מצטערת באמת שאין לי זמן!! תרשמו מה שבאלכן העיקר בשורות טובות לולה

תהי יפה ותשתקי! עונה 1 פרק 16 אדם מטריד אותי

14/11/2015 3376 צפיות 10 תגובות
מצטערת באמת שאין לי זמן!! תרשמו מה שבאלכן העיקר בשורות טובות לולה

הורדתי את הכותונת ולבשתי את השמלה שחורה רחווה עד הברך שקצרה בשרוולים אך לא יותר מידי.שמתי מגפונים גבוהים אך לא יותר מידי.
"צנועה!"
התאפרתי אך שוב לא יותר מידי.שפתון ורוד שקוף מסקרה וסומק.
החזקתי במעקה של המדרגות כבר שומעת קולות לא מוכרים…להגיד שלא פחדתי יהיה מגוחך.
מתתי מפחד !
תנועה לא נכונה מילה לא נכונב ואקבל נזיפה או עונש.
זה חדש לי כול כך, להיות בחברה של אנשים אחרים מרגש אותי אך גם מפחיד אותי באותה מידה.
להיות בחברה של גברים, לא ראיתי שום גבר עד גון וזה הרגיש חדש.אך אני יודעת! עם ג'ון אני בטוחה, הוא לא איתן לשום דבר לקרות לי.
הרמתי את מבטי מהמדרגות כשהגעתי למדרגה האחרונה, הזעה בין האצבעות רק התגרבה.הגרפתי את כפטת ידי מפחדת שהטבעות יחליקו ויעשו רעש על רצפת הפרקט.פניקה השטלתה עליי כשהמבטים שלהם הופנו אליי,12 זוגות עיניים של גברים דוממנטים לא פחות מגון מביטים בי מפחידים אותי.
עניי הקרח של ג'ון נפגשות בעניי הלחוצות , השיחה השתתקה ושקט עטף את המקום.
הרגשתי את הסומק ומשטלת עליי ואת הצוואר שלי מאדים.הם כול כך יפיפים אך ג'ון היה יוצא מין הכלל.שיער שחור עד הכתפיים ועניים כחולות.הזיפים שעל פניו רק הראו כמה הוא גברי והלב שלי נמס.
הזזתי את עניי מעניו לרגע מתנתקת ממנו מביטה בהם, אחד יותר יפה מהשני.כולם יפיפם וכריזמטים וכול כך אפילים.
מצד אחד כול כך נמשכתי לזה, כול האפלה שנמצאת פה בחדר רק גקמה לי להרגיש "ברוכה" במקום הזה
"רוז"
ג'ון קרא לי שוה את השתיקה.
ידו נחה על הכיסא הריק לידו מראה לי שזהו מקומי.
אלכהול היה על השולחן ומאכלים מלוחים,הם משחקים פוקר.
חבילת שטרות נמצאת ליד כול משתתף והם ממיכים לשחק בזמן שג'ון מחכה בסבלנות שאשב לידו.
שוב הוא מפתיע אותי.

התקדמתי בזריזות לא רוצה לעצבן אותו.הרגשתי שסוסים דוהרים לי בדם רק מהמבט של ג'ון עליי.עיניו בוחנות אותי מכף רגל עד ראש.נחות על כול איבר ואיבר על גופי.עניי מביטות בעניו מחכות שהוא יביט בהן אך הוא רק הביט בשפתיי.
הסועדים האחרים בנתיים מביטים בי ומחייכים חיוכים עדינים אך עיניהם נמצאות על הקלפים ולא בי.עד שמבטי תפס אחד מיהם,צלקת ליד העין שמאל שלו נראת טרייה, הוא חייך אליי וקרץ קריצפה מסוכנת.
הרגשתי רועה נוטף ממנו ומהחיוך החרמן שלו.
התקרבתי לג'ון מסיימת את כול הבחינות של הסועדים,מרגישה מוגנת כול כך.הוא מישהו טוב..אני יודעת זאת כי הוא עדיין לא אנס אותי.
ידו של גון נחה על המותן קלי מכסה אותה, עם המזמן המגע שלו לא מלחיץ אותי, המגע שלו עליי מבורך ורצוי כול כך.רק איתו חם לי כול כך! רק הוא משגע אותי עם ההפכפכות שלו.רק הוא יודע מי אני.
"את שומעת את עצמך?"
התת מודע שלי לועג לי ומתגרה בי,
גלגלתי אליו עניים בוחרת להתעלם ממנו.
יותר עניין אותי איך הם משחקים אך ג'ון עצר הכול ואמר.
"חבריי! התכנסנו פה לחגוג את החתונתי ואת היום הולדתה של רוז!"
אמר בשמחה לרגע היה נראה שהוא גאה בי.גאה לומר את שמי בקול ולא להחביא אותי מהם.
ליבי דהר לו בין הצללים השחורים של אותם סועדים, פיו של גון נח על לחיי הסמוקות וחיוך טפשי על פניי כשהסועדים מחאו כפיים וחייכו לנו אך שוב אותו אדם הביט בי במבט מלחיץ ועיניו בוחנות אותי.
מי הוא?


תגובות (10)

תעלי פרקים בתדירות גבוה יותר בקשה אבל הפרק מושלם!!

14/11/2015 22:00

פרק מאוד יפה! רק שימי לב לכל מיני טעויות הקלדה\כתיב שדורשות לעבור על המילה כמה פעמים כדי להבין את המילה באמת… מחכה להמשך!!

14/11/2015 22:32

וואי פרק מושלם כמו תמיד מחכה להמשך בקוצר רוח

14/11/2015 22:51

תקשיביי זה לא אמיתייי פשוטטט
את חייבת לעלות עוד פרקים
את משאירה אותי במתחחחח עולם
פרק מושלם ומהמםם כמו תמידד :-)
תמשיכיייי
פליזז אם את יכולה לעלות השבוע עוד פרק במהלך השבוע

14/11/2015 23:04

תמשיכי

14/11/2015 23:21

פרק מושלם ברמותתת
תמשיכיייי

14/11/2015 23:40

מושלם תמשיכייייי

15/11/2015 01:47

תמשיכי סיפור יפה אחת הסיבות שבניתי משתמש זה בשביל להגיב לך ! סיפור מושלם

15/11/2015 01:55

מסכימה עם illppp

15/11/2015 09:04

פאאאאאקקקק אז כל הפגישה הזאת זה בעצם בשבילה?

18/11/2015 00:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך