תדמית חדשה פרק 35 ♥
"כן….ניראלי הפעם באמת נישן…" אמרתי ונהיה שקט, המורה שעברה מאחורינו חייכה לעצמה והלכה, "טוב על מי אני עובדתת!! טיול חבריםם" צעקתי , ובאמת היה אחלה לילה.
"טוב פה אנחנו ניפגשים עוד שלוש שעות ככה על השעון! בתשע האוטובוס יוצא! לא לאחר" אמרה המורה, "מה שתגידי" אמרתי והלכנו ביחד "בואו ניקח מונית לטיילת, " אמר עומר, "המ שני מוניות" אמרה לורין, ואני נזכרתי … נזכרתי מה קרה אז שלקחנו שני מוניות….אני ודן…נחטפנו. איזה מזל היה לנו,
"את בסדר?"שאל דן, "כן…אני בסדר" שיקרתי, לקחנו מונית ונסענו לטיילת, היה ממש כיף קנינו מלא דברים וגם בקניון אכלנו והצטלמנו מה לא….
"יאלה כבר שמונה וחצי….צריך לחזור," אמרה מיתר, "למה בשביל קובי ?" שאלה לורין וקרצה, "אהה אם כבר קובי הוא שאל עלייך וזה… " הוספתי, "אעאעא" היא התחרפנה, ועומר עשה לי עיניים, "מה?"
"את אמורה לקרב בינינו לא לרחק" לחש לי, "טוב טוב סליחה, אל תדאג עד סוף הטיול הזה…" התחלתי להגיד, שחיפשנו מונית, "עד סוף הטיול הזה?! זה מחר בערב!"
"בסדרר תסמוך עליי"
"סומך סומך…"
"יאלה דן לורין גיא בואו נעלה על המונית הזאתי, " אמרתי, "מה מה איתנו ?" שאלה מיתר, "מונית הבאה…ביי " אמרתי ונכנסנו, לורין התחילה לצחוק, "זה מה שאנחנו עשינו לך ולדן פעם שעברה.." אמרה, "כן אז…שנחטפנו," אמר דן, ואני שתקתי, לא רוצה להיזכר, "אוי סליחה" אמרה במהירות לורין, "זה בסדר…טוב מה נעשה היום בלילה?" שאלתי, "מה טיול אה?" התערב הנהג, "כן.."
"יפה תהנו צעירים אתם.." הוא התחיל להגיד לא הבנתי אותו ממש… "אז היום בלילה……"
מנקודת המבט של מיתר:
נו יופי….רותם השאירה אותי פה לבד עם עומר, זה מה שחסר לי עכשיו, אני רוצה כבר לראות את קובי! אין לי כוח לעומר עכשיו ….
"נו איפה יש מוניוות" התעצבן עומר, "תירגע נמצא" אמרתי שהתיישבתי על ספסל, "כן…אני לא רואה שאת עוזרת, "
"הלכו לי הרגלים,"
הוא התיישב לידי, "ומי יביא ת'מונית? כי לא ניראלי היא תבוא לבד"
"צודקת "
"עומרר"
"מה את לחוצה יש זמן…. " " לא אין יאלה על הרגליים " אמרתי לו , "קומי את,"
"זה תפקיד של בנים להביא מוניות…"
"באמת ? לא שמעתי על זה, "
"נו יא מעצבן, "
מנקודת המבט של רותם:
"וה וה כולם כבר פה, מה השעה?," שאלתי, "רבע לתשע, "
"בואו נעלה לאוטובוס,"
עלינו לאוטובוס והתיישבנו, ניראלי אנחנו הולכים לישון כל הדרך, "זה לא פייר רונית אין לי כוח לעוד יוםם" צעקה לורין למורה, "ומה אני יגיד? שאני כפול מגילך!"
"זה אשמת קובי תאשימו אותו," אמר גיא, "קובי אני מאשימה אותך" אמרה לורין, וקובי צחק והתקרב אלינו, דיברנו שם מלא והיה כבר תשע ורבע, "איפה מיתר ועומר?!" שאלתי בלחץ, "איפה הם באמת כמה זמן לבוא לפה במונית…" אמר דן," היא לא עונה," אמרתי , "זה כי אין לה סוללה, " אמרה לורין, "אני ינסה לעומר,"
"עומר איפה אתםם!?" שאלתי, "מחכים למונית"
"עדיין!?"
"כןן מה אני יעשה"
"יאיו יא משוגעים אתם מאחרים אנחנו יוצאים!" "מה יוצאים חכוו" צעק עומר ושמעתי את מיתר נבהלת ברקע, "יאלה כבר שיבואו כל האוטבוסים האחרים יצאו לכיוון האכסניה ," אמרה המורה, "הם עדיין מחכים למונית," אמרתי וניתקתי,
מנקודת המבט של עומר:
"כסואמקק אין מוניותת "צעקתי, "אין לי סוללה" התלוננה מיתר והסתכלתי עלייה במבט כועס והיא צחקה, אין איזה צחוק יש לה…♥ "וואלה….זה מה שחשוב עכשיו נכון ? "
"כן עומר!"
"אם את רוצה לשרוד תטיול הזה צריך מונית ע כ ש י ו "
"טוב תירגעע" היא אמרה ונעמדה ממש קרוב לכביש, "תיזהריי" החזקתי אותה, היא חייכה , "אתה רואה?" היא הצביעה על המונית שנעצרה, "בטח מה יעצור…ראה יפה כמוך…" אמרתי והיא צחקה, עלינו למונית ונסענו כמה נזיפות יחכו לנו בטח שם מהמורות… "בן כמה קובי ניראלך?"שאלה מיתר לפתע, וי מה אכפת לה?! מה היא מוצאת באפס הזה, "50 למה?"
"עומרר "
"שאלת עניתי"
"נו באמת…20? "
"יותר מה קרה לך ישלו שערות לבנות…" אמרתי, "זה בסדר גמלך יש"
"אין לי שערה לבנה אחת ! תירגעי!"
"חחחחחח בצחוק מה אתה לוקח ללב…למרות ששערות לבנות זה סקסי…אז..מה אמרת…לקובי יש שערות לבנות?"
"לא איזה שערות לבנות…..אפורות ישלו,"
"אפורות זה חושני, " היא צחקה היא רצינית!? "חח מפגרת" אמרתי לה והגענו, נשאר שם רק אוטבוס אחד…של הכיתה שלנו, "שתקו !" הכרזתי שנכנסנו לאוטובוס שלא יתחילו להאשים וכאלה, ישר המורה באה אלינו בצרחות, "בסדר בסדר רונית.." אמרתי והתיישבתי, מיתר לידי , לפחות לא יהיה משעמם בדרך……..
מנקודת המבט של רותם:
מיתר ועומר חזרו סוף סוף וחזרנו לאכסנייה, התקלחנו והכל, אחרי שעה כבר כולם היו בחדרים , "נו אז איך היה עם עומר?" שאלתי,
"איך ידעתי עשית את זה בכוונה!" התלוננה מיתר, "מה את רוצה אתם מתאימים,"
"לא אנחנו לא! ונעביר נושא "
"את לא יוכלה להתכחש לאהבתך אליו," התערבה לורין, "יאיו משוגעות אני לא אוהבת את עומר די כברר"
"כן את לא…מה שתגידי, "
"זה עד כדי כך שקוף?" שאלה לפתע, "דווקא לא….לא ממש…אבל ניראלי הוא גם בעניין," אמרתי,
"מה איך את יודעת?!"
"אני יודעת… "
"אז את מודה שאת אוהבת אותו?" שאלה לורין, "טוב זה לא יוצא מהחדר הזה! אבל אני אוהבת את עומר " היא אמרה וצחקנו, "אז אתם הולכים להיות ביחד בקרוב…" חייכתי….
מנקודת המבט של קובי :
התקדמתי לעבר החדר של מיתר, רציתי לדעת מה שלומה…ואיך הרגל…טוב על מי אני עובד ,באתי לראות אותה…את היופי הזה, לדבר איתה…שתחייך אלי…שנדבר….רק אם לא הייתי מדריך שלה….אבל חכו יגמר הטיול אני יוכלה להציע לה לצאת, איך אני מחכה לזה כבר, היא מושלמת מכל בחינה…באתי לדפוק בדלת וחייכתי לעצמי…שמעתי אותה מדברת…אבל אז שמעתי מה היא אמרה…"אבל אני אוהבת את עומר!"
הייתי בשוק, הלכתי צעד אחורה, את עומר הזה היא אוהבת!? אז סתם פיתחתי צפיות… ולמה היא מראה לי שהיא בעניין שלי!? כוסאמקק מה הולך פה….. "מה אתה מחפש פה?"שמעתי קול, הסתובבתי, זה היה עומר הזה , "אני צריך לשאול אותך אותה שאלה… " אמרתי הייתי מת להרביץ לו באותו זמן…
תגובות (5)
תמשיכיייייייייייי
אעאעאעא…….
תמשיכייייייייי!!!!!!!!!
מושלם תמשיכייי
תמשיכוש דחופוש מושלמוש
פדופיל קוביי!!! סתם הולך להיות מעניין זה בטוח
תמשיכי