יש!! אני משתחרר!!!! איזה כיף!!!!!!!!!!!!
=נקודת המבט של תהל=
עבר שבוע ויניב כבר יצא מבית החולים אבל הוא מתעלם ממני!למה הוא מתעלם ממני??אני יודעת שהוא שמע את כל מה שאמרתי לו בבית חולים כי ראיתי אותו פוקח עין כשיצאתי אז למה הוא מתעלם??אם הוא לא אוהב אותי שיגיד לי את זה למה הוא מתעלם? ״בואייייייייייייי״ עדן קראה בתחנונים ״יניב יהיה שם?״ שאלתי ״כן..״ היא אמרה בשקט ״אז לא״ אמרתי ונשכבתי על המיטה ״יואו אתם כאלה תינוקות!!״ היא התעצבנה ״אני תינוקת??הוא תינוק! הוא זה שמתעלם ממני !!״ אמרתי בעצבנות ״את עדיין אוהבת אותו נכון?״ היא שאלה בשקט ״את מאחרת לא?״ ניסיתי להתחמק,היא צחקה ״רואים שאת אוהבת אותו..״ אמרה ״נו בואי!! לפחות תסווי את זה שאת אוהבת אותו״ הוסיפה מיד,זה שכנע אותי העפתי מבט אחרון במיטה שכל כך רציתי לקפוץ אליה לקחתי מפתחות ויצאנו מהבית ״קבענו בבאולינג״ היא אמרה והתקדמה מהר ״מה יש לעשות בבאולינג?״ שאלתי בעודי מנסה להתאים את קצב ההליכה שלי לשלה ״משחקים באולינג״ היא ענתה ״באמת??״ שאלתי בציניות ״חח בהמה״ היא צחקה ״בהמה בהמה אבל את לא יכולה בלעדיי״ אמרתי בחיוך ״מה שנכון נכון ״ אמרה ונכנסנו לבאולינג,רועי,בן,יניב,שיר וקורל (אחות של יניב) היו שם.אמרנו שלום לכולם וחיכינו שיגיע המסלול שלנו אני וקורל התידדנו נורא מהר,היא ממש חמודה! היא בגיל שלנו..היא שמעה כבר את כל הסיפור שלי ושל יניב מפי עדן.(תזכירו לי להרג את עדן אחר כך?) ״אני מתערבת איתך שאח שלי לא באמת אוהב אותה הוא מנסה לגרום לך לקנאות !״ קורל אמרה אחרי שראתה שאני מסתכלת על יניב ועל שיר מתחבקים ״אני רצינית אני מכירה אותו!״ אמרה אחרי שראתה שלא עניתי חייכתי חצי חיוך כדי לא לאכזב אותה.
=נקודת המבט של קורל=
״יניב בוא שנייה״ אמרתי לאח שלי אחרי שדיברתי עם תהל.אח שלי מיד העיף את שיר מעליו והתפנה אליי ״כן,מה רצית?״ הוא שאל משכתי אותו רחוק מהאחרים ״אתה בכלל אוהב אותה?״ שאלתי ישירות.״מה?את מי?״ הוא התבלבל ״את שיר״ הסברתי בעדינות ״מה זה השאלה הזאת?״ הוא שאל ״תענה לי״ אמרתי קצת בעצבנות ״אני..אני מחבב אותה…״ הוא התחמק ״ מה אתה עושה איתה?? לך לתהל אתה אוהב אותה!!״ ניסיתי להכניס לו קצת היגיון לראש ״את יודעת מה? תעזבי אותי!״ אמר בעצבנות והלך איזה אידיוט..רואים שהוא אוהב אותה!! חזרתי לכולם ונתתי נשיקה קטנה בפה לרועי שכחתי לומר הוא חבר שלי :) התיישבתי לידו כולם ישבו במעגל על כיסאות חוץ משיר שכמובן ישבה על יניב,התעצבנתי עליו מאוד מול תהל??? החלטתי לעשות מעשה והתיישבתי על רועי ״רדי ממנו!״ יניב התעצבן ידעתי שזה יעבוד הסתכלתי עליו בגבה מורמת והוא באיטיות הוריד את שיר מעליו והושיב אותה בכיסא לידו ירדתי אף אני מרועי בחיוך גדול על הפנים. עדן כבר עזבה לתינוק שלה ועדיין לא קיבלנו מסלול פנוי אז החלטנו שנוותר ויצאנו החוצה לפארק…
תגובות (0)