תדמית חדשה פרק 34 ♥
מנק המבט של מיתר:
"זה היה ממש קרוב!" צרחתי, "הוא קם משינה כאילו? " גיא התחיל לצחוק, "סוג של…מזל שהוא לא שם לב ! אבל הוא כן אמר מיתר….יאיוו " התיישבתי על המיטה וחשבתי…עליו עומר הסתכל עלי כל שנייה מה עובר עליו?! אולי מה שלורין ורותם אמרו לי עליו נכון..?
מנקודת המבט של רותם :
קמתי בבוקר היה איזה שעה שש ומשהו , ההשקמה בשבע, ניסתי להיזכר מתי נרדמתי אתמול….הסתכלתי סביב לורין ישנה בכלל על גיא, ודן שכב לצדי, עומר היה על הרצפה ומיתר חצי על המיטה וחצי על הרצפה, מה הלך פה…התמתחתי, כל כך נוח, ויש עוד שני לילות לעבור פה,, ידעתי שעכשיו לא יהיה טור לצחצח שיניים והכל, הוצאתי מהתיק את מה שאני צריכה וניסתי להעיר את לורין, אך ללא הצלחה, גם מיתר ישנה כמו בול עץ, יצאתי מהחדר משאירה את כולם שם, כמה מורות נרדמו בשמירה, הגעתי לשם באמת כולם ישנו העיקר בלילה היה כזה רעש עכשיו אפחד לא יקוםם….תמיד זה ככה,
ציחצחתי שיניים שטפתי את הפנים, ובדרך לחדר נתקלתי בקובי המדריך…."הי קמה כזה מוקדם?" הוא צחק , "כן….קמתי איכשהו, "
"ההשקמה רק עוד ארבעים דקות את יוכלה להמשיך לישון את זקוקה לשעות שינה למסלול של היום.."
"אה… יהיה טוב אני לא עייפה," אמרתי ובאתי ללכת , "אה תגידי…. מה שלום מיתר?" שאל וחייכתי לעצמי ואז הסתובבתי, "היא בסדר….אתה יכול לשאול אותה שתקום,"
"לא העיקר היא בסדר…ניראלי חלמתי עלייה," הוא לחש מבולבל, "מה?!"
"עזבי המ בוקר טוב " אמר והלך משם במהרה , ניראלי הוא לא חלם…מיתר באמת הייתה שם,
הסתובבתי שם קצת נשמתי אוויר, היה מוזר כזה אבל גם כיף….רק אני לבד והאוויר בלי האייפון גם…
"נסיכה שליי" שמעתי קול והסתובבתי, "נסייך" חייכתי ורצתי אליו, "בוקר טוב" הוא אמר ונישק אותי ,"תצחצח שיניים ואז תדבר איתי," צחקתי, "לא נוו בואי לפה," הוא החזיק בידי, וקירב אותי אליו, אין אני מאוהבת בוו ♥ "דןן לך כבר " צרחתי והוא צחק, "תזכרי לךך!" אמר והלך , "זוכרת זוכרת," חזרתי לשבת, "בוקר טוב" הפעם זה היה עומר, "וי צחצחו שיניים ואז דברו איתי יא מסריחים!" צעקתי והוא נבהל, "כבר ציחצחתי מה ישלך" הוא התיישב לידי, "זה הבוקר "
"שמים לב…וי אין לי כוח למסלול היום, "
"מה למה?"שאלתי, "לא יודע,"
"בגלל קובי הא…" "כן…אפשר להגיד מה היא מוצאת בו אני יותר חתיך,"
"מוצאת בו אני לא יודעת מה היא…אבל חתיך….ניראלי הוא יותר…"
"רעההה" הוא צעק וצחקנו, "אין עליי אני מושלם, "
"מה למדת מגיא?! מה עפת על עצמך, "
"חחחחחחח טוב אני חייב להשיג את מיתר תעזרי לי?"
"לא יודעת…אם היא מחבבת את קובי…למה שאני.."
"רותםם! "
"טוב טוב תירגע יא לחוץ, נחשוב עלייך,"
"מזה נחשוב עלייך?!"
"בסדר עד סוף הטיול אתם תהיו ביחדד עליי" חייכתי והוא צחק, "תודה,"
"אני גם ככה חייבת לך על אז.." אני בחיים לא ישכח מה הוא עשה בשבילי…הוא החזיר אותי ואת דן שנהיה ביחד, למרות שאהב אותי….היה עם מאי…
"עזבי את אז….בואי נתקדם בואי נחיה את ההוווה! "
"טוב טוב שתוק יאלה נלך להעיר את הבולות עץ האלה, " אמרתי וקמנו משם, הערתי את מיתר ולורין איכשהו, גיא המשיך לישון עד שלורין זרקה עליו מים, זה לא נגמר טוב…..
"מה אני ילבשש" התלוננה מיתר שהסתכלה במזוודה, "וה וה כמה הבאת תהיי בריאה,"אמר עומר, "אני כבר בריאה..תודה."
"את תהיי יפה בהכל מאמי," אמרתי, "זה עדיין לא עוזר,"
"היא התכוונה שגם אם לא תלבשי כלום תהיי יפה," אמר עומר, "עומררר! מפגרר" מיתר צרחה עליו,
התלבשנו, אני לבשתי טייץ של אדידס יפה, וחולצה לבנה רחבה כזאתי מפתיע אבל גם של אדידס עם הסימן הזה על החולצה , עשיתי קוקו גבוה מושלם עם מחליק כמובן, ונעלי ספורט קצרות, (כן של אדידס) "ספרוטבית שליי " אמר דן וחיבק אותי, הגיע שעה ארוחת הבוקר אכלנו ביחד ואז יצאנו למסלול באוטבוסים, שוב ישבנו מאחורה, אני באמצע ליד דן ולורין, ובכוונה הושבתי את עומר ליד מיתר מושב מלפנינו, היה הרבה אנרגיה וכל הדרך שרנו מה לא…וגם קובי זרם איתנו, הוא ומיתר התקרבו …זה מותר בכלל?!
"הגענוו" הכריזה המורה, "בשעה טובהה איזה רחוק," אמרתי שיצאנו, עשינו מסלולים משוגעים כל היום הזה, פירקו אותנו לא יכלנו לזוז בקושי יכלנו לאכול ברעב, כולם היו גמורים, "תקשיבו בגלל שהייתם כאלה נחמדים היום והיה באמת כיף, בלי הרבה בעיות משמעת, החלטנו כולנו המורות המדריכים מחר לתת לכם קצת זמן חופשי ללכת לטייל איפה שבאלכם באילת כמובן שיש מקומות מסויימים והאוטובוס לוקח את כולנו לשם ביחד ויהיה נקודת איסוף גם, אז יאלה הגיע הזמן לשמוח" אמרה המורה וכולם צרחו והשתגעוו, "נודר לכם זה היה בתיכנון…והיא אמרה את זה עכשיו סתם שנאהב תמורים," אמר גיא, "שיהיה ! מזה משנהה שעות חופשיות! יאיוו הולכים לכבוש את איילת!" התלהבתי, "כן אחרי שינה ארוכה.." התמתחה מיתר, "אני עייף מת,"
"כן….ניראלי הפעם באמת נישן…" אמרתי ונהיה שקט, המורה שעברה מאחורינו חייכה לעצמה והלכה, "טוב על מי אני עובדתת!! טיול חבריםם" צעקתי , ובאמת היה אחלה לילה….
תגובות (8)
יש לי דמות אבל זה מתאים לסיפור של ערסים אז אני יתן לך פעמיים ותמשיכיייי גם תסיפור השני
שם: אסי בן זקן
גיל:מה שצריך
מראה:שיער שחור מארניס עיניים כחולות בהירות גבוהה קוביות וחיוך מושלם שכובש כל אחת
כללי: היי אני אסי בן זקן חתיך הורס ערס סטציונר שותה מעשן חולה על מסיבות קיצר חי את החיים ;) חברים הכי טובים _ ו-_ טוב אז נתראה כפרות
ושיהיה דמות ראשית חי עם אחותו שקטנה ממנו בשנה ואם אמא שלו אבא שלו מת
תמשיכייי
שם:אליאן
גיל:מה שצריך
מראה:שיער שחור ארוך ועיניים ירוקות-אפורות,1.65
סיפור חיים:גרה עם אמא שלה ואחותה הקטנה,אבא שלה נפטר ממחלת סרטן
אופי:שונאת ציניים וצבועים,מצחיקה,בעלת שמחת חיים
תמשיכייייי
תמשיכייייייייי!!!!!!!!!
מושלםם
אני יעלה כבר פוסט דמויות אבל תודה♥
תמשייכייי
תמשיכייי